Spring naar inhoud

- - - - -

Slapen bij ons in bed!

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 23 november 2009 - 22:06

kiki zei:

Natuurlijk! Allemaal mee als ze willen. 's Winters blijven ze soms liever beneden liggen, lekker warm omdat op de slaapkamer niet gestookt wordt.
Heerlijk is dat, zo'n zalig gevoel al die spinnende lijfkes tegen me aan.
Lou is een andere kwestie,dat is m'n kwijlende kopkat.
Eerst een beetje "dabben" op vrouwkes' hoofd: au au Lou, stop! :o
Als hij dan eindelijk ligt op m'n hoofd moet ik de kwijl regelmatig afvegen uit m'n haren, m'n gezicht, jummie....
Soms krijg ik gewoon de lachkriebels als hij "het" weer heeft, lig ik in m'n eentje te schateren in bed...

hahahaha zalig! :LOL: Sylvester kwijlt ook enorm als hij iets leuk vindt, en dan schudt hij zijn hoofd is en jeej dan hang ik vol! ach ja, alles voor de poezels :loveshower:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#32 Geplaatst 23 november 2009 - 22:06

:ha ze nemen zeker het beste plaatsje
charlie onder de deken in men schoot , casper boven de deken in men armen
ik lig lekkker warm s nachts :) en de katten ook
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 23 november 2009 - 22:13

Hier slapen ze ook bij mij , zou ni anders meer willen
alleen Deva blijft beneden
de rest placeert zich in mandjes rondom en heb Altijd een Inty bij me
en altijd 2 of 3 in mijn knieholte
Thaira komt soms wel in mijn armen slapen

Ik geraak net zoals karolien ook raar moeilijk in slaap als bv een Inty niet bij me is of als een Thaira niet het eerte kwartier is komen sabbelen in mijn armen onder het donsdeken ,
Verder slaap ik geweldig :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 23 november 2009 - 22:18

Hier is het verschillend waar ze liggen op bed. Afhankelijk van hun zin zeker :) .
Toen ze nog echt kitten waren, bleven ze nog een uur wakker wanneer we in bed kropen. Dit hebben we afgeleerd. Daarna hadden ze een ochtendspeelmoment, dit ook afgeleerd (door ze dan op de gang te zetten met de deur toe). Nu liggen ze vaak al eerder op bed, lekker warm :LOL: . 's Morgens, wanneer ze vinden dat het tijd is om op te staan (nadat de wekker 4 keer is afgelopen :s ) komen ze met zijn tweetjes naast je hoofd zitten op een manier van... 'KOM UIT DAT BED!!!' Maar daarvoor hebben ze eerst nog lekker komen knuffelen :heart: :heart: .
Tijger komt zelfs onder de dons liggen als de wekker voor de eerste keer afloopt. Dan kan ik toch niet opstaan he :x !

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#35 Geplaatst 23 november 2009 - 22:28

dolfjeweerwolfje zei:

Hier is het verschillend waar ze liggen op bed. Afhankelijk van hun zin zeker :) .
Toen ze nog echt kitten waren, bleven ze nog een uur wakker wanneer we in bed kropen. Dit hebben we afgeleerd. Daarna hadden ze een ochtendspeelmoment, dit ook afgeleerd (door ze dan op de gang te zetten met de deur toe). Nu liggen ze vaak al eerder op bed, lekker warm :LOL: . 's Morgens, wanneer ze vinden dat het tijd is om op te staan (nadat de wekker 4 keer is afgelopen :s ) komen ze met zijn tweetjes naast je hoofd zitten op een manier van... 'KOM UIT DAT BED!!!' Maar daarvoor hebben ze eerst nog lekker komen knuffelen :heart: :heart: .
Tijger komt zelfs onder de dons liggen als de wekker voor de eerste keer afloopt. Dan kan ik toch niet opstaan he :x !

Hier ook ,
in t begin toen ze kitten waren sliep ik amper , ze hebben dan rustig mijn ritme overgenomen ,
nu lopen ze mee naar boven , sommige zijn al boven , ik kruip in bed en ze komen allemaal nog slaapwel zeggen vooraleer hun plekje uit te kiezen
en s morgens blijven ze rustig totdat ik 1 oog open deed , dan komen ze goeiemorgend zeggen om vervolgens te wachten a de trap om SAMEN met zijn allen ( ik en 8 katten ;) ) naar beneden te gaan en dan hunne zot te krijgen :-)

Bewerkt door Ellenita, 23 november 2009 - 22:29.

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 23 november 2009 - 22:50

ah ja dat in de tenen bijten... dat doet samaya ook hoor :) in de zomer niet leuk maar in de winter ligt er een beschermende dons he :) maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ze liever in lien haar tenen bijt :d hoewel ze de laatste tijd soms doorheeft dat die leuke tenen onder die dons verstopt zitten... au

Guest_patries_*
Guest_patries_*

#37 Geplaatst 24 november 2009 - 12:54

kiki zei:

Lou is een andere kwestie,dat is m'n kwijlende kopkat.
Eerst een beetje "dabben" op vrouwkes' hoofd: au au Lou, stop! :o
Als hij dan eindelijk ligt op m'n hoofd moet ik de kwijl regelmatig afvegen uit m'n haren, m'n gezicht, jummie....
Soms krijg ik gewoon de lachkriebels als hij "het" weer heeft, lig ik in m'n eentje te schateren in bed...

haha dat is hier precies zo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 24 november 2009 - 15:24

Hier slapen ze op hun eigen kamer, met de deur dicht, daar hebben ze slaapplekjes genoeg, en ze kunnen spelen als ze zin hebben :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

intu
intu
  • 432 berichten
  • 6 katten

#39 Geplaatst 24 november 2009 - 16:17

Hier slapen ze ook mee op bed als ze er zin in hebben.
Ze kunnen vrij kiezen waar ze gaan, hebben geen deuren in huis.
Meestal liggen ze dan mee op mijn kant van het bed net zoals de honden eigenlijk.
Mijn vriend heeft niet graag dat de honden of katten op bed komen als hij slaapt maar ze vinden altijd wel een plekje om hem niet te storen en is dus meestal mee op mijn kant. :x
Zeker als ik nog alleen lig in bed dan liggen ze hier allemaal bij mij.
Soms lastig om uit bed te geraken, wil ze dan ook niet storen als ze nog slapen en ik al op sta. :heart:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 24 november 2009 - 20:30

In het begin sliep mijn kater bij mij, maar naargelang hij ouder werd ging hij ergens anders slapen.  Meestal ligt hij dan op een dekentje naast mijn bed.

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 24 november 2009 - 21:38

Hier liggen ze soms met 4 op bed, ik heb al geen plaats meer voor een man erbij! :LOL:
En ik zou het ook niet anders willen hoor, niets zo leuk als een ronkend warm poezenvelletje in bed, is zelfs leuker dan een warmwaterkruik!
Ons jody kruipt wel onder de lakens en gaat meestal aan mijn voeten liggen. Wat enorm kriebelt en slapen onmogelijk maakt. Maar als ik dan wil bewegen is ze boos dusja :oops: blijf ik gewoon liggen lachen van het gekriebel!

Bewerkt door Dier, 24 november 2009 - 21:38.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 24 november 2009 - 22:01

Minoes slaapt bij ons op bed ,samen met de poedel ,en meestal liggen die twee samen tegen elkaar aan,sheela lig bij mij zoon op bed ,en mara en romeo blijven met de twee grote honden beneden slapen..
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 24 november 2009 - 23:04

Ellenita zei:

Hier ook ,
in t begin toen ze kitten waren sliep ik amper , ze hebben dan rustig mijn ritme overgenomen ,
nu lopen ze mee naar boven , sommige zijn al boven , ik kruip in bed en ze komen allemaal nog slaapwel zeggen vooraleer hun plekje uit te kiezen
en s morgens blijven ze rustig totdat ik 1 oog open deed , dan komen ze goeiemorgend zeggen om vervolgens te wachten a de trap om SAMEN met zijn allen ( ik en 8 katten ;) ) naar beneden te gaan en dan hunne zot te krijgen :-)

:lachen: :lachen: Hier zijn ze maar met zijn tweetjes, maar ze wachten ook op elkaar (en mij) om naar beneden te gaan. :heart: