Spring naar inhoud

- - - - -

Wie A zegt....(Cat shelter verhaal)

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
38 reacties op dit onderwerp
Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#31 Geplaatst 20 november 2009 - 14:23

Ja dat denk ik ook, het is geen persoonlijke aanval op u hé. CS heeft in het verleden gewoon enorm veel slechte ervaringen gehad dat ze nu gewoon ja.. extra voorzichtig zijn.

Ik zou het echt niet persoonlijk opnemen want ik denk ook niet dat dit hun bedoeling was.

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#32 Geplaatst 20 november 2009 - 14:25

Ik ga me hier niet mee moeien, heb geen problemen met CS
ik wil alleen even zeggen

in Fairy haar geval: ze wou gewoon even verklaring hoe het kwam dat ze voor haar 1e poes niets moest betalen en wanneer ze voor nog eentje wil gaan wel moet betalen.. het juiste interpreteren is soms moeilijk he afgaande op wat letters in een mail :)

in Dier haar geval:

"ik denk dat jullie op dit moment beter geen kittens die maar 1 keer gevaccineerd zijn meer adopteren"

Tja als ik zoiets lees denk ik 'die denken dat het mijn fout is dat Pixie er niet meer is'
terwijl de dokter van CS er van op de hoogte was, wat er met Pixie gaande was + Hilde...

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#33 Geplaatst 20 november 2009 - 14:27

Saskia zei:

Ik ga me hier niet mee moeien, heb geen problemen met CS
ik wil alleen even zeggen

in Fairy haar geval: ze wou gewoon even verklaring hoe het kwam dat ze voor haar 1e poes niets moest betalen en wanneer ze voor nog eentje wil gaan wel moet betalen.. het juiste interpreteren is soms moeilijk he afgaande op wat letters in een mail :)

in Dier haar geval:

"ik denk dat jullie op dit moment beter geen kittens die maar 1 keer gevaccineerd zijn meer adopteren"

Tja als ik zoiets lees denk ik 'die denken dat het mijn fout is dat Pixie er niet meer is'
terwijl de dokter van CS er van op de hoogte was, wat er met Pixie gaande was + Hilde...

inderdaad en dus was hun bedoeling niet denk ik, nuja in getypte tekst kan je nu ook niet echt intonatie leggen he :)

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#34 Geplaatst 20 november 2009 - 15:18

tja, 't is niet omdat een organisatie goed is dat ze perfect is. perfectie is nu eenmaal niet van deze wereld.

maar ik vind dat men eerlijk hier zijn ervaringen moet kunnen vertellen zonder dat dit direct als zwartmakerij wordt afgedaan. Ik zou het heel erg vinden dat verhalen zoals dat van fairy en dier hier niet meer zouden geplaatst worden omdat men bang is veroordeeld te worden op het plaatsen ervan.

ik heb nu toch geleerd van fairy's verhaal dat als ik vragen heb over de prijs, ik eerst duidelijk maak dat ik veel geld in mijn katten steek en dat het een informatieve vraag is.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 20 november 2009 - 15:37

Oh jee, dit was nu ook niet mijn bedoeling... :oops: . Ik wou wel meer weten van jou, Fairy, maar ik hoop dat er nu niet meer mensen gekwetst gaan worden.

Ik ben het volledig eens met wat Lizke zegt.
Ik vind het voor Fairy en Dier jammer wat er gebeurd is. Net zoals ik een negatieve ervaring had met de Poezenboot, hebben jullie dat nu met Catshelter... dat kan gebeuren. Maar we zijn het er allemaal over eens, denk ik, dat dit alletwee heel goede initiatieven zijn, waarin mensen het beste van zichzelf geven voor katten en kittens. En dat lijkt me het belangrijkst.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#36 Geplaatst 20 november 2009 - 16:03

:misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk:
:misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk:

Voilà, zo voel ik mij nu, merci hoor,kzal nog eens eerlijk mijn verhaal vertellen, ik denk het niet.

chance dat er nog een paar zijn die begrijpen hoeveel verdriet ik gehad heb, de rest, ik hoop niet dat jullie ooit zoiets overkomt

en zet nu maar een slotje hierop, het is genoeg geweest

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#37 Geplaatst 20 november 2009 - 16:12

Spijtig Fairy, want ik denk dat de meeste mensen je hier juist wél begrijpen. Maar die mensen weten aan de andere kant ook wat voor goede dingen CS doet.

Ik begrijp jouw verdriet ook. En toch blijf ik "fan" van Catshelter. Dat kan toch gewoon samen? Wat er gebeurd is, is gewoon een heel spijtige zaak.

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 20 november 2009 - 18:23

Ik snap het wel hoor, maar zoals je zegt smitten kitten & saskia: het is soms moeilijk om je door zo'n mails NIET aangevallen te voelen.
ik ben emotioneel veel sterker begaan met mijn poezen dan dat ik hier laat uitschijnen hoor, ik huil nog bijna elke nacht om wat met pixie gebeurd is...
Ik ging ervan uit dat CS, omdat ze op de hoogte waren van wat er gebeurd was met pixie, mss toch iets "milder" of meelevender zouden zijn, en dat was niet het geval spijtig genoeg (hoewel ik echt wel snap waarom, maar als je verteerd wordt door verdriet is het soms niet allemaal even gemakkelijk te plaatsen)

@ fairy: trek het je niet aan, neem een motiliumpje en denk: "och, het is maar wat geklets op een forum"
anders haal je het niet hoor meid :)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#39 Geplaatst 20 november 2009 - 18:24

Persoonlijk vind ik dat Fairy haar verhaal ook wel mocht doen..negatieve dingen zijn niet leuk maar mogen volgens mij toch gezegd worden. Er worden nu eenmaal fouten gemaakt ja..en CS doet geweldig werk maar ze hebben ook énorm veel werk dus dan kan er al eens iets 'misgaan'..wie niks doet, kan niks verkeerd doen.

Op vraag van TS... :slot: