Spring naar inhoud

- - - - -

De thuiswerkgids.

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#16 Geplaatst 24 november 2009 - 07:16

Ik heb een vriendin die financieel in de problemen zat en die is begonnen met het verkoop van FM produkten (parfum). Nu ben ik ook wel bang dat ze haar gaat mispakken in de aankomende belastingen....Haar hebben ze wijsgemaakt dat ze tot 5000 euro per jaar mag bijverdienen zonder het belastbaar is!? :louche:
Ook zou ze als ze aan 21% komt (vraag me nu niet hoe ze dat berekenen, heeft alleszins te maken met hoeveel mensen zij kan aanmoedigen om ook de produkten te verkopen) een auto KRIJGEN! Ze heeft me gezegd dat als ze mensen kan aanwerven en die verkopen, zij ook een percentage op die hun verkoop krijgt....Heeft er iemand ervaring met deze firma, of al iets van gehoord? Pfff ik vertrouw het echt niet, en vrees dat ze zich meer in de miserie werkt dan dat ze zelf beseft... Ik heb haar ook al gewaarschuwd, maar ze wil er niets van weten en zegt dat het 100% te vertrouwen is.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#17 Geplaatst 24 november 2009 - 07:48

Mirella zei:

Ik heb een vriendin die financieel in de problemen zat en die is begonnen met het verkoop van FM produkten (parfum). Nu ben ik ook wel bang dat ze haar gaat mispakken in de aankomende belastingen....Haar hebben ze wijsgemaakt dat ze tot 5000 euro per jaar mag bijverdienen zonder het belastbaar is!? :louche:
Ook zou ze als ze aan 21% komt (vraag me nu niet hoe ze dat berekenen, heeft alleszins te maken met hoeveel mensen zij kan aanmoedigen om ook de produkten te verkopen) een auto KRIJGEN! Ze heeft me gezegd dat als ze mensen kan aanwerven en die verkopen, zij ook een percentage op die hun verkoop krijgt....Heeft er iemand ervaring met deze firma, of al iets van gehoord? Pfff ik vertrouw het echt niet, en vrees dat ze zich meer in de miserie werkt dan dat ze zelf beseft... Ik heb haar ook al gewaarschuwd, maar ze wil er niets van weten en zegt dat het 100% te vertrouwen is.

M&M van hier op het forum doet dat ook dacht ik... Mss kan zij jou wat wijzer maken...

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#18 Geplaatst 24 november 2009 - 11:04

Mirella zei:

Ik verkoop ook FM producten, ben gestart door Tessa (m&m) Ik verdien er tot nu toe heel goed mee en ik ben niets verplicht! Ik kan ook stoppen wanneer ik zelf wil en dat was voor mij héél belangrijk. Als je onder een bepaald bedrag blijft is het idd belastingsvrij. Ik verkoop via via en doe ook homeparty's. Maar als je eens een maand niets wilt verkopen dat is dat geen probleem. En het zijn héél goede producten en de mensen zijn tevreden, mocht ik er mensen moeten opleggen zou ik er ook niet voor te vinden zijn.
Ze houden regelmatig bijeenkomsten voor mensen die meer info willen.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#19 Geplaatst 24 november 2009 - 12:08

Ik heb die thuiswerkgids ook maar ook zonder betaald te hebben dus een hoop mails waar je niks mee kan :)

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#20 Geplaatst 24 november 2009 - 16:22

Muizepoes zei:

Als je onder een bepaald bedrag blijft is het idd belastingsvrij.

En is dit dan idd tot 5000 euro per jaar?? Eerlijk gezegd vind ik het zoooo raar dat je voor een bijverdienste de eerste 5000 euro belastingsvrij zou zijn....

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#21 Geplaatst 24 november 2009 - 20:01

Ik ken het juiste bedrag niet :oops: maar schatrijk zal ik er ook niet van worden ;) maar ik mag ook niet klagen :)  Ik koop via hun webshop parfum aan en verkoop het verder, ik heb direct de winst in mijn handen. Ik krijg geen loon uitbetaald.

Guest_ThuiswerkGids_*
Guest_ThuiswerkGids_*

#22 Geplaatst 07 januari 2011 - 00:00

ik wil graag even reageren op een aantal misverstanden die er over de thuiswerkgids lijken te bestaan.

1. er is geen aankoopplicht van het boek. wie zich registreert, kan gratis de adressen van bedrijven die thuiswerk aanbieden met een bediendecontract contacteren.

2. omdat van thuis uit starten toch net iets anders is dan werken op kantoor, hebben we ervaringen en de meest gestelde vragen over starten met thuiswerk gebundeld. Het boek is aan te raden maar zeker geen verplichting.

Wie vragen heeft, kan mij persoonlijk contacteren via de site.

Michel Piedfort
www.thuiswerkgids.be

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#23 Geplaatst 07 januari 2011 - 01:00

Ik koop af en toe de parfums van FM bij FM zelf dan wel en vind ze bijlange niet hetzelfde als de echte hoor.

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#24 Geplaatst 07 januari 2011 - 21:20

Mirella zei:

En is dit dan idd tot 5000 euro per jaar?? Eerlijk gezegd vind ik het zoooo raar dat je voor een bijverdienste de eerste 5000 euro belastingsvrij zou zijn....

Dit is zeker geen 5000 euro hoor.

Ik heb ook een tijdje iets gelijkaardigs gedaan en dacht dat ze gezegd hadden dat ik tot iets van een 1000 euro mocht bijverdienen

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 07 januari 2011 - 22:43

Ik vind het zelf ook spijtig dat zeer weinig bedrijven een inspanning leveren om thuiswerken mogelijk te maken. Bovendien vind ik het huidige aanbod aan thuiswerk  ook best teleurstellend: strijken, verkopen, ... bwah, hou ik allemaal niet van.  
Ik ben niet actief op zoek, maar mocht mijn oog op iets vallen ...  
Ik zie het eigenlijk niet zitten om nog tot aan mijn pensioen (minstens nog 35 jaar lang) nog elke dag anderhalf uur per dag in de auto te moeten zitten om naar het werk te gaan.

Bewerkt door Marieke, 07 januari 2011 - 22:45.

Geplaatste afbeelding

Guest_helenatje_*
Guest_helenatje_*

#26 Geplaatst 12 maart 2011 - 21:05

ik vind het gewoon schande wat men moet betalen bij de thuiswerkgids om te mogen soliciteren

Krijg toegang tot de adressen van alle freelance-thuiswerkopdrachten.

3 maanden toegang: €16,95 (enkel wie binnen de 7 dagen beslist)
3 maanden toegang: €24,95
12 maanden toegang + 1 maanden gratis: €34,95
24 maanden toegang + 3 maanden gratis: €50,00
Je krijgt dan tegelijk een exemplaar van de ThuiswerkGids toegestuurd. Stort het bedrag voor de gewenste periode op rekening 001-4920375-29 envermeld: 20090812029 en ontvang de ThuiswerkGids en de online extra's.

sorry hoor thuiswerkgids, zo kan ik ook verdienen

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:31

Goh is dat nog steeds zo? jaren geleden heb ik daar ook eens naar gekeken en ik vondt het toen al belachelijk dat je zoveel moest betalen alleen maar om te zien of er thuiswerk aangeboden werd, ik heb het dus ook niet gedaan he
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi: