Spring naar inhoud

- - - - -

Welke fontein heb jij?

• Log in om te reageren
225 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#181 Geplaatst 19 mei 2009 - 18:58

Ik denk dat ik die hier ergens al eens gezien heb..maar 't zijn inderdaad speciallekes hé..zeer mooi voor buiten bv..maar ook hier gewoon de Cat-it hoor! :LOL:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#182 Geplaatst 19 mei 2009 - 19:07

Ja, ik heb die link geplaatst bij de fonteintjes. Ik vind ze leuk maar ben bang als ik één bestel, of het wel heel gaat aankomen.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#183 Geplaatst 19 mei 2009 - 19:20

@ Ester: ik heb jouw nieuwe topic naar hier verplaatst aangezien de link hier al eens werd vermeld op pagina 2. Misschien dat sommige die link gemist hebben want het gaat soms zoooo snel dus dan zien ze hem nog eens! :LOL:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#184 Geplaatst 20 mei 2009 - 20:22

Mirella zei:

Ik heb de Drinkwell platinum, dezelfde dus als elixeryen

In welke winkel kan ik deze verkrijgen in de buurt van Sint-Niklaas? We zijn er al enige tijd naar op zoek maar vinden hem niet.. En bestellen online zien we niet echt zitten..

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#185 Geplaatst 21 mei 2009 - 11:53

Zouden ze die niet in de zoomart in Lokeren hebben? Die is een pak groter dan die in Sint-Niklaas he...

Nu gaan wij wel regelmatig eens over en weer naar Brugge (Witte Huis); als we eens iets moeten meenemen...? En Temse is maar't straat oversteken, dus ik kan zelfs nog aan huis leveren :ha
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#186 Geplaatst 21 mei 2009 - 13:38

Zeg, die nieuwe Cat-It..ik had gelezen dat je kan zien dat hij mooi vol is dankzij het rode dingetje..en dat klopt maar elke morgen is dat rode dingetje volledig weggezakt maw ik vul het dan elke dag bij maar is dat wel de bedoeling want er zit dan precies toch nog wat water in ze..maar ik ben geruster als ik dat rood dingetje zie dus tja, tot nu toe heb ik het dus altijd bijgevuld..
We hebben hier 4 katten én vloerverwarming dus dat water zal er wel sneller vandoor gaan..da's elke keer een halve liter water dat ik erbij moet doen om dat dingetje terug omhoog te krijgen.. :LOL:
Wat een uitleg: dingetje terug omhoog krijgen.. :LOL: :d :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#187 Geplaatst 21 mei 2009 - 15:58

Hier vul ik het ook gewoon bij hoor als dat rode dingetje te laag staat. Ik denk toch dat je met 4 poezen het dagelijks moet bijvullen, het is een teken dat ze goed drinken hé.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#188 Geplaatst 22 mei 2009 - 07:30

Ik vul het ook gewoon bij hoor.

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#189 Geplaatst 22 mei 2009 - 21:28

Hier gaat dat rode dingetje ook snel naar beneden, maar ze doen niet anders dan water drinken :) 'k had het eventjes weggenomen en in de kast gezet...(ze waren er in geslaagd om HEEL de muur en HEEL mijn kast vol te spatteren O:) )zaten ze in de kast aan dat catit te snuffelen. Toen ik hem eruithaalde, begon Vibeke al als een zotteke te miauwen... Ze hebben hem gemist :)

Wij vullen om de twee dagen bij en dan blijft het rode dingetje mooi omhoog 8)

PS Is het bij jullie ook zo dat vanaf er minder water in zit, de catit meer "ronkt"?

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#190 Geplaatst 22 mei 2009 - 21:31

Denk het wel ja maar ik kan dat moeilijk zeggen aangezien ik de oude Cat-It hier ook nog staan heb en die durft wel al eens meer lawaai maken dus dan hoor ik niet of de nieuwe al dan niet ronkt.. :)
De oude Cat-it moet ik minder snel bijvullen..daar kan ook meer in natuurlijk maar de nieuwe dus dagelijks..alé, heb gisteren uitgetest dat ik hem ook 2 dagen kan laten staan zonder probleem maar dan echt wel bijvullen!

Guest_Anneke van Donselaar_*
Guest_Anneke van Donselaar_*

#191 Geplaatst 24 mei 2009 - 18:10

Heb voor Iris de Drinkwell Pet Fontain,ben er zeer tevreden over,ze drinkt veel meer als voorheen,maakt niet veel lawaai,zou het ding echt niet kwijt willen,tevreden vrouwke en blije poezel,groetjes uit het zonnige Roermond. :d

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#192 Geplaatst 25 mei 2009 - 17:29

De Zoomart in Lokeren? Nog nooit geweest. Die gaan we dan zeker wel eens bezoeken. Bedankt voor de tip! Als ze de Drinkwell in het Wit Huis hebben dan rijden we er wel eens om (kan ik meteen nog vanalles en nog wat meebrengen voor mijn jongens :LOL: ). Ik begrijp het alleen niet dat hij bij ons gewoon niet te vinden is. Eigenlijk een echte leuke dierenwinkel waar ze een leuk assortiment aan kattenspullen hebben heb ik jammer genoeg nog niet gevonden :cry: .

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#193 Geplaatst 25 mei 2009 - 22:03

@ Amelie: De zoomart in Lokeren is aan "het magazijn" van vroeger... Achteraan de parking van de Aldi :) Seg, zouden ze dat trouwens niet in horta De Vlieghere hebben in Beveren? Da's toch ook een hele mooie winkel he (en nu volledig vernieuwd)... 'k Ben aan't meedenken waar wij hier overal naartoe hollen in de buurt :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#194 Geplaatst 26 mei 2009 - 00:34

Die is inderdaad heel mooi geworden De Vlieghere! We zijn er vorige week nog gaan kijken maar ook daar zonder succes :( Het is daar trouwens op 30/05 raskattenvoorstelling van RC. Misschien ook eens leuk om naartoe te gaan...

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#195 Geplaatst 26 mei 2009 - 06:05

Amelie zei:

Die is inderdaad heel mooi geworden De Vlieghere! We zijn er vorige week nog gaan kijken maar ook daar zonder succes :( Het is daar trouwens op 30/05 raskattenvoorstelling van RC. Misschien ook eens leuk om naartoe te gaan...

Oh, 30 mei..dan hebben wij 's middags één of ander familie-etentje..wat jammer! Had anders wel eens willen gaan kijken..heb zelfs de vernieuwde winkel nog niet gezien!