Spring naar inhoud

- - - - -

bijna verliefd op m,n twee skatjes

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 18 november 2009 - 18:51

wou ff wat schrijven en bedenk me ineens dat ik ze nog maar ruim twee maand in huis heb ,t,is echt niet te geloven maar dat lijkt zo kort ,terwijl ik al zo aan ze gewend ben door ze ondroerd ben en me zo erg verheug elke ochtend en na m,n werk ze weer te zien ,ik wil ze eigenlijk niet in de slaapkamer maar ze zijn meestal zo lief dat ik s,nacht eigenlijk ook niet zonder ze wil hahahahahahaha.toen ik ze net had hielden ze me twee nachten wakker dus ben toen gestopt en kan veel beter slapen zonder hun .maar ze lijken te begrijpen dat ze moven gaan door de weeks als ik wil slapen ,plus wil niet dat het een gewoonte voor ze word want stel ze zijn straks groter en ze accebteren niemand anders in m,n bed ??????sorry maar denk ik wel beetje over na al hihihihi ben niet wanhopig maar voor de fun zo af en toe mocht het zich voordoen dan heb ik weinig zin aan drama,s ,ik geloof werkelijk dat een kat altyd eigenzinnig blijft maar aan hoe meer dingen ze wennen tot een half jaar hoe meer profijt je erzelf ven hebt volgens mij in de eerste plaats maar ook volgens de arts .ok ik wil ze niet op het aanrecht doen ze wel maar niet als ik kook of brood smeer ze weten nu al hoe ik ben en blijven uit m,n buurd als ze merken dak boos zou kunnen worden (geergerd)boos word ik niet op een dier zal nooit lelijk doen tegen een dier .maar bedoel ze lijken aan te voelen wanneer ze te ver gaan ,klinkt iemand dat bekend in de oren ?katten zijn vreemd voor mij ik ken het psyche van de hond en mens beter.maar ben er achter dat de kat in net zo en mischien wel meerdere mate behoefte heeft aan liefde en aandacht en gek doen met ze en vreselijk knuffelen al doet elke kat dat hier op z,n eigen manier,stevie vliegt je bijna op de bek en carlos spint al als je hem aan kijkt hihihihi ik stop er weer mee als jullie nog lezen steef ligt nu te sabbelen aan zijn en mijn favoriete ochtendjas hihihi(doe ik altyd aan als ik niet meer weg hoef en m,n sloffen hihihi)om een weer veel te lang verhaal kort te maken ,ben eigenlijk wel erg gek op ze al .fijne avond allemaal

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 18 november 2009 - 21:41

:LOL: :LOL: :LOL: , ja voor je het goed en wel besefd veroveren ze je hart hé :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tineke
tineke
  • 242 berichten

#3 Geplaatst 19 november 2009 - 10:15

PeggyJ zei:

:LOL: :LOL: :LOL: , ja voor je het goed en wel besefd veroveren ze je hart hé :heart:
zeker ben echt gek op m,n mannetjes

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 19 november 2009 - 10:34

:LOL: :LOL: :LOL:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#5 Geplaatst 19 november 2009 - 21:02

:) Ze doen je gewoon smelten!

tineke
tineke
  • 242 berichten

#6 Geplaatst 20 november 2009 - 16:56

poezemannen zei:

:) Ze doen je gewoon smelten!

das het goeie woord ja en wat zijn ze toch prachtig en sierlijk kijk liever naar hun vaak dan naar de tv ,helemaal als ze bij me liggen ,hoef maar lief tegen ze te praten en die handjes gaan helemaal open en dan vinden ze het zalig als ik hun voetjes masseer ,als ze even stoppen met spinnen hoef ik hun naam maar te noemen ,ze zijn superlief en aanhankelijk heb echt nooit geweten dat ze zo erg kunnen zijn daarin ,m,n moeder zegt dat dat komt omdat ik zo met ze bezig ben ,en ze niet beter weten maar zal zeker ook aan de aard vant beesje liggen .ik onderzoek ze ook elke dag een keer of twee zolang ik ze heb al op aanraden van de arts was een goeie tip ze spinnen nu als ik ze helemaal nakijk ook het bekje moet dan open en de oortjes (zag zo tegen pillen geven op )maar is peace of cake .groetjes thnks voor je reactie

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 20 november 2009 - 20:04

Ze doen je hartje smelten :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag