Spring naar inhoud

- - - - -

Welke fontein heb jij?

• Log in om te reageren
225 reacties op dit onderwerp
Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#31 Geplaatst 08 maart 2009 - 08:14

Hier de drinkwell platinum (zelfde als elixeryen dus). Supercontent van.
Hier wordt er enkel van de straal gedronken.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#32 Geplaatst 08 maart 2009 - 11:24

Die Drinkwell Platinum is precies ook wel iets goed..misschien een goede vervanger als onze Cat-It het hier begeeft...

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 08 maart 2009 - 17:50

Hier een Drinkwell! Ik ben er heel blij mee, want Bo houdt echt van het stromend water..... Maar ik haaaaaat het om hem uit te kuisen. Je moet hem echt helemaal uit elkaar halen, de motor, en het draaiknopje en dan met drie verschillende borstels mag je beginnen schrobben. Pff! Leuk voor het beesje, niet voor het baasje :p

Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 08 maart 2009 - 18:11

Bibie zei:

Hier een Drinkwell! Ik ben er heel blij mee, want Bo houdt echt van het stromend water..... Maar ik haaaaaat het om hem uit te kuisen. Je moet hem echt helemaal uit elkaar halen, de motor, en het draaiknopje en dan met drie verschillende borstels mag je beginnen schrobben. Pff! Leuk voor het beesje, niet voor het baasje :p

ik was hem ook niet graag uit :p
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 08 maart 2009 - 22:58

Hmm het begint hier toch wel interessanter te worden om ook een fonteintje te nemen aangezien het kommetje water dit weekend een aantal keren omver gestoten is...
Heb enkel een beetje schrik voor Taiga omdat dit zo'n grote speelvogel is, daarom vroeg ik me af of ik beter de Drinkwell zou nemen of mss beter de Cat-it. Als ik de reacties zo lees, zouden beiden wel verleidelijk zijn om in het rond te spetteren?

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#36 Geplaatst 09 maart 2009 - 15:15

Spanishke zei:

Hmm het begint hier toch wel interessanter te worden om ook een fonteintje te nemen aangezien het kommetje water dit weekend een aantal keren omver gestoten is...
Heb enkel een beetje schrik voor Taiga omdat dit zo'n grote speelvogel is, daarom vroeg ik me af of ik beter de Drinkwell zou nemen of mss beter de Cat-it. Als ik de reacties zo lees, zouden beiden wel verleidelijk zijn om in het rond te spetteren?

Heb ook 2 poezels die verzot zijn op water, ik moet nog maar de kraan laten lopen en ze zijn daar al om te drinken en spelen, pootje onder houden en dan likken en erin happen :ha maar met de Cat-it zijn ze heel braafjes :) Gewoon van de bol likken en meer niet. Ik denk moest ik hier een Drinkwell hebben dat heel mijn keuken onder water zou staan :ha

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 10 maart 2009 - 12:27

De Drinkwell. Ik heb net gemerkt dat het water toch redelijk warm is. Is dit bij jullie ook?

Bijgevoegde thumbnails

• Drinkwell.jpg

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#38 Geplaatst 10 maart 2009 - 12:28

Bij mij is het water niet warm hoor. Misschien ligt het aan de plaats waar jouw drinkwell staat?

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#39 Geplaatst 10 maart 2009 - 14:01

Bibie zei:

De Drinkwell. Ik heb net gemerkt dat het water toch redelijk warm is. Is dit bij jullie ook?

Ook bij mij is het water niet warm, hier is het eigenlijk zeer fris :)
Ik zou me trouwens als deze kapot moest zijn, onmiddelijk terug zo ene kopen! Ik ben er supertevreden van!

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#40 Geplaatst 10 maart 2009 - 14:48

Mirella zei:

Ook bij mij is het water niet warm, hier is het eigenlijk zeer fris :)
Ik zou me trouwens als deze kapot moest zijn, onmiddelijk terug zo ene kopen! Ik ben er supertevreden van!

Ik moet wel want Netteke weigert anders nog water te drinken :d

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#41 Geplaatst 10 maart 2009 - 23:06

Hier ook lekker fris water hoor in de drinkwell! En ik zou ook direct een nieuwe kopen! ;)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 10 maart 2009 - 23:17

Hier Fresh Flow en super tevreden.
Geluidloos, altijd fris water, makkelijk schoon te maken en de poezzies drinken veel meer.

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 10 maart 2009 - 23:30

het water is gewoon kamertemperatuur, hoe warmer binnen hoe warmer het water ;)
als het heel warm is in de zomer durf ik er ijsklontjes bijdoen !

Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#44 Geplaatst 10 maart 2009 - 23:31

Ik heb de nieuwe cat-it gekregen van het fotokonijn. :catwalk2 Zaligggggggg, wat een luxe. De oude cat-it met bol is van de week naarhet stort verwezen, wat een ramp was dat. :evil: Ik heb alleen het pompje en de battery als reserve gehouden. :d

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#45 Geplaatst 11 maart 2009 - 18:32

Wij hebben een gewone fontein in huis staan. Maakt wel lawaai natuurlijk, je hoort het water lopen. 's Avonds gaat bij uit als we tv kijken.

Bijgevoegde thumbnails

• 22 maart 2008 001.JPG