Spring naar inhoud

- - - - -

Welke fontein heb jij?

• Log in om te reageren
225 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#121 Geplaatst 05 mei 2009 - 11:50

elixeryen zei:

Hoe lang heb je hem al? Ik dacht dat je 2 jaar garantie had op een Cat-it.

Ik denk een goed jaar. Wist niet dat je daar zolang garantie op had ;) Zal snel eens kijken dan, thx ;)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#122 Geplaatst 05 mei 2009 - 19:51

Garantie? Dat wist ik ook niet! Dan moet ik toch ook eens kijken want zo lang hebben wij hem ook nog niet!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#123 Geplaatst 06 mei 2009 - 00:34

Ik weet niet of het 2 jaar is, maar ik meen mij dat te herinneren.
Is jouw Cat-it ook kapot Poezemannen?

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#124 Geplaatst 06 mei 2009 - 06:12

elixeryen zei:

Ik weet niet of het 2 jaar is, maar ik meen mij dat te herinneren.
Is jouw Cat-it ook kapot Poezemannen?

Mwah..hij werkt nog maar ik moet hem altijd "helpen" om deftig te functioneren. Zo moet ik bv hem altijd even opheffen langs de kant van de bol om dan zo het water vanuit de bol naar dat kleine kommetje te laten lopen. Uit zichzelf doet die dat al een hele tijd niet meer. Ik vul zelf ook heel veel bij met een glas rechtstreeks in dat kleine kommetje..da's toch de bedoeling niet hé?

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#125 Geplaatst 06 mei 2009 - 06:22

mooi filmke :hart:
ik had ook altijd miserie met die cat-it en moet hem nooit meer hebben :LOL:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#126 Geplaatst 06 mei 2009 - 06:39

Foto van Zita met de cat-it: 10 weken oud

Bijgevoegde thumbnails

• DSCN1039.JPG

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#127 Geplaatst 06 mei 2009 - 07:27

:love4: :love4:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#128 Geplaatst 06 mei 2009 - 13:43

:LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_frv_*
Guest_frv_*

#129 Geplaatst 06 mei 2009 - 20:12

Joloka zei:

Foto van Zita met de cat-it: 10 weken oud

ter info :

bij deze is het een standaard kleine aquariumpomp. Als die stuk is kun je die voor 2 keer niks vervangen met een gelijkaardige pomp die je kan kopen in een aquariumwinkel. Wel opletten dat er zuignappen aan de onderkant zijn ...

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#130 Geplaatst 06 mei 2009 - 20:27

Een collega van mij heeft die nieuwe Cat-It maar haar poezel moet er niet van weten..zit er aan te denken om hem over te kopen. Ik twijfel alleen of alle poezels er wel uit willen drinken..er zij er hier 2 die bij de oude Cat-It van de bol zelf drinken dus het lopende water en 2 die uit het uitloopbakje drinken dus het kalmere water..en bij die nieuwe is er zo geen uitloopbakje hé..

Guest_frv_*
Guest_frv_*

#131 Geplaatst 06 mei 2009 - 20:39

poezemannen zei:

Een collega van mij heeft die nieuwe Cat-It maar haar poezel moet er niet van weten..zit er aan te denken om hem over te kopen. Ik twijfel alleen of alle poezels er wel uit willen drinken..er zij er hier 2 die bij de oude Cat-It van de bol zelf drinken dus het lopende water en 2 die uit het uitloopbakje drinken dus het kalmere water..en bij die nieuwe is er zo geen uitloopbakje hé..

Van mijn ganse groep (7) is er geen enkele die de cat-it niet gebruikt. Momenteel ligt hij wel "buiten dienst" omdat ik nog geen tijd gehad heb om em grondig te reinigen en moeten ze het doen met een ouderwetse opt water maar als de cat-it werkt zijn ze er dol op.

Kun je er nergens ene lenen om te testen ?

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#132 Geplaatst 06 mei 2009 - 20:51

frv zei:

Van mijn ganse groep (7) is er geen enkele die de cat-it niet gebruikt. Momenteel ligt hij wel "buiten dienst" omdat ik nog geen tijd gehad heb om em grondig te reinigen en moeten ze het doen met een ouderwetse opt water maar als de cat-it werkt zijn ze er dol op.

Kun je er nergens ene lenen om te testen ?

't is een goede collega dus misschien mag ik het eerst wel eens proberen  van haar? Zal eerst ook eens op zoek gaan naar de originele verpakking van mijn Cat-It hier..hij is nog geen 2 jaar oud hoor dus garantie zou nog moeten tellen..

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#133 Geplaatst 08 mei 2009 - 18:34

Wij hebben sinds kort het oude cat-it model, bevalt me prima en de poezen helemaal:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#134 Geplaatst 08 mei 2009 - 18:37

Leuk hé! Was er ook tevreden van omdat alle poezels er van dronken..ofwel van de bol zelf ofwel uit het uitloopbakje..maar nu hij zo wat lastig doet, ben ik wel minder tevreden..

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#135 Geplaatst 08 mei 2009 - 19:00

Mijn katten dronken er ook aan ,maar het water wou niet rond de bol lopen , zat er naast en wreef telkens over de  bol maar, dan ging het even , soms uren aan een stuk ,  het hielp niks  , had de verkoper gezegd op een show , het zo te doen , ik werd er gewoon gek van :evil: uit eindelijk heeft de draaistop het begeven ,was een dure aankoop voor nog geen 6 maanden  
Voor mij geen cat it bol meer , misschien probeer ik het andere model eens .