Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel maximum betalen voor huur appartement?

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#1 Geplaatst 23 november 2009 - 14:30

Eens je werkt ga je hardop dromen hé :oops: ik toch

ben regelmatig te vinden op vlan-immo, immoweb, hebbes, ...

en ik kom dus vaak mooie appartementen tegen

zoals dit: Prachtige Appartement met Super Ligging - Heusden-Zolder | Immoweb ref:2373682
dit zou gewoon perfect zijn

2 slaapkamers, grote living, ingerichte keuken, berging, wc, ... , 2 parkeerplaatsen

alles is dus PERFECT
alleen vraag ik me af of 530€/maand dan een goed bedrag is, of zouden jullie het er niet aan geven?

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#2 Geplaatst 23 november 2009 - 14:32

Mij lijkt dat bedrag heel goed mee te vallen... Maar ik weet niet hoe het in jouw regio gesteld is... maar hier is alles nogal redelijk duur (en in vgl. met sommige landsdelen valt dat nogal goed mee hier feitelijk...) :)

Guest_turbojeng_*
Guest_turbojeng_*

#3 Geplaatst 23 november 2009 - 14:34

mij lijkt het wel een eerlijke vraagprijs te zijn...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 23 november 2009 - 14:35

Dat valt toch wel erg goed mee?
Zeker met zo'n groot terras, wel spijtig dat de andere afmetingen er niet bij staan, die lijken me eerder klein, maar je mag niet teveel verwachten voor zo'n prijs. Vaste kosten wordt ook niet over gesproken, is er een lift?

Bewerkt door Spanishke, 23 november 2009 - 14:37.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#5 Geplaatst 23 november 2009 - 14:35

Ik zou het er zeker aan geven hoor, zeker met zon terras en dan nog een autostaanplaats!
Moest het hier in de buurt zijn zou ik al aan het verhuizen zijn :d
De prijs is zeker niet te veel, hier vragen ze er veel meer voor hoor :LOL:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 23 november 2009 - 14:41

Als je het kan betalen, wel dan zou ik niet twijfelen. Ziet er heel goed uit. Wel nog effe informeren over gezamelijke kosten.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 23 november 2009 - 14:44

Dat ziet er wel heel mooi uit hoor, ik heb geen idee van de prijzen in jullie streek maar in het Leuvense vind je dat niet voor die prijs
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#8 Geplaatst 23 november 2009 - 14:47

Ziet er super uit.
en de prijs lijkt mij zeer mee te vallen maar dan spreek ik ook over regio leuven.

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#9 Geplaatst 23 november 2009 - 14:48

Tja het zal voorlopig nog bij dromen blijven :(
mijn vriend werkt wel voltijds, ik deeltijds en hij ziet het niet zitten om de waarborg te betalen :onzeker: ik moet ook maar wat bijzoeken zodat we ieder 50/50 kunnen betalen
kga er ook maar niet teveel meer van zeggen, dan komt er ruzie van :catsad

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#10 Geplaatst 23 november 2009 - 14:50

Goh, dat is heel moeilijk te zeggen zonder het te zien, de keuken lijkt mij toch maar matig. Is die met inbouwtoestellen, vind ik niet direct terug.
In 98 ben ik in Stabroek in een nieuwbouwgelijkvloers getrokken met alle toestellen aanwezig, daar was een behoorlijke tuin aan. Wij betaalden toen ook 530 wat voor ons eigenlijk te veel was. Vraag me af wat ze nu daar al voor vragen!! Ik heb daarna nog in een huis gewoond waar ik 560 betaalde, toen ik daar wegging, na twee jaar, is ze verhoogd naar 625!!
De huurprijzen zijn ontzettend hoog vind ik, maar ja, je kan moeilijk in een tent op den tris gaan zitten he (zeker vandaag nie :LOL: )

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#11 Geplaatst 23 november 2009 - 14:51

Ziet er goed uit. Living lijkt mij klein, maar het terras maakt veel goed.
Is ook heel goed gelegen. En is zelfs niet zo ver hier vandaan :)

Guest_turbojeng_*
Guest_turbojeng_*

#12 Geplaatst 23 november 2009 - 14:52

@ saskia: als je deeltijds werk doet omdat er geen voltijdse aanbiedingen zijn, dan ben je zogezegd 'onvrijwillig deeltijds werkloos' en krijg je een gedeelte bijbetaald van de dop.
tenzij je nog onder het statuut van schoolverlater valt... dan heb je hier in je eerste 9 maanden na het afstuderen geen recht op.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#13 Geplaatst 23 november 2009 - 14:54

kom hier wonen Zonhoven - Appartement te huur 3 slaapkamer(s) - bewoonbare oppervlakte:153 m2 | Immoweb ref:2345244
Dan moet je wel af en toe wuiven vanuit je living, dan kan ik terug wuiven :hoi:

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#14 Geplaatst 23 november 2009 - 14:57

Wij betalen voor ons appartement 540euro, dit is alleen de huur. We hebben een grote living en keuken, apart toilet, badkamer, berging 2 slaapkamers, klein terras voor en groter terras achter plus een eigen garage. :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 23 november 2009 - 14:58

Lijkt me een correcte huurprijs. wij huren ook een app. (in Aarschot), 2 slaapkamers, groot terras, bergkot, grote badkamer met ligbad en twee lavabo's, apart toilet, dressing en living met open keuken, hiervoor leggen we 600euro per maand neer.

Je zit zelfs al aan de kanten dat het 'goedkoper' is. Als je vb gaat vergelijken met Leuven (ik heb daar op kot gezeten) dan heb je voor 530euro juist een studio van 40m2... (zie Huur in Leuven)  echt zotte bedoeningen daar!