Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartje's bijna-dood-ervaring

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#1 Geplaatst 21 november 2009 - 13:58

Beste KS-er,

Het is al enige tijd dat ik u geschreven heb - of dat ik oorzaak had om u te schrijven. Alhoewel hier de laatste tijd veel negatieve veranderingen zijn doorgevoerd (zo werkt mijn personeel tegenwoordig buitenshuis - mijn abonnement in de Bizz zei echter dat het tegenwoordig in was om binnenhuis te werken dus dat is nog een zeker enigma), had ik over het algemeen niet al te veel reden tot klagen.

Recent verloor ik echter weer een van mijn ontelbare levens. En dat, ks-er, is allemaal UW fout. U hoort het goed, UW fout. Blijkbaar heeft mijn personeel hier een topic gemaakt over enige oneffenheden op mijn achterrug. Om te beginnen vind ik het een zware schending van de rechten op privacy om dergelijke intieme aandoeningen hier te publiceren. Maar dat jullie dan nog, zonder enige bedenkingen, suggesties beginnen te doen aangaande mogelijke behandelingen van mijn achterste regionen - dat gaat mij he-le-maal te ver!!!

Concreet werd ik deze dinsdagavond plots zachtjes beslopen - ik voelde mij meteen achterdochtig en probeerde me nog aan de gordijnen vast te grijpen. Toen dat niet lukte heb ik het met de zetels geprobeerd (veel duurder) maar ook dat mocht niet baten. Daarna kreeg ik mijn vertrouwde wollen dekentje op mij heen - en doorgaans ben ik daar een grote fan van maar er was echt iets niet pluis. Plots, out of the blue, zie ik daar een pipet verschijnen! Nu kijk ik graag met mijn personeel naar Private Practice en volgens mij heeft ELKE patiënt het recht om de behandeling te weigeren! Heb ik die keuze gehad? Nee hoor!

Even later werd ik dus in een houtgreep genomen en kreeg ik dat gif in mijn nek toegediend. Flauw! Net waar ik niet aan zou kunnen. Da's gewoon laf! Ik heb nog geprobeerd om het van mij af te wrijven maar mijn pogingen waren futiel. Even later kreeg ik lekkers, als zoethoudertje, als chantage middel. Maar ik heb toen wraak genomen...

Toen mijn personeel tevreden op mij neer keek terwijl ik lekker aan het knabbelen was merkte ze direct een grote bruinrode bult op net daar waar ik het gif toegediend had gekregen. Ik zag het in haar ogen, ze was meteen overbezorgd. Ha! dacht ik. Net goed! Ik heb haar laten rennen, door heel de living, overal op onder en achter. En toen ze heel voorzichtig wilde voelen wat die bult nu was, kwam hij direct los. Ik had me al lang verstopt, toen ze zich realiseerde dat het gewoon een brokje was...

Maar, beste KS-er, slaap vooral niet te vast, hou bij voorkeur één oog open. Want voor dit verraderlijk advies rond pipetjes weet ik ook jullie nog wel te vinden!!!

Zijne poezeligheid,

Zwartje.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 21 november 2009 - 14:01

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 21 november 2009 - 14:03

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#4 Geplaatst 21 november 2009 - 14:07

:trance: Wat voor deugnieten zijn dat daar, dat personeel van u ... man man man! Ik ga het aan de Sint vertellen!
:LOL: :LOL: :LOL:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 21 november 2009 - 14:18

:onzeker: Ik zal het nooit mijn doen Koninklijke Zwartje.

Vergeef deze zondenaar :pray:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 21 november 2009 - 14:36

:ha :ha :ha :ha :ha :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 21 november 2009 - 15:01

Zwartje werd koekiemonster :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 21 november 2009 - 15:24

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 21 november 2009 - 15:26

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#10 Geplaatst 21 november 2009 - 15:34

:ha :ha :ha :ha :ha

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 21 november 2009 - 15:57

:ha :ha :ha

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#12 Geplaatst 21 november 2009 - 16:08

:ha :ha :ha :ha kom der maar op om het zo te schrijven
zwartje ik vind dat jij een geweldig taalgebruik hebt , zo moeilijk :ha

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 21 november 2009 - 16:18

:ha :ha :ha :ha :ha Leuk verhaaltje :)

Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#14 Geplaatst 21 november 2009 - 20:10

:LOL: :LOL:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 21 november 2009 - 20:17

Arme Zwartje, ik heb medelijden met jou, echt waar, alleen heb ik ook gelachen, want ik moet zeggen je kunt prachtig vertellen.
Dus als je nog eens iets dwarszit, vertel het hier gerust :LOL:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi: