Spring naar inhoud

- - - - -

Welke fontein heb jij?

• Log in om te reageren
225 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#211 Geplaatst 14 juni 2009 - 14:54

:ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#212 Geplaatst 14 juni 2009 - 15:34

Amai! Overkill! :ha :ha :ha

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#213 Geplaatst 14 juni 2009 - 15:54

dat is al de moeite :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#214 Geplaatst 14 juni 2009 - 21:08

Dat is nu eens een fontein! :ha

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#215 Geplaatst 19 juni 2009 - 11:53

Ik heb net de nieuwe Catit gekocht bij Droopy, aan 22,95€!! Een koopje dus precies hee!
Nu nog uitvissen hoe ik dat ding moet installeren, want ik ben écht ook GEEN krak in die dingen... O:) .
He, ik kan misschien beter eens mijn licht opsteken bij jou Joloka? ;)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#216 Geplaatst 19 juni 2009 - 11:54

Ik zal dus vanavond de trotste eigenaar zijn van de nieuwe cat-it. Ik heb de fontein overgekocht van Sarah en mijn schoonzus (woont in Gent) komt het vanavond brengen.
Weet iemand of ik de filters kan kopen in zoomart of tom & co?
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#217 Geplaatst 19 juni 2009 - 12:23

Lut zei:

Ik heb net de nieuwe Catit gekocht bij Droopy, aan 22,95€!! Een koopje dus precies hee!
Nu nog uitvissen hoe ik dat ding moet installeren, want ik ben écht ook GEEN krak in die dingen... O:) .

Droopy? :catscratchhead Wij hebben er bij ons ook eentje in de buurt, allez op weg naar mijn ouders toe en ik moet zeggen dat alles daar veel duurder uitvalt. Wij hebben ons al vaak laten beetnemen, behalve met de Furminator, hebben ze zich vergist. Ze hebben de small aangerekend ipv de Medium en wij hadden toch mooi de Medium mee :x

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#218 Geplaatst 19 juni 2009 - 12:25

Ik heb sinds zondag de nieuwe catit :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#219 Geplaatst 19 juni 2009 - 12:29

Lut zei:

Laat maar weten als je hulp nodig hebt. Maar ik toon niet aan je poezels hoe je ervan moet drinken :p .

@Tiny, ik heb die al eens gezien in Tom&Co, maar ik koop die online bij Zooplus.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#220 Geplaatst 19 juni 2009 - 12:30

Spanishke zei:

Droopy? :catscratchhead Wij hebben er bij ons ook eentje in de buurt, allez op weg naar mijn ouders toe en ik moet zeggen dat alles daar veel duurder uitvalt. Wij hebben ons al vaak laten beetnemen, behalve met de Furminator, hebben ze zich vergist. Ze hebben de small aangerekend ipv de Medium en wij hadden toch mooi de Medium mee :x

Als ik de prijzen vergelijk bij Droopy (Lochristi), Tom&Co en Zoomart, komt Droopy er toch meestal voordeliger uit.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#221 Geplaatst 19 juni 2009 - 13:28

Joloka zei:

Laat maar weten als je hulp nodig hebt. Maar ik toon niet aan je poezels hoe je ervan moet drinken :p .

@Tiny, ik heb die al eens gezien in Tom&Co, maar ik koop die online bij Zooplus.

Joepie, het ding werkt hoor!!Onze Snoopy was er direkt als de kippen bij om te gaan ontdekken wat er daar nu weer stond! Veel snuiven, en dan ineens snuitje nat :LOL: . En dan, jaja, ze heeft een hele tijd blijven water likken! Flinke poezel he :miauw:
Zazou is ook al gaan drinken, Maya is al eens komen "kijken". Inka is er precies bang van; maar dat komt wel goed hoor, want Inka is jaloers op Snoopy, en al wat die kleine doet, doet ons Inka vlug na, haha :fishbowl

Ik ben wél vergeten om extra filters mee te nemen...! Gaat dat nu ook met zelfgemaakte uit dampkapfilterstof? Of toch beter de échte van Catit zelf?
Wanneer moet jij er weer bestellen Lut? Samen bestellen zou héél zeker voordeliger uitkomen denk ik ;)

Oh ja, ik kocht ook zo'n paarse Bubba!! Ze zijn er allemaal behalve Maya gek op!!

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#222 Geplaatst 19 juni 2009 - 14:45

:thumb:
fotootjes? :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#223 Geplaatst 19 juni 2009 - 14:51

De filters voor de nieuwe cat-it hebben ze bij Tom en Co, bij Zoomart heb ik de nieuwe versie nog niet gezien.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#224 Geplaatst 19 juni 2009 - 15:58

PeggyJ zei:

De filters voor de nieuwe cat-it hebben ze bij Tom en Co, bij Zoomart heb ik de nieuwe versie nog niet gezien.

OK, dankjewel. Ik zal daar vanavond eens halt houden dan.
Geplaatste afbeelding

Guest_Kristel_*
Guest_Kristel_*

#225 Geplaatst 20 juni 2009 - 00:07

Wij hebben ook al een jaartje of 2 het oude model van Catit,maar hebben hem met het laatste nestje opgeborgen.1 van de poesjes had een snotneusje en ik moest van mijn man het fontijntje opbergen.Bezorgd al hij is want het gaf alleen maar bacterieën door,zei :s hij.Elke keer ik het erover heb om het terug te zetten,blijft hij bij zijn standpunt,tja ga er maar tegenin hé?????Moet zeggen dat de poezen het echt wel heel fijn vonden om er van te drinken.Misschien nog eens proberen om het terug te zetten?
Roosje dat is een geval apart,die wil alleen uit het toilet drinken,ze staat gewoon te zeuren tot ik de bril omhoog doe.Zijn er bij jullie nog katten die rare drinkgewoonten hebben?Ze doet het nog maar sinds een maand of 3 en is nu 4 jaar.Gekke tante hoor onze Roos!!!!!!