ja, maar!
wij zijn zelf al een aantal jaar opvanggezin!! (en het ging niet over buffertijd, ik heb het autopsieverslag van pixie binnen dusssss...wat is het probleem dan?)
Denken de mensen nu echt dat als je als DA assistente die opvangt de risico's niet probeert te minimaliseren?!
We hebben voor alle veiligheid alles ontsmet waar pixie ingezeten had, ondanks het feit dat pixie eigenlijk geen ziektesymptomen vertoonde.
Pixie is bekeken door 4 verschillende DA (ze is zelfs binnengebracht in een kliniek en vandaar is ze naar mij verhuisd) en ze was gezond verklaard!
De autopsie heeft NIETS van ziekte kunnen aantonen, en ze heeft nooit gebraakt of diarree gehad.
Wij handelen ook voor het welzijn van onze poezen, maar er zijn op dit forum ook mensen waarbij een katje overleden is door ziekte die wél een nieuw katje in huis gehaald hebben.
Daarbij komt ook nog dat ik INFORMATIEF informatie wilde inwinnen over de kittens en heel de
bataklan omdat wij normaal enkel kittens uit eigen opvang adopteren en geen ervaring hadden met CS, normaal zitten hier genoeg kittens om uit te "kiezen", maar al onze kittens zijn voorlopig geplaatst en het kittenseizoen is bijna ten einde.
Ik heb CS dan ook niet afgekraakt, integendeel, heeft iedereen mijn laatste zinnetje wel gelezen??
Bewerkt door Dier, 20 november 2009 - 13:56.