Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel maximum betalen voor huur appartement?

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#16 Geplaatst 23 november 2009 - 15:00

Pinkbubblegum zei:

Wij betalen voor ons appartement 540euro, dit is alleen de huur. We hebben een grote living en keuken, apart toilet, badkamer, berging 2 slaapkamers, klein terras voor en groter terras achter plus een eigen garage. :)

Je vergeet te zeggen dat het buren lawaai gratis is :ha

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#17 Geplaatst 23 november 2009 - 15:01

turbojeng zei:

@ saskia: als je deeltijds werk doet omdat er geen voltijdse aanbiedingen zijn, dan ben je zogezegd 'onvrijwillig deeltijds werkloos' en krijg je een gedeelte bijbetaald van de dop.
tenzij je nog onder het statuut van schoolverlater valt... dan heb je hier in je eerste 9 maanden na het afstuderen geen recht op.

ik weet het,
die miserie heb ik dus dat ik nog schoolverlater ben
mijn wachttijd loopt af in maart/april 2010...

Lies zei:

kom hier wonen Zonhoven - Appartement te huur 3 slaapkamer(s) - bewoonbare oppervlakte:153 m2 | Immoweb ref:2345244
Dan moet je wel af en toe wuiven vanuit je living, dan kan ik terug wuiven :hoi:

das ferm ja, maar wij zoeken iets wat 1 of 2 slaapkamers heeft
ik hoor die van mij al zeggen 'waarom 3 slaapkamers als je er maar 1 max 2 nodig hebt'

Bewerkt door Saskia, 23 november 2009 - 15:06.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#18 Geplaatst 23 november 2009 - 15:03

Lies zei:

aaaah ja da's een gratis optie die je erbij krijgt, moest je geen wekker hebben :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 23 november 2009 - 15:04

Ik denk dat het een gangbare vraagprijs is. Op de foto's kan je inderdaad wel niet goed de keuken zien, en de badkamer vind ik ook vanuit een slechte hoek genomen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 23 november 2009 - 15:22

Pinkbubblegum zei:

aaaah ja da's een gratis optie die je erbij krijgt, moest je geen wekker hebben :)

Wij hebben die luxe ook :ha :ha
Ofwel worden we gewekt door een hele garde ganzen bij elkaar, wat een fantastisch geluid dat die toch elke morgen produceren, ofwel een scheefgekraaide haan die niet meer weet of het nu 5u of 6u 's morgens is dus kraait hij maar elk uur... ofwel een geit die niet voldoende ruimte heeft en bijgevolg heel de buurt bij elkaar bleit (arm dier),...
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 23 november 2009 - 15:26

Lies zei:

Hier zijn het bouwvakkers naast ons, die beginnen met het lawaai om 7uur grrrr

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 23 november 2009 - 15:32

Pinkbubblegum zei:

Wij betalen voor ons appartement 540euro, dit is alleen de huur. We hebben een grote living en keuken, apart toilet, badkamer, berging 2 slaapkamers, klein terras voor en groter terras achter plus een eigen garage. :)

Is dat inclusief of exclusief de toffe buren ? ;)
(dat was jij toch he ?)

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 23 november 2009 - 15:33

ja, ik lees het net, dat was jij, andere KS'ers maakten die opmerking ook al zag ik te laat... :oops:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#24 Geplaatst 23 november 2009 - 15:34

Ziet er goed uit!

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#25 Geplaatst 23 november 2009 - 15:50

Saskia, de prijs voor dat appartement zit helemaal goed hoor! Als je dat hier in Antwerpen zou willen huren ben je meer dan 600euro kwijt!!!! Als je contact moest hebben met verhuurders, laat je niet aansmeren dat de waarborg 3maanden he, het is maar 2 maanden!!!! En als je het niet ziet zitten om de waarborg te betalen, dan kan je altijd informeren voor de huurwaarborgservice bij banken, dan moet je geen waarborg betalen, alleen maar wanneer er effectief iets vergoed moet worden bij einde huur!!! Als je daar iets meer over wil weten, laat je het maar weten!

Guest_turbojeng_*
Guest_turbojeng_*

#26 Geplaatst 23 november 2009 - 16:34

"ofwel een scheefgekraaide haan die niet meer weet of het nu 5u of 6u 's morgens is dus kraait hij maar elk uur...
Hier idem... haan van de buren is ingesteld op tijdzone van China ofzo... kraait om 3 u 's nachts!
om nog maar te zwijgen van die mensen hun arme hond... die wordt in een kooi gestoken 's morgens om 6 en begint dan hartverscheurend te janken. Tegen dat wij van't werk komen ( ca. 17u00) horen we hem nog...

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#27 Geplaatst 23 november 2009 - 16:44

Marjananas zei:

Is dat inclusief of exclusief de toffe buren ? ;)
(dat was jij toch he ?)

ze zaten er gratis bij hahahaha :)

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 23 november 2009 - 16:54

Frances zei:

Lijkt me een correcte huurprijs. wij huren ook een app. (in Aarschot), 2 slaapkamers, groot terras, bergkot, grote badkamer met ligbad en twee lavabo's, apart toilet, dressing en living met open keuken, hiervoor leggen we 600euro per maand neer.

Je zit zelfs al aan de kanten dat het 'goedkoper' is. Als je vb gaat vergelijken met Leuven (ik heb daar op kot gezeten) dan heb je voor 530euro juist een studio van 40m2... (zie Huur in Leuven) echt zotte bedoeningen daar!
Dat was ik ook al aan het denken.In het Leuvense betaal je hiervoor al gauw 700 euro per maand. De living is wel niet groot maar die mensen hebben er ook een hele grote zetel in staan en eigenlijk ook een te grote tafel voor die oppervlakte.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#29 Geplaatst 23 november 2009 - 17:00

had net even gebeld om te vragen wat waarborg zou zijn
en de verhuurder vertelde me dat het al verhuurd was :(

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#30 Geplaatst 23 november 2009 - 17:03

Saskia zei:

had net even gebeld om te vragen wat waarborg zou zijn
en de verhuurder vertelde me dat het al verhuurd was :(

oooh spijtig, nuja ander en beter he :)