Spring naar inhoud

- - - - -

Waar gaan we toch naartoe ?

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 20 november 2009 - 16:17

De politie in Peru heeft vier leden aangehouden van een bende die ervan verdacht wordt tientallen mensen te hebben vermoord om hun weefsel en vet te verkopen aan cosmeticafirma's in Europa. Enkele andere verdachten worden nog gezocht.
Dat heeft de Peruviaanse politie donderdag (plaatselijke tijd) bekendgemaakt in de hoofdstad Lima.
Het precieze aantal slachtoffers is nog onbekend. "Gezien de hoeveelheid verkocht vet moeten er veel slachtoffers zijn geweest", zei politiechef Eusebio Félix Murga.
Volgens berichten in de Peruaanse pers van vrijdag hebben de arrestanten de moord op minstens vijf mensen toegegeven. De politie vermoedt dat de bende achter de verdwijning zit van minstens 60 mensen in de regio's Huánuco en Pasco.
Naar verluidt lokte de bende mensen op verlaten wegen mee, alvorens hen te vermoorden. Per liter menselijk vet ontving ze ongeveer 15.000 dollar (10.000 euro).
Het vet werd volgens de politie verkocht aan Europese farmaceutische en cosmeticabedrijven, al is dat niet bevestigd.

Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 20 november 2009 - 16:23

Inderdaad, waar gaan we toch naartoe.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 20 november 2009 - 16:26

:o Niet normaal.  

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 20 november 2009 - 16:47

:trance: :trance: :trance: Krijg je daar zoveel voor, ik ga mijn vet ook laten wegzuigen dan en verkopen :onzeker:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#5 Geplaatst 20 november 2009 - 16:51

Schatrijk! Ik ben schatrijk!

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 20 november 2009 - 16:54

Pfff, jasses. Ik vond dat illegale orgaandonoren-circuit al zo vreselijk. :misselijk:
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 20 november 2009 - 16:55

:s :s :s

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 20 november 2009 - 16:56

Amai, voor mijn lijf kan ik dan toch wel het één en ander kopen. Hmm, dat kitten komt precies al flink wat dichter bij :ha
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#9 Geplaatst 20 november 2009 - 18:11

Vosse zei:

Schatrijk! Ik ben schatrijk!

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: