ogen kleur
Gestart door
Guest_jopi_*
, 22 nov 2009 11:36
19 reacties op dit onderwerp
#16 Geplaatst 22 november 2009 - 19:47
Dit is toch geen Van of harlekijk of heb ik het nu mis ??
Dit is toch een tricolor ?
Nu... van bi- , tricolors, van ' s en harlekijks heb ik totaal geen ervaring/kennis. Die horen niet thuis in de colorpointfok...
Nu... van bi- , tricolors, van ' s en harlekijks heb ik totaal geen ervaring/kennis. Die horen niet thuis in de colorpointfok...
#17 Geplaatst 22 november 2009 - 19:49
feroesti zei:
Oké , maar bij dit kitten zie je het koper er al inkomen. Het is toch normaal dat ze op die leeftijd nog blauw in hun ogen hebben. Dit kitten krijgt koper ogen, daar ben ik van overtuigd.
Het is trouwens enorm uitzonderlijk als calico's blauwe ogen hebben en dan is daar meestal op gefokt. Wat bij deze niet zo is heb ik begrepen...
Het colorpointje niet natuurlijk, dat houdt de blauwe oogjes...
Het is trouwens enorm uitzonderlijk als calico's blauwe ogen hebben en dan is daar meestal op gefokt. Wat bij deze niet zo is heb ik begrepen...
Het colorpointje niet natuurlijk, dat houdt de blauwe oogjes...
Daar kan je niet op fokken, het is een toevalstreffer en alleen als het oog (ogen) in het witaandeel zitten.
Henny
#18 Geplaatst 22 november 2009 - 19:56
feroesti zei:
Dit is toch geen Van of harlekijk of heb ik het nu mis ??
Inderdaad liever niet bij de points maar ze zijn er al hoor:
Ik krijg de foto niet 'rechtop'

Henny
#20 Geplaatst 22 november 2009 - 21:32
henny zei:
Inderdaad liever niet bij de points maar ze zijn er al hoor:

Ja, ik weet dat ze er zijn. Maar dan toch zonder stamboom ?