Spring naar inhoud

- - - - -

Welke fontein heb jij?

• Log in om te reageren
225 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 17 maart 2009 - 14:56

Ben juist langsgeweest bij de dierenwinkel en die hadden geen drinkfonteintjes :cry:  Waar kan ik zo'n Cat-it, Fresh flow of Drinkwell bekomen? Ik ben hier wel even de voor en nadelen aan't afwegen. Spijtig dat Pixel zo'n slechte ervaring heeft gehad met de Fresh Flow anders zou ik deze misschien overwogen hebben. Blijkbaar is het ook niet zo evident om de Drinkwell uit te kuisen, wat ik wel belangrijk vind... en als ik me niet vergis, is het grote nadeel aan de Cat-it het geluid? Desorayo, jij hebt de nieuwe? Is dat degene die Elixeryen hier heeft afgebeeld, die grote bol die niet zo handig zou zijn voor kittens? Ik weet echt niet welke te kiezen, ik moet vooral rekening houden met Taiga ook dat ze het niet alleen als een spelletje bekijkt, maar er ook effectief van zou drinken...

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 17 maart 2009 - 14:59

M&M zei:

Heb ook 2 poezels die verzot zijn op water, ik moet nog maar de kraan laten lopen en ze zijn daar al om te drinken en spelen, pootje onder houden en dan likken en erin happen :ha maar met de Cat-it zijn ze heel braafjes :) Gewoon van de bol likken en meer niet. Ik denk moest ik hier een Drinkwell hebben dat heel mijn keuken onder water zou staan :ha

Welke Cat-it heb jij als ik vragen mag? Maakt hij veel geluid?

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#48 Geplaatst 17 maart 2009 - 15:07

Spanishke zei:

Welke Cat-it heb jij als ik vragen mag? Maakt hij veel geluid?

Ik heb de Cat-it zoals op de eerste afbeelding op de eerste pagina :)
Ik vind niet dat hij echt lawaai maakt, behalve als de bol ver leeg is dan ronkt hij wat, heb hem wel op een placematje gezet :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#49 Geplaatst 17 maart 2009 - 15:15

Welja, iedereen heeft andere ervaringen met fonteinen. Zo zijn er mensen die erg tevreden zijn van de (oude) Cat-it, andere mensen vinden hem verschrikkelijk. Over de nieuwe Cat-it heb ik alleen nog maar positieve dingen gehoord.
De nieuwe Cat-it is die hoge waarvan ik zei dat die mij niet zo heel handig lijkt voor erg kleine kittens.
De ervaringen die ik gelezen heb over de Fresh Flow waren allemaal positief, behalve de ervaring van Pixel :ha
Ik heb een Drinkwell (Platinum, die grote) en ik vind het super makkelijk om af te wassen..
Zo zie je maar, iedereen zijn mening is anders :ha

Mijn Cat-it heb ik in Zoomart gekocht. Mijn Drinkwell heb ik bij Catch-Shop gekocht.

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 17 maart 2009 - 16:27

Ik ben dit topicje al eventjes aan het volgen en ik begin er ook over na te denken om me een fonteintje aan te schaffen... De dametjes hebben dan altijd vers water natuurlijk en ze drinken heel veel... Dat hebben ze waarschijnlijk van het personeel :LOL:

'k Ga hier eens kijken wat ik eigenlijk het mooiste vind...

Bewerkt door Niels + Evelyn, 17 maart 2009 - 16:28.
Reden van bewerken: ik stelde een vraag die daarvoor ook al gesteld was... 'k Was te rap :-)

Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#51 Geplaatst 17 maart 2009 - 17:07

Hier ook de drinkwell voor de poezels.En frodo gebruikt het niet alleen voor uit te drinken :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_0613.jpg

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#52 Geplaatst 17 maart 2009 - 17:10

Hoe herkenbaar! :ha
Hoe vul je die drinkwell eigenlijk bij Technozino? Moet je gewoon de drinkbak vullen?

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#53 Geplaatst 17 maart 2009 - 17:31

Nee, het lijkt me alsof de achterkant er toch af kan dus misschien toch een soort reservoir? Alé, 'k weet het ook niet zeker...

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#54 Geplaatst 17 maart 2009 - 18:01

Ik denk dat je dat achterste stuk ervan kan halen omdat de filter daar inzit. Althans zo is het bij mijn Drinkwell.

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#55 Geplaatst 17 maart 2009 - 20:16

Zou wel kunnen..bij de Cat it is dat volledig anders..

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#56 Geplaatst 17 maart 2009 - 20:39

ik heb de fresh flow , staat dag en nacht aan en moet hem toch 1 a 2 maal
zou graag nog een willen kopen maar ben er nog niet uit ofwel de drinkwell ofwel de nieuwe cat it ....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#57 Geplaatst 17 maart 2009 - 20:39

1 a 2 x terug vullen dus :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#58 Geplaatst 17 maart 2009 - 20:47

Ellenita zei:

1 a 2 x terug vullen dus :)

:LOL: Dat dacht ik wel ja! :d
Kleine tip: als je nog iets wil toevoegen aan je bericht of wilt verwijderen, dan kan je dat altijd via het knopje "bewerk" dat onderaan rechts van jouw post staat. En dan kan je eventueel onderaan de reden voor aanpassing meegeven..zoals ik nu gedaan heb..
Heb dat ook al paar keer nodig gehad.. :d

Bewerkt door poezemannen, 17 maart 2009 - 20:48.
Reden van bewerken: Nog iets toegevoegd..

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#59 Geplaatst 17 maart 2009 - 20:52

poezemannen zei:

:LOL: Dat dacht ik wel ja! :d
Kleine tip: als je nog iets wil toevoegen aan je bericht of wilt verwijderen, dan kan je dat altijd via het knopje "bewerk" dat onderaan rechts van jouw post staat. En dan kan je eventueel onderaan de reden voor aanpassing meegeven..zoals ik nu gedaan heb..
Heb dat ook al paar keer nodig gehad.. :d
okidokes dank je
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 18 maart 2009 - 14:34

We zijn gisteren de (oude) Cat-it gaan halen bij Zoomart. Had geen idee dat dit de oude was, zag er op de doos beetje anders uit dan op de eerste foto hier in't forum, maar na een tijd de doos te bekijken, wist ik dat het deze was (had die ondertss al aangekocht). Vroeg aan een verkoopster welke dit was en het enige dat ze mij kon antwoorden was "weet ik niet, we hebben deze altijd al gehad dusja". Anyway, hij doet het perfect voor't moment, maakt zeer weinig lawaai, we horen vooral het druppelen eigenlijk. De pc maakt meer lawaai dus al bij al ben ik wel tevreden van deze aankoop, wat het geluid betreft en het uitkuisen. Nu nog even afwachten als hij bijna leeg is...

Uiteindelijk wel goed dat we deze als eerste aankoop hebben, want we hebben totaal geen ervaring met fonteintjes. als deze voldoet aan onze eisen, gaan we er waarschijnlijk nog eentje bijhalen, maar gaat dan wel een andere zijn. Alleen de poezen zijn er minder gek van, het is tot nu toe alleen nog maar bij snuffelen gebleven en Taiga die al met haar pootjes het water proberen vangen heeft zoals ik verwacht had(blij dat ik niet eerst eentje heb met een straal :) )

Geplaatste afbeelding