Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel maximum betalen voor huur appartement?

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#31 Geplaatst 23 november 2009 - 17:08

heb al wat anders gevonden
Paal - Huis te huur 1 slaapkamer(s) | Immoweb ref:2426564

morgen eens goed praten met vriendlief :catscratchhead

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#32 Geplaatst 23 november 2009 - 17:21

Saskia zei:

heb al wat anders gevonden
Paal - Huis te huur 1 slaapkamer(s) | Immoweb ref:2426564

morgen eens goed praten met vriendlief :catscratchhead
ziet er eeeeeeeeecht wel goed uit!!!

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#33 Geplaatst 23 november 2009 - 17:26

Ziet er goed uit! Gelukkig is er een berging aangezien er maar 1 slaapkamer is. Je moet je spullen toch ergens kunnen opbergen he :)
1 tip: pluis ELKE dag ALLE websites uit, immoweb, hebbes, koopjeskrant, ... en onmiddellijk bellen als iets je interesseert. Dan heb je tenminste al een afspraak vastliggen en dan kan je achteraf nog zien of het je effectief bevalt of niet. Zo zie je ook in het echt wat je krijgt voor het geld dat je betaald en dan weet je op den duur waar je op moet letten! ;)
Kijk vooral naar vochtplekken of muren/behang die eruit zien alsof er vocht is geweest, is er centrale verwarming, wordt er met gas/elektriciteit  verwarmd, kijk echt in elk hoekje, trek desnoods vloerbekleding naar boven die los ligt want net zoals je een huis gaat kopen is het ook bij huren zo dat je alles goed moet nakijken. En wat ook handig is, neem een papa of mama mee, want die letten vaak op dingen waar je zelf niet naar kijkt :)

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#34 Geplaatst 23 november 2009 - 17:44

yeah yeah, dit ziet er véél beter uit Saskia!
o, ik vind dat zalig huisjes kijken!

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#35 Geplaatst 23 november 2009 - 18:02

Dat ziet er heel goed uit. Ja mijn keuze zou rap gemaakt zijn.

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#36 Geplaatst 23 november 2009 - 18:39

tja de mijne is ook gemaakt hoor
maar om samen te wonen moet je met 2 zijn he :oops:
en tot nu toe krijg ik mijn vriend nog niet overtuigd

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 23 november 2009 - 20:22

ik zag wel dat de kamer een zolderkamer is: be prepared voor zweetaanvallen in de zomer, op zo'n kamers is het GLOEIEND heet in de zomermaanden...

(Na pakweg 10 keer verhuizen weet ik wat aangenaam is en wat niet, en zo'n zolderkamer is echt hel..) :oops:

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#38 Geplaatst 23 november 2009 - 20:46

Dier zei:

ik zag wel dat de kamer een zolderkamer is: be prepared voor zweetaanvallen in de zomer, op zo'n kamers is het GLOEIEND heet in de zomermaanden...

(Na pakweg 10 keer verhuizen weet ik wat aangenaam is en wat niet, en zo'n zolderkamer is echt hel..) :oops:

op mijn kamer is het ook gloeiend heet in de zomer hoor :)
dus ben het al gewend... en we zullen dan maar goed veel ventilators moeten zetten, of een folie voor de vensters hangen, doen we hierthuis ook (die kunnen er weer af na de zomer) en het helpt best goed

alvorens ik ga fantaseren over hoe en wat... eerst maar kijken dat we de centen hebben om het allemaal te doen

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 23 november 2009 - 21:09

Dat huisje ziet er precies niet slecht uit :) al is het moeilijk te zeggen zo enkel op foto he. En uw gevoel als je binnenkomt :d DAT moet de doorslag geven. Of je je "thuis" voelt.

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#40 Geplaatst 23 november 2009 - 21:12

Manon Vancampfort zei:

Dat huisje ziet er precies niet slecht uit :) al is het moeilijk te zeggen zo enkel op foto he. En uw gevoel als je binnenkomt :d DAT moet de doorslag geven. Of je je "thuis" voelt.

Idd dat gevoel is zooooo belangrijk. Foto's kunnen zo bedriegelijk zijn.
succes hoor.

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#41 Geplaatst 23 november 2009 - 21:24

Net nog even gepraat met Niels (mijne vriend)
tzal nog wel eventjes duren :( nja hij heeft gelijk eigenlijk
we kunnen beter wat langer wachten en nog wat meer sparen

hij zei dat ik gerust mocht kijken naar huizen/appartementen te huur/te koop
maar we geven het zijn tijd

en stiekem hoop ik dat die tijd er vlug is

we hadden gezegd om toch wel binnen het jaar op ons eigen te wonen, en tja khad me er zo'n beetje op vastgepint, wat ik beter niet doe

ik word er zelfs een beetje ziek van :onzeker: om het feit dat ik het zooo graag wil

ach ja.. alles op zijn tijd zeker :catscratchhead

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#42 Geplaatst 23 november 2009 - 21:40

Hobayni zei:

Ziet er goed uit! Gelukkig is er een berging aangezien er maar 1 slaapkamer is. Je moet je spullen toch ergens kunnen opbergen he :)
1 tip: pluis ELKE dag ALLE websites uit, immoweb, hebbes, koopjeskrant, ... en onmiddellijk bellen als iets je interesseert. Dan heb je tenminste al een afspraak vastliggen en dan kan je achteraf nog zien of het je effectief bevalt of niet. Zo zie je ook in het echt wat je krijgt voor het geld dat je betaald en dan weet je op den duur waar je op moet letten! ;)
Kijk vooral naar vochtplekken of muren/behang die eruit zien alsof er vocht is geweest, is er centrale verwarming, wordt er met gas/elektriciteit  verwarmd, kijk echt in elk hoekje, trek desnoods vloerbekleding naar boven die los ligt want net zoals je een huis gaat kopen is het ook bij huren zo dat je alles goed moet nakijken. En wat ook handig is, neem een papa of mama mee, want die letten vaak op dingen waar je zelf niet naar kijkt :)

Dat doet me denken aan ons huisje toen we het voor de eerst keer zagen, het plafond was bruin en zo één plek wit en ik direct van oei regent het hier binnen? Nee nee hoor mevrouw ik was begonnen met het plafond af te wassen en heb het direct opgegeven :o ze rookten er met 5 personen constant.
Ik kreeg bij de verkoop 10 euro in mijn hand gestopt omdat er volgens haar nog een tapijt van boven in de vuilbak moest. Ze moest eens weten dat we er drie containers uit gehaald hebben O:)

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#43 Geplaatst 23 november 2009 - 23:04

Saskia zei:

Net nog even gepraat met Niels (mijne vriend)
tzal nog wel eventjes duren :( nja hij heeft gelijk eigenlijk
we kunnen beter wat langer wachten en nog wat meer sparen

hij zei dat ik gerust mocht kijken naar huizen/appartementen te huur/te koop
maar we geven het zijn tijd

en stiekem hoop ik dat die tijd er vlug is

we hadden gezegd om toch wel binnen het jaar op ons eigen te wonen, en tja khad me er zo'n beetje op vastgepint, wat ik beter niet doe

ik word er zelfs een beetje ziek van :onzeker: om het feit dat ik het zooo graag wil

ach ja.. alles op zijn tijd zeker :catscratchhead

Hij heeft ergens wel een punt, zo kunnen jullie sparen zodat je toch genoeg opzij hebt staan voor onvoorziene kosten enz. :)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 23 november 2009 - 23:21

lijkt mij een goeie prijs,
hier in het Gentse is het schandalig duur