Spring naar inhoud

- - - - -

Waarschuwing voor mensen die haarverf gebruiken!!

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#1 Geplaatst 22 november 2009 - 13:20

Geplaatste afbeelding
Zo heb ik er ongeveer ook uitgezien enkele weken geleden na het gebruik van haarverf. Ik gebruikte het merk al jaren en verf regelmatig me haar en ook in verschillende kleuren. Maar van de 1 op de andere dag kan ik dus niet meer tegen dat merk. Waarschijnlijk hebben ze er een ander stofje ingegooid. Ik ga dus nu voortaan eerst altijd testen zoals word aangegeven op de verpakking. Want van die dikke ogen en een jeukende kop word je echt niet vrolijk. Durfde me pas na een kleine week weer op straat te vertonen want toen was mijn gezicht weer een beetje bijgetrokken. En ja ik heb zelf ook foto`s gemaakt en nee ik ga ze niet plaatsen hier. :b
Dus een kleine tip. Test eerst voordat je de verf gaat gebruiken op je hoofd.
En de dame op de foto gebruikte alleen nog maar een kleurshampoo.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 22 november 2009 - 13:25

Ja, ik doe die test ook nooit, moet ik je eerlijk zeggen. Ik gebruik hem nu al zo lang. :oops:
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 22 november 2009 - 13:25

:onzeker: :onzeker: , oei, kan me inbeelden dat het geen pretje is. Hier gelukkig alles puur natuur, en ben niet van plan om ooit mijn haar te kleuren.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#4 Geplaatst 22 november 2009 - 13:28

Ester zei:

Ja, ik doe die test ook nooit, moet ik je eerlijk zeggen. Ik gebruik hem nu al zo lang. :oops:

ik ook niet, ik gebruik allerlei merken door elkaar en The Sun das de sensatiekrant van Engeland hahah. Je kan idd allergisch reageren, je kan op alles allergisch reageren natuurlijk en fijn is dat niet, maar The Sun schroomt wat photoshoppen niet.

Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#5 Geplaatst 22 november 2009 - 13:35

Fairy zei:

ik ook niet, ik gebruik allerlei merken door elkaar en The Sun das de sensatiekrant van Engeland hahah. Je kan idd allergisch reageren, je kan op alles allergisch reageren natuurlijk en fijn is dat niet, maar The Sun schroomt wat photoshoppen niet.

Ik denk dat het weinig photoshoppen is aangezien ik er zelf ook zo uit heb gezien een aantal weken geleden.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#6 Geplaatst 22 november 2009 - 13:50

oei, ik gebruik ook alles door elkaar en ik heb nog nooit een gevoeligheidstest gedaan... ik zal maar hopen dat ik dit nooit voorheb ;)

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#7 Geplaatst 22 november 2009 - 13:55

Ja ik heb het artikel ook gelezen. Ik verf mijn haren nu ook al zo lang, heb het nog nooit aan de hand gehad...Maar ik gebruik alleen wel maar 1 merk en dat is Swarzkopf...

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#8 Geplaatst 22 november 2009 - 14:04

Je kan toch zien dat dit geen normale foto is!! Ik twijfel er niet aan dat jij er vreselijk uit zag Anida, ik ben mijn zoon een tijd geleden uit school moeten gaan halen omdat hij er ongeveer ook zo uitzag en we weten niet eens waarop hij heeft gereageerd, maar neem aub The Sun nooit als referentie!!

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#9 Geplaatst 22 november 2009 - 14:11

Fairy zei:

Je kan toch zien dat dit geen normale foto is!! Ik twijfel er niet aan dat jij er vreselijk uit zag Anida, ik ben mijn zoon een tijd geleden uit school moeten gaan halen omdat hij er ongeveer ook zo uitzag en we weten niet eens waarop hij heeft gereageerd, maar neem aub The Sun nooit als referentie!!

Ik ben ook zo eens opgezwollen geweest maar dat is omdat ik allergisch was voor penicilline =)

Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#10 Geplaatst 22 november 2009 - 14:24

Fairy zei:

Ik laat het berichtje en de foto alleen maar zien als voorbeeld hoe ik eruit zag. Ik wil graag weten wat jij er niet normaal aan vind aan die foto. Foto is zo aan de flits te zien genomen via een spiegel en het opgezwollen ziet er hetzelfde uit als dat ik had. Dus wat zou er dan aan veranderd moeten zijn?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#11 Geplaatst 22 november 2009 - 14:35

Hier wordt geen haar gekleurd.. en zolang het niet nodig is..

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 22 november 2009 - 15:45

The sun.. mja wel altijd een krant die nogal dingen aandikt en ook regelmatig dingen verzint.. maar t zal wel vervelend zijn als je dat overkomt ja..

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 22 november 2009 - 15:59

Hier wordt mijn haar enkel en alleen gekleurd door de kapper met natuurlijke producten O:)

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#14 Geplaatst 22 november 2009 - 19:28

PeggyJ zei:

:onzeker: :onzeker: , oei, kan me inbeelden dat het geen pretje is. Hier gelukkig alles puur natuur, en ben niet van plan om ooit mijn haar te kleuren.

Hier juist hetzelfde

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 22 november 2009 - 19:30

Lies zei:

Hier juist hetzelfde

Als je weet dat ik van mijn 25 jaar al volledig grijs ben... ;)

Geplaatste afbeelding