Spring naar inhoud

- - - - -

Zoo plus UK

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
2 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#1 Geplaatst 23 november 2009 - 18:29

Sommige van jullie bestellen via zoo plus UK, hoe zit dit dan met de betaling want dat is toch in dollars? Wij zijn groentjes wat online-shoppen betreft. Hebben nog maar 1 keer bij zoo plus besteld maar dat was .nl dus ook in euro's. En is Uk goedkoper als .nl?

Bewerkt door Amelie, 23 november 2009 - 18:29.

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#2 Geplaatst 23 november 2009 - 18:39

Voor sommige dingen is UK goedkoper dan NL, dan met je de ponden eens omzetten naar euro's op het internet. Voor de betaling: gewoon op het internet het bedrag in ponden omzetten naar euro's en dat invullen op de overschrijving. Als je een visa of mastercard ofzo hebt is het nog gemakkelijker en moet je het niet omzetten en heb je je bestelling ook sneller geleverd.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 24 november 2009 - 13:38

De laatste 2 keer dat ik bij zooplus UK bestelde was er steeds een probleem met de levering, volgens hen betaalde ik te weinig door de omrekening van ponden naar euro en moest ik telkens een 2de overschrijving doen voor een klein bedrag (2.5€ ;) . De levering is uiteindelijk wel goed gekomen, maar ik heb toch beslist om voortaan me te beperken tot een zooplus die ook met euro's werkt zodat ik niet zelf meer moet omrekenen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag