Spring naar inhoud

- - - - -

Goede thuis gezocht

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 20 november 2009 - 18:45

Op een ander forum gelezen ;) (gaat wel over een puppy)

GOED TEHUIS GEZOCHT!

Helpt ons alstublieft! Na twee lange jarenvan op een wachtlijst staan voor een exotische, zeldzame rashond, hebben we eindelijk van de fokker bericht gekregen, dat we ten lange leste aan de beurt zijn, en....WIJ KRIJGEN EEN PUPPY!!! We moeten nu ONMIDDELIJK VAN DE KINDEREN ZIEN AF TE KOMEN, omdat we weten hoeveel tijd ons nieuwe, kleine puppy zal vergen! Omdat ons puppy maandag zal komen, moeten we dit weekend onze kinderen in nieuwe tehuizen hebben geplaatst. Hun beschrijving is als volgt: een mannetje,blank, blonde haren, blauwe ogen.Vier jaar oud.Uitstekend karakter! Hij bijt niet. Zijn naam is Tommy. Is met prima resultaat door de gedragstest gekomen. Heeft al zijn vaccinaties gehad. Amandelen zijn al verwijderd en heeft een goede conditie. Tommy eet alles, is erg schoon, zindelijk en kan met anderen omgaan. Is geen gevaar voor zijn omgevingen met een beetje tijd en training zal hij het goed doen in een nieuw tehuis.
Een vrouwtje, rossig-blond haar, groene ogen en drie jaar oud.Kan soms een beetje bokkig zijn.Geen bijter, duimzuiger. Haar naam is Mary.
Gedrag getest, heeft zo af en toe nog wat bijsturing nodig.Ze heeft al haar vaccinaties gehad, haar amandelen zijn er reeds uit en ze is zeer gezond en gelukkig(meestal). Kan goed overweg met jongetje, maar houd er niet van haar speelgoed te moeten delen maar met een beetje training moet dit te leren zijn. Ze is zindelijk en zou het t beste doen in een kinds-huishouding.
U moet begrijpen, wij houden erg veel van de kinderen en willen doen wat het beste is voor hun. Ik hoop dat u begrijpt dat deze situatie UNIEK is en dat er hier sprake is van een noodgeval. Zij moeten dus op zijn laatst zondagavond geplaatst zijn.
Andra & Martin OƇonell, USA

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 20 november 2009 - 18:48

:ha :ha :ha :ha :ha

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 20 november 2009 - 18:53

:x hahahaha !!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 20 november 2009 - 19:01

:LOL: :LOL: :LOL:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 20 november 2009 - 19:06

:LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 20 november 2009 - 19:14

Kijk, dat vind ik nu eens niet om te lachen :p . Want als het andersom is, dan is dat ook niet om te lachen. Dit is een tekst die ik ga bijhouden en op het moment dat er nog eens iemand afkomt met de vraag om een kat te herplaatsen , krijgt die dit als antwoord (natuulijk hou ik wel rekening met de reden van herplaatsing).
Heel goed gevonden :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#7 Geplaatst 20 november 2009 - 19:23

Eerlijk gezegd vind ik dit niet om te lachen...
Als je pleegkinderen gehad hebt en zo'n ellende meemaakt, kan je met zoiets niet lachen... Al is het dan niet om de hond te doen, maar om de alcohol of drugs.... :evil: :evil: :evil: :evil: :misselijk: :misselijk: :misselijk:

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 20 november 2009 - 19:55

Ik denk eerlijk gezegd dat dit een heel erg cynisch/sarcastisch bedoeld stukje tekst is dat absoluut niet serieus genomen mag worden..
Het is hier volgens mij geplaatst om een statement te maken naar mensen toe die hun huisdier als "vuil" behandelen en zomaar herplaatsen

sarcasme is ook een soort van humor hoor, ookal valt die niet bij iedereen in de smaak :)

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#9 Geplaatst 20 november 2009 - 20:08

:LOL: :LOL:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 20 november 2009 - 23:53

Ik vindt het stukje op zich wel goed geschreven ,want zo gaat het wel in werkelijkheid met de dieren,baasje wordt zwanger ,kindje wordt geboren en diertjes zijn te veel,uiteraard niet bij iedereen natuurlijk..
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#11 Geplaatst 21 november 2009 - 03:01

:mrgreen:

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 21 november 2009 - 08:30

dit is uiteraard en grap en ook wel een hele goede. Het is meestal precies andersom he. Echt een goeie.
Geplaatste afbeelding

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#13 Geplaatst 21 november 2009 - 08:38

Is weer eens wat anders, als grap een hele goeie.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 21 november 2009 - 08:39

:ha :ha :ha
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 21 november 2009 - 10:05

:ha :ha