Spring naar inhoud

- - - - -

Katten aids besmet moeten dood volgens Stad Gent

• Log in om te reageren
92 reacties op dit onderwerp
kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#46 Geplaatst 21 november 2009 - 21:44

Ja Anja ik denk dat je idd beter kunt afsluiten want het heeft toch niks meer met het originele topic te maken en ze blijven maar doorgaan.
En nu het aller allerlaatste:Rinoa dan moet jij toch al héééééééél slecht behandeld geweest zijn in je korte leventje om zo te reageren.
Maar heus niet door de mensen hier.
En het is Pink Bubblegum hoor!
Ga nu slapen!
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#47 Geplaatst 21 november 2009 - 21:44

Rinoa242 zei:

Hoeveel van de leden hier behandelen andere leden hier met enig respect? iedereen mekkert en zaagt.*

Hé, ingrid, 'k zeg toch 'zou zijn verstand'...? Wat indiceert dat ik dus ook wel weet hoe het 'in de kringen' er aan toe gaat. Trouwens, alsof het er buiten die kringen veilig aan toe gaat!

Roze kauwbare rubber: Waar va ik aan? Waar maak jij dat uit op?

Kiki: Voor mij persoonlijk: Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen, denk daar aan ;)

roze kauwbare rubber... jaaah respect noemen ze dat dan he :misselijk:

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#48 Geplaatst 21 november 2009 - 21:49

Flauw hoor...*

He, dat is grappig bedoeld, eh O_o

Humorrrrrrr :d

Bewerkt door Rinoa242, 21 november 2009 - 21:50.

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#49 Geplaatst 21 november 2009 - 21:53

@Kiki: Tiens, dat zegt iemand dan op een dierenforum.*
Dacht dat er hier wel meer mensendieren een hoger goed beschouwen dan mensen...

For the record: IK ben zo iemand.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#50 Geplaatst 21 november 2009 - 21:55

Rinoa242 zei:

Flauw hoor...*

He, dat is grappig bedoeld, eh O_o

Humorrrrrrr :d

Nuja dat kon ik niet opmaken uit uwe getypte tekst en aangezien er hier niet veel humor is geweest in dit topic nam ik niet aan dat het humoristisch was bedoeld. Maar kom, we laten het zijn. Ge krijgt een stuk bil, da's ook roze en kauwbaar! :p

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#51 Geplaatst 21 november 2009 - 21:57

Vlees, lekker!!! :d *

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#52 Geplaatst 21 november 2009 - 21:57

mmmmmmm.....lekkere Pink Bubblegumbil.....ik wil ook een stukske! :h
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#53 Geplaatst 21 november 2009 - 21:59

kiki zei:

mmmmmmm.....lekkere Pink Bubblegumbil.....ik wil ook een stukske! :h

hahahahaaaaaaaaaaaaaaa snij eerst het vet er wel af he :) anders kunt ge blijven sjieken :)

Guest_soeursourire_*
Guest_soeursourire_*

#54 Geplaatst 21 november 2009 - 22:03

Iedereen zou zich verantwoordelijk van al die zwerfkatten voelen. Als je die zieke katten wil beschermen, laat ze niet in de wild, neem ze thuis. De gemeente kan ze niet allen redden.

Zieke mensen weten hoe de andere niet te besmetten. Zieke katten zullen het verschil niet zien. Daarom moet de overheid een selectie maken, om de gezonde dieren te bewaren.

Had de gemeente de hele waarheid niet aangekondigd ?  Dan is het iets anders en ya, er is een addertje dit schuilt in het gras.

Is mijn Nederlands begrijpelijk ? Ik ben waals maar mijn katten spreken dezelfde taal als de uwen en ze hebben evenveel liefde nodig.  Ik heb er vijf en ze zijn zo lief !

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#55 Geplaatst 21 november 2009 - 22:03

Pinkbubblegum zei:

hahahahaaaaaaaaaaaaaaa snij eerst het vet er wel af he :) anders kunt ge blijven sjieken :)

Da's de bedoeling eh, blijven knabbelen, blijkbaar verbranden we dan redelijk wat caloriën* :p
**

Bewerkt door Rinoa242, 21 november 2009 - 22:04.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#56 Geplaatst 21 november 2009 - 22:06

Rinoa242 zei:

Da's de bedoeling eh, blijven knabbelen, blijkbaar verbranden we dan redelijk wat caloriën* :p
**

oooooh zegt dat dan, dan krijg ge mijn lovehandles ook nog hoor, dan ben ik er vanaf hahaha

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 21 november 2009 - 22:06

Ik kan me inbeelden dat nieuwe KS'ers schrik krijgen om nog te reageren op iets, als ze dit allemaal lezen... En sorry, ik weet dat het of-topic is maar hier kan moeilijk een nieuwe discussie voor opgestart worden he...
Ik heb respect voor Lies want ze lijkt me een heel aangenaam iemand die graag anderen (mens of dier) wilt helpen.
Dier, ik apprecieerde jouw commentaar erg omtrent het overlijden van mijn kater Tuur en hoe ik er mee moest om gaan.  Jij werkt in een kattenshelter (ik zeg het toch juist?) en ook daar (vooral) heb ik respect voor.
We zijn allen verschillende mensen met verschillende ideëen en opvattingen, laat ons die respecteren en als je 't echt niet kan laten kan je steeds reageren :oops: (zoals ik nu) maar op een nette manier zonder anderen te kwetsen.  Even voor alle duidelijkheid, mijn bedoeling is niet om iemand met de vinger te wijzen maar wel om het hier terug wat aangenamer en vriendelijker te maken.  't Kan niet de bedoeling zijn dat we ons opboeien en druk maken als we de KS bezoeken... ?
Uiteindelijk blijven onze katjes toch 't belangrijkste hier, niet ?
Ik sluit af met iedereen hier nog een fijn weekend te wensen.
Groetjes,
Marjan

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#58 Geplaatst 21 november 2009 - 22:08

Marjananas zei:

Ik kan me inbeelden dat nieuwe KS'ers schrik krijgen om nog te reageren op iets, als ze dit allemaal lezen... En sorry, ik weet dat het of-topic is maar hier kan moeilijk een nieuwe discussie voor opgestart worden he...
Ik heb respect voor Lies want ze lijkt me een heel aangenaam iemand die graag anderen (mens of dier) wilt helpen.
Dier, ik apprecieerde jouw commentaar erg omtrent het overlijden van mijn kater Tuur en hoe ik er mee moest om gaan.  Jij werkt in een kattenshelter (ik zeg het toch juist?) en ook daar (vooral) heb ik respect voor.
We zijn allen verschillende mensen met verschillende ideëen en opvattingen, laat ons die respecteren en als je 't echt niet kan laten kan je steeds reageren :oops: (zoals ik nu) maar op een nette manier zonder anderen te kwetsen.  Even voor alle duidelijkheid, mijn bedoeling is niet om iemand met de vinger te wijzen maar wel om het hier terug wat aangenamer en vriendelijker te maken.  't Kan niet de bedoeling zijn dat we ons opboeien en druk maken als we de KS bezoeken... ?
Uiteindelijk blijven onze katjes toch 't belangrijkste hier, niet ?
Ik sluit af met iedereen hier nog een fijn weekend te wensen.
Groetjes,
Marjan

Ik sluit me hier bij aan, en nu terug allen on topic he :)

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#59 Geplaatst 21 november 2009 - 22:10

Men kan niet iedereen even leuk vinden Marjananas.
Bovendien wordt op het net veel te vaak een foute interpretatie van dingen gedaan...

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 21 november 2009 - 22:11

Wauw, toen ik begon te schrijven aan mijn bericht waren er nog maar 3 pagina's...
't Gaat hier hard... :)
Okidoki Pinkbubblegum... ;)