Rookverbod
#61 Geplaatst 27 november 2009 - 22:28

#62 Geplaatst 27 november 2009 - 23:20
Pietje zei:

inderdaad, je slaat de nagel op de kop!

*
#63 Geplaatst 27 november 2009 - 23:30
Dier zei:
Ikke
Al gaan wij al lang niet meer op café eigenlijk, zit veel liever gezellig thuis met glaasje bij man en poezels. Is trouwens veel minder gevaarlijk, kan al glas meedrinken dan zonder een flik met vlammende salami die me aan de kant zwiert om op zo'n ding te blazen,.
Wij hebben luchtverversing hier, staat ook steeds raam op kier als er gerookt wordt (voor de poezels alles hier) en zij die hier al kwamen kunnen het beamen denk ik, door dat luchtverversingssysteem in combinatie met raam stoort rook niet. Zowel mijn man als ik roken, en ik vind het niet erg dat op restaurant niet mag gerookt worden, dan smaakt je eten zo lekker niet meer, maar op café vind ik het een beetje te ver gaan, echt waar. Waarom moeten rokers ALTIJD inbinden?
En nog even op een vorige reactie : denk je nu echt dat rokers de grote kost zijn voor ziekenkas? Al die kankers die niets met roken te maken hebben en de vergrijzing kosten de Belgische ziekenkas veel meer! (en dit is niet uit de lucht gegrepen, ik beheerde de dossiers statistieken voor dit soort onderwerpen tot drie jaar geleden)
#64 Geplaatst 27 november 2009 - 23:33
Pietje zei:

als het jullie niet stoort kom ik mee paffen

#65 Geplaatst 28 november 2009 - 00:23

Bewerkt door Serenity, 28 november 2009 - 00:26.
#66 Geplaatst 28 november 2009 - 01:01
tiny zei:

oké tinny we zijn al met ze'n drieen de rest volgt wel

#67 Geplaatst 29 november 2009 - 01:05
scully zei:
*
Ik eigenlijk niet. Als iemand anders zijn longen wil vervuilen mag die persoon dat rustig doen, maar ik wil daar liever niet aan blootgesteld worden, ik heb geen zin om vergiftigd te worden door mee te roken....

#68 Geplaatst 29 november 2009 - 07:31

#69 Geplaatst 29 november 2009 - 08:41
Achter het rookverbod in restaurants sta ik echter volledig. Vroeger kon ik me er wel eens aan ergeren als daar gerookt werd. Het verpest je maaltijd toch wel wat vind ik persoonlijk

En ik vrees dat de buitenlucht hier toch ook al helemaal met fijn stof vervuild zit wat ook helemaal niet gezond is en misschien zelfs onderschat wordt. Dus zouden we eigenlijk ook de auto meer moeten thuislaten.
Bewerkt door AnnDB, 29 november 2009 - 09:02.