Spring naar inhoud

- - - - -

Een gezellige wandeling

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#16 Geplaatst 19 november 2009 - 20:07

Ikzelf heb dat nog nooit gedaan en ga dat ook niet meteen doen maar ik ken wel een mevrouw die in de buurt van m'n ma woont en die gaat elke avond met haar poezel wandelen. Die wonen op een appartement dus op die manier kan de poezel toch eens buiten lopen. Die loopt echt perfect aan de leiband..

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 20 november 2009 - 17:02

Vroeger met Tijger heb ik dit wel eens gedaan in de tuin, maar ik vind het wel een dom zicht als ze dan in het gras gaat liggen, en je staat daar maar te wachten met het leibandje in de hand tot mevrouw weer een paar stappen wil doen :lachen: . Later had ze haar buitenverblijf en was het leibandje niet meer nodig.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 20 november 2009 - 18:27

Ik wandel ook met Sam, maar enkel in onze tuin. Dat vind ik het veiligst. Als we te dicht bij de weg zijn schrikt hij enorm van voorbijrijdende auto's.

Ik heb er al eens aan gedacht om hem mee naar het bos te nemen, maar ik ben zo bang dat hij ontsnapt in een onbekende omgeving. Sammie is wel blij met de tuin alleen denk ik.

De blikken van fietsers en wandelaars, wanneer we in de voortuin wandelen, zijn goud waard :ha . Een keer reed er een fietser voorbij, en toen draaide die zich nog om, hij kon zijn ogen niet geloven. Hij reed zo scheef dat het niet veel scheelde of hij lag van zijn fiets :ha . Ik kan me zo voorstellen wat die mensen denken "een kat aan een leiband!?? :o ".
Mijn buurjongen en zijn vriendje waren eens aan het discussiƫren of ik nu met een hondje of een kat aan het wandelen was. Moest wel een hondje zijn dachten ze... tot ze stiekem dichterbij kwamen kijken :ha .

Echt wandelen kan je het trouwens niet noemen. Sam kiest waar we gaan en snuffelt/onderzoekt zolang hij wil. Of hij begint plots te rennen, en ik dus ook.

Bewerkt door Nathalie, 20 november 2009 - 18:29.
Reden van bewerken: toevoeging