Spring naar inhoud

- - - - -

Welke fontein heb jij?

• Log in om te reageren
225 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 26 april 2009 - 17:47

Ahahha :ha :ha ja dat kan ik me maar al te goed voorstellen dat die andere op de schroothoop ligt. Ik weet niet hoe ik het doe, maar ik slaag er dus ALTIJD in om iets verkeerd te doen, de vorige keer kwam er geen water uit omdat ik het pompje er langs de andere kant op had vastgemaakt :ha

Heb soms ook voor dat het er niet wil doorkomen omdat dat hatelijke bolletje weer maar eens niet op zijn plaats zit of dat veertje net niet genoeg uitgedrukt is, wat een miserie

Ik spoel hem dagelijks uit en ververs hem dagelijks en 1x per week was ik hem volledig (met alle gevolgen van dien, vloer alle keren kletsnat omdat ik met die bol heen en weer moet zeulen). Die filter gaat maar iets van een 3-tal weken mee, hoe zit dat met die nieuwe?

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#107 Geplaatst 26 april 2009 - 18:15

Leuk filmpje :LOL: , hier krijgen ze hem ook nog voor hun verjaardag
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#108 Geplaatst 26 april 2009 - 18:38

Bij mij ligt de cat-it bol al lang in de container
Het was niet te doen alles nat en het water vloeide nooit mooi rond , uren was ik er mee bezig , als de vloer niet gelijk ligt , vergeet het maar . Dan is de draaistop stuk gegaan en heb ik hem weggedaan .
En voor de tijd dat hij hier dan maar heeft gestaan , was het wel een dure grap :evil:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#109 Geplaatst 26 april 2009 - 18:41

'k begin hier ook last te krijgen met de Cat-it..de vloer ligt hier quasi recht dus daar ligt het volgens mij niet aan maar om de één of andere reden vult hij zelf het kleine reservoirke vanvoor niet meer bij vanuit de bol. Dan moet ik die even langs 1 kant opheffen zodat er wat water uit de bol in het reservoirke loopt..pff..da's toch ook de bedoeling niet hé..
En zo oud is hij toch nog niet hoor..maar 'k zal het hier nogmaals afwachten..

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#110 Geplaatst 26 april 2009 - 18:58

Ik heb de oude cat-it.en ben ze heel tevreden over.Deze staat in ons veranda en daar moet ik wel vlugger de filter van veranderen.

In ons keuken staat een fresh flow.
Ben er ook content over.Juist spijtig ivm de kalk aanslag.Wordt er wat ruw van.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#111 Geplaatst 26 april 2009 - 20:07

Niels + Evelyn zei:

Sinds vanmiddag de nieuwe CatIt :)

En hier is al een filmpje...

Dieuwke aan de waterfontein

Iedere keer ze passeren, stoppen ze en drinken ze... Ze stoppen zelfs niet meer :LOL:

En ik ben blij :cheer:

amai , ze blijft er nog braafjes aan drinken , clyde had het al lang uitgetest hoe veel water er zou uit komen , en hoeveel zijn pootjes zoude opslorpe , dat zou ik hier niet moeten proberen te zetten :LOL: :LOL:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#112 Geplaatst 26 april 2009 - 20:19

clyde zei:

amai , ze blijft er nog braafjes aan drinken , clyde had het al lang uitgetest hoe veel water er zou uit komen , en hoeveel zijn pootjes zoude opslorpe , dat zou ik hier niet moeten proberen te zetten :LOL: :LOL:

:ha ik heb hier ook zo ene lopen

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#113 Geplaatst 26 april 2009 - 20:28

:LOL: :LOL: maar goed dat water geen vlekken maakt op de muren en vloer anders had ik hier een ferm kunstwerk :ha

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#114 Geplaatst 26 april 2009 - 21:42

PeggyJ zei:

Leuk filmpje :LOL: , hier krijgen ze hem ook nog voor hun verjaardag

Ik heb hem gekocht voor MIJN verjaardag ;)
Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#115 Geplaatst 27 april 2009 - 21:43

Niels + Evelyn zei:

Ik heb hem gekocht voor MIJN verjaardag ;)

Ahaa, dan drink jij er ook aan :ha :ha :ha een filmpke daarvan graag :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#116 Geplaatst 27 april 2009 - 22:02

:ha :ha :ha :ha :ha

Vibeke heeft vandaag trouwens een hele tijd naar het fonteintje zitten staren... (en het was echt lang, want ik heb ondertussen gestreken) Gisteren had ze zich al over-dronken: ze heeft zelfs overgegeven. :s Iedere keer als ze passeert, zit ze er aan te likken...

En Dieuwke, die houdt het hoofd koel...letterlijk en figuurlijk :LOL:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#117 Geplaatst 29 april 2009 - 08:44

Wij hebben dus de nieuwe cat-it sinds een 10-tal weken. Ik heb nog maar 1 keer de filter vervangen. Ik gebruik wel water uit een Britta kan. Ik heb filters bijbesteld op zooplus.

En ons kitten van 9 weken drinkt er hier met alle plezier van. Deze ochtend zat hij er zelfs op (dat is ook een manier van zichzelf wassen, denk ik).

Groetjes,
Joloka

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#118 Geplaatst 01 mei 2009 - 19:18

:LOL: :LOL:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#119 Geplaatst 05 mei 2009 - 09:50

Mijn oude Cat-it heeft vorig weekend begeven, vraag me nog altijd af hoe het komt :o
Heb hem ontkalkt gelijk ik iedere maand doe en het fonteintje doet niets meer.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#120 Geplaatst 05 mei 2009 - 11:44

M&M zei:

Mijn oude Cat-it heeft vorig weekend begeven, vraag me nog altijd af hoe het komt :o
Heb hem ontkalkt gelijk ik iedere maand doe en het fonteintje doet niets meer.

Hoe lang heb je hem al? Ik dacht dat je 2 jaar garantie had op een Cat-it.

Geplaatste afbeelding