Spring naar inhoud

- - - - -

Welke fontein heb jij?

• Log in om te reageren
225 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#136 Geplaatst 08 mei 2009 - 20:01

he tof
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#137 Geplaatst 08 mei 2009 - 20:36

Amani zei:

maar het water wou niet rond de bol lopen , zat er naast en wreef telkens over de bol maar, dan ging het even , soms uren aan een stuk , het hielp niks

Hier loopt het water ook maar over 1 zijde van de bol hoor, maar zedrinken er graag van. Heb  ook verschillende pogingen gedaan om het over de ganse bol te laten stromen, maar nu gebruik ik hem zo, zolang ze er maar van drinken ben ik tevreden :LOL:

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#138 Geplaatst 08 mei 2009 - 22:46

Ik heb gemerkt dat als het apparaat ook maar ietsje scheef staat, het water niet over de hele bol loopt.
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#139 Geplaatst 09 mei 2009 - 00:21

poezemannen zei:

Mwah..hij werkt nog maar ik moet hem altijd "helpen" om deftig te functioneren. Zo moet ik bv hem altijd even opheffen langs de kant van de bol om dan zo het water vanuit de bol naar dat kleine kommetje te laten lopen. Uit zichzelf doet die dat al een hele tijd niet meer. Ik vul zelf ook heel veel bij met een glas rechtstreeks in dat kleine kommetje..da's toch de bedoeling niet hé?

Haha. Zo deed ik het ook. Vreselijk om dat ding te vullen.
Hier liep het water ook niet altijd mooi over de bol. De poezels vonden de bol wel erg leuk om van te drinken.

Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#140 Geplaatst 09 mei 2009 - 11:11

ik heb de nieuwe Cat-It nu ook (geen bol) en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo een gemakkelijk drinkfontein heb gehad :thumb:
ze drinken er allemaal super veel van :dancer:
en wat ook heel belangrijk is je hoort hem helemaal niet :cheer:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#141 Geplaatst 09 mei 2009 - 11:23

linda zei:

ik heb de nieuwe Cat-It nu ook (geen bol) en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo een gemakkelijk drinkfontein heb gehad :thumb:

da s leuk
:LOL: sebiet koop ik hem ook nog , stopcontacten te kort ;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#142 Geplaatst 09 mei 2009 - 11:46

linda zei:

Ah alé, dan moet ik hem precies toch maar overkopen van m'n collega... :)

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#143 Geplaatst 09 mei 2009 - 18:31

poezemannen zei:

Ah alé, dan moet ik hem precies toch maar overkopen van m'n collega... :)

ja Wendy ik zou het zeker doen als ik van jou was het is een echte aanrader !!!
het is heel simpel uit elkaar te halen en uit te wassen (paar minuutjes maar) als het water zakt kan je er zo wat water bij doen zonder eerst uit elkaar te halen :d
ik heb de gewone Cat-it gehad (veel gevloekt)
ik heb de fresh flow gehad (direkt leeg met vier poezels)
ik heb de drinkwell is wel handig maar hij maakt hoe langer hoe meer lawaai en een heel gepuzzel om in elkaar te zetten :oops:
met andere woorden ik wil geen andere meer dan de nieuwe Cat-It :cheer: :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#144 Geplaatst 09 mei 2009 - 18:52

Linda, ik heb het ook al gevraagd in het koffiehoekje in een topic, maar waar heb jij je cat-it gekocht ? Ik vind op verschillende websites nogal uiteenlopende prijzen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#145 Geplaatst 09 mei 2009 - 19:03

Merci Linda! Nog 1 vraagje: de nieuwe cat-it, die is er toch maar in één maat hé?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#146 Geplaatst 09 mei 2009 - 21:45

Die is er inderdaad maar in 1 maat. Ik heb hem bij Tom en co gekocht toen hij daar in reclame stond. De filters heb ik bij Zooplus besteld. Wel opletten als je hem in elkaar steekt want als je niet goed oplet (ikke dus weeral) dan kan hij ook lekken (via dat gootje waar het kabeltje in zit).

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#147 Geplaatst 10 mei 2009 - 12:52

Joloka zei:

Die is er inderdaad maar in 1 maat. Ik heb hem bij Tom en co gekocht toen hij daar in reclame stond. De filters heb ik bij Zooplus besteld. Wel opletten als je hem in elkaar steekt want als je niet goed oplet (ikke dus weeral) dan kan hij ook lekken (via dat gootje waar het kabeltje in zit).

idd bij Tom en co hebben die in reclame gestaan over een maand of 6 denk ik voor 13.99 €
ik heb de mijne kunnen overkopen van Marleen die had er toen twee gekocht :LOL:
het is een beetje foefelen voor dat gootje idd maar het is ne pak hé :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#148 Geplaatst 10 mei 2009 - 15:38

linda zei:

idd bij Tom en co hebben die in reclame gestaan over een maand of 6 denk ik voor 13.99 €
ik heb de mijne kunnen overkopen van Marleen die had er toen twee gekocht :LOL:
het is een beetje foefelen voor dat gootje idd maar het is ne pak hé :ha

Amai..13,99?? Mijn collega stuurde met net dat zij er 32,95 heeft voor betaald en dat hij weg mag voor 20 euro...groot verschil toch hé!

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#149 Geplaatst 10 mei 2009 - 18:02

ik weet niet hoeveel hij normaal kost maar ik heb hem echt waar maar 13.99€ betaald (promotie) ;)

http://www.vanhetwit...rinkfonteintjes

Bewerkt door linda, 10 mei 2009 - 18:05.
Reden van bewerken: link bij gezet

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#150 Geplaatst 10 mei 2009 - 18:04

linda zei:

ik weet niet hoeveel hij normaal kost maar ik heb hem echt waar maar 13.99€ betaald (promotie) ;)

Denk dat ik het maar ga doen voor die 20 euro..bij Vanhetwittehuis kost het 22,95 euro en daar moet ik dan ook nog verzendingskosten bijtellen..op andere sites heb ik al 26 of bv 32 euro gezien...