Spring naar inhoud

- - - - -

Blub blub

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#16 Geplaatst 23 november 2009 - 19:02

jeetje, ik ging net de konijnen en cavia's eten geven en had daar al bijna een overlevingspakket en een roeiboot voor nodig. Toen bleek dat er dingen waren gebeurd daar, het tuindraad boven de buitenren was ingestort, bij de andere nijnen was ook een zwembad geworden, dus moest ik dat allemaal in de stromende regen herstellen, bij het licht van een looplamp. Heb flink staan vloeken tot Batman kwam aangevlogen (o nee, mijn man heet Robin, niet Batman) en die heeft me gezellig geholpen. Ik had m'n regenjas aangedaan maar dat was wat laat, ik was nat tot op m'n ondergoed.
Man man, dit is niet normaal meer hoor!!

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 23 november 2009 - 20:20

Ik heb m'n opvangertjes eindelijk binnen :) knuffel- & desperate housewives tijd! :love:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 23 november 2009 - 20:42

Het was dus aan het gieten toen ik gedaan had met werken.  Dus ja door de regen nog helemaal naar men auto ( = toch 5 à 10 min. wandelen) .... gevolg kletsnat :(
Ik was blij als ik thuis was :LOL:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_Ria_*
Guest_Ria_*

#19 Geplaatst 23 november 2009 - 20:57

Ik wilde gaan joggen vandaag met Fieke (ons Vlinderhondje) maar heb daar toch van afgezien . Ik zag mijn Vlinder daar al vliegen of ons samen in de bomen hangen of een vallende tak op ons krijgen of .....verzuipen !
Geen weer om een hond door te laten joggen !

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#20 Geplaatst 24 november 2009 - 08:58

ocharme nee, zo'n vlinderhondje, ai ai, en het was een nat schotelvodje geweest ook vrees ik.
Het is droog vandaag, al gemerkt? :LOL:

Guest_Ria_*
Guest_Ria_*

#21 Geplaatst 24 november 2009 - 19:48

Ja , iets droger vandaag maar geen tijd om te gaan joggen . Paardenstallen gaan uitmesten deze voormiddag en dan met de jongste dochter naar radiologie . Ze heeft zondag één euro ingeslikt en huisarts wilde weten waar die ondertussen zit vermits dat geld er voorlopig nog niet uitkwam .
Nog even afwachten wanneer hare "frang" valt ....