Spring naar inhoud

- - - - -

Welke fontein heb jij?

• Log in om te reageren
225 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#151 Geplaatst 10 mei 2009 - 18:06

Bij Zooplus Nl staan ze voor 35.90 euro, bij UK voor 36.95 euro en dan bij van het Witte huis voor 22.95 euro. Toch wel grote verschillen in bedragen vind ik. Dan zal ik ook eens naar een Tom en Co moeten, want bij de zoomart hebben ze ze niet.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#152 Geplaatst 10 mei 2009 - 18:07

Mijn vriend werkt in de buurt van een Tom & Co maar hij moet dikwijls van hot naar her en heeft dus de kans niet om er binnen te springen..

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#153 Geplaatst 11 mei 2009 - 10:52

PeggyJ zei:

Linda, ik heb het ook al gevraagd in het koffiehoekje in een topic, maar waar heb jij je cat-it gekocht ? Ik vind op verschillende websites nogal uiteenlopende prijzen.

Sorry Peggy ik had het niet gezien dat je het daar gevraagd had :oops:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#154 Geplaatst 11 mei 2009 - 15:06

linda zei:

Sorry Peggy ik had het niet gezien dat je het daar gevraagd had :oops:

Geeft niet hoor, ik heb inmiddels mijn antwoord hé ;)

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#155 Geplaatst 11 mei 2009 - 18:51

Linda, nog een vraagje..ben nogal een twijfelgat.. :oops: ..zou die actie nog lopen bij Tom & Co?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#156 Geplaatst 11 mei 2009 - 19:31

Die was toch al een aantal weken geleden. Ik heb die gisteren op de show zien staan. Ik dacht een keer iets meer dan 30 € en dan nog ergens aan 20 €.

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#157 Geplaatst 12 mei 2009 - 08:06

poezemannen zei:

Linda, nog een vraagje..ben nogal een twijfelgat.. :oops: ..zou die actie nog lopen bij Tom & Co?

oeps nee, dat is al een maand of 6 geleden ;)
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#158 Geplaatst 12 mei 2009 - 11:49

Iemand een idee waar de Drinkwell het goedkoopst is?
Aangezien mijn Cat-it het niet meer doet wil ik de poesjes trakteren op een nieuwe fontein :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#159 Geplaatst 12 mei 2009 - 11:53

M&M zei:

Iemand een idee waar de Drinkwell het goedkoopst is?
Aangezien mijn Cat-it het niet meer doet wil ik de poesjes trakteren op een nieuwe fontein :)

Is je Cat-it niet meer in garantie?

Ik heb mijn Drinkwell bij Catch Shop gekocht. Via ebay. Zo was die iets goedkoper dan normaal. Je moet wel nog verzendingskosten betalen als je niet meer dan 100€ besteld dacht ik.
Wil je de gewone of de Platinum?

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#160 Geplaatst 12 mei 2009 - 13:44

elixeryen zei:

Is je Cat-it niet meer in garantie?

Ik heb mijn Drinkwell bij Catch Shop gekocht. Via ebay. Zo was die iets goedkoper dan normaal. Je moet wel nog verzendingskosten betalen als je niet meer dan 100€ besteld dacht ik.
Wil je de gewone of de Platinum?

Ik heb de doos nog maar ik weet niet of dat daar de garantie mee telt,

moet er eens voor bellen.
Is er veel verschil tss de gewone en de Platinum?

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#161 Geplaatst 12 mei 2009 - 18:17

Ik heb de nieuwe Cat-It overgekocht van mijn collega en voor de oude ga ik mijn ventje eens op het zolder sturen om de doos te zoeken en te zien of het nog in aanmerking komt voor garantie.
Maar...nu heb ik een vraag. Die filter van de nieuwe Cat-it, is dat normaal dat daar zo'n zwarte "stofjes" (kleine puntjes) afkomen? Heb hem al gespoeld en gespoeld en gespoeld maar dat blijft er af komen en bij mijn collega heeft hij ook verschillende weken gedraaid dus zou dat kwaad kunnen voor de poezels? Heb er beetje bang voor...

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#162 Geplaatst 12 mei 2009 - 18:32

De eerste filter die er bij zat, heeft bij mij ook die zwarte stofjes gegeven. De nieuwe filters hebben dat blijkbaar minder.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#163 Geplaatst 12 mei 2009 - 18:34

Joloka zei:

De eerste filter die er bij zat, heeft bij mij ook die zwarte stofjes gegeven. De nieuwe filters hebben dat blijkbaar minder.

Zou ik dan wachten tot ik nieuwe filters heb of deze al gebruiken? Ik durf niet zo goed want ik vermoed dat dat die koolstof is die in die filters zit...

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#164 Geplaatst 13 mei 2009 - 07:37

poezemannen zei:

Zou ik dan wachten tot ik nieuwe filters heb of deze al gebruiken? Ik durf niet zo goed want ik vermoed dat dat die koolstof is die in die filters zit...

dat heb ik ook gemerkt Wendy, maar ik denk dat het geen kwaad kan hoor en ik zie het wel niet van boven maar alleen beneden ;)
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#165 Geplaatst 13 mei 2009 - 07:52

Er staat in de documentatie dat dit geen kwaad kan (sorry voor het late antwoord).

Groetjes,
Joloka