Spring naar inhoud

- - - - -

Zo hevig mijn twee poezels

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 19 november 2009 - 22:07

De laatsedagen wordt hier een serieus robbertje gevochten tussen de katten.Onze Atilla valt ons babet altijd aan en dan wordt er duchtig wat afgemept onder elkaar .Precies of ze weten van de wind enAtilla laat dan wel zien dat hij de baas is Babet kruipt onder de kast en hij zit dan met grote trots te wachten tot ze weer vanonder de kast komt .En dan is het weer een robbertje meppen uitdelen ,die poezels toch. :catwalk :catwalk2 :catwalk :catwalk2 :catwalk :catwalk2
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 19 november 2009 - 22:09

Hier gebeurd dat ook regelmatig, gelukkig duurt het nooit lang en is het echt voor te spelen. :)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 19 november 2009 - 22:30

ja ik denk dat ook wel want daarna is het terug rustig maar delaatse dagen gebeurd het wel meer keer per dag :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 19 november 2009 - 22:41

Hier zijn ze soms ook de ene dag heviger dan de andere :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 20 november 2009 - 07:41

Soms heb ik ook de indruk dat het met het weer te maken heeft. Als het een beetje stormachtig is buiten, dan staan ze hier allemaal extra wild. Maar verder hebben ze zo ook wel elke dag hun momenten hoor. :roll: ;)

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 20 november 2009 - 08:49

Hier zijn soms ook hevige dagen. Maar ik vind het altijd leuk om hun zo bezig te zien. Hoewel dat ik eergisteren vond dat Bix Mirl te hevig onder handen had.

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#7 Geplaatst 20 november 2009 - 09:35

Hier is het ook hoor

er zijn dagen dat honden en poezels als zotte door de living lopen en de andere dag slapen ze veel en spelen veel rustiger.
Zelfs als ze het zot in hun hebben de poezels dan dan lopen ze met een paar op en af de trap dat ik denk hier gebeuren straks ongelukken.
Maar nee hoor
We hebben het al gehad dat Gaia als een tuimeling de trap af kwam en we dachten die zal nu wel iets hebben.
Maar was spring leven en zeker niets aan de hand.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#8 Geplaatst 20 november 2009 - 18:38

Best normaal denk ik..hier kunnen ze ook serieus meppen als het tegenzit...