Spring naar inhoud

- - - - -

boterhammekes kwijt gespeeld

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Guest_rietje_*
Guest_rietje_*

#16 Geplaatst 19 november 2009 - 19:37

hallo miranda ik vind het heel goed dat je de katjes zo verwend zeker als het straks koud wordt  
       groetjes riet

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#17 Geplaatst 19 november 2009 - 20:01

Oh..ze zullen zooo content geweest zijn die poezeltjes!

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 19 november 2009 - 20:01

Dier zei:

Super!
maar je zegt dat die poezels niet gecastreerd/gesteriliseerd zijn hé!
Gent heeft ook poezenopvang. Als ze zo uitgehongerd zijn is het heel gemakkelijk om katten te vangen met een vangkooi!!

Als je die zou kunnen vangen met een vangkooi, kan laten steriliseren onder een project, en dan weer vrij zou kunnen laten... dan zitten er volgend jaar weer een pak minder poesjes honger te hebben!

Is maar een ideetje hé, als je interesse hebt om je daar een beetje mee bezig te houden dan wil ik graag eens navraag doen waar je in de buurt van Gent terecht kan voor vangkooien en DA die steriliseren... :)

edit: via sommige opvanginstanties kan je ook kattenbrokjes krijgen om de poezen van eten te voorzien (samengaand met een sterilisatie-actie natuurlijk). Dan wordt het daar een "voederpunt"
:)

ik ga daar wel werken en niet voor poezen te vangen he.. die poezen zitten daar al ettelijke jaren en het is een tuin van mensen waar ik bij werk..Als ik eenmaal per week daar ga op woensdag krijgen ze wat extra's..