Spring naar inhoud

- - - - -

Meet Mo, Mimi & Yumi

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 24 november 2009 - 20:08

^^ ze zitten in leuven!
Als mijn PC niet gecrasht was had ik jullie al foto's kunnen tonen, maar niet dus.
Deze week leveren ze een super krabpaal (aangezien kira haar eigendommen mee wilde naar mol :oops: enfin, ik gunde het haar ook best, dus heb ik een nieuwe besteld voor op kot. lang leve zooplus en hun fameuze kortingen hihi :) ) dus als de krabpaal er is kan ik mss al foto's maken op de krabpaal! Het zijn echt prachtige katjes deze keer (enfin onze katjes zijn altijd prachtig, maar het zijn altijd de zwartjes of de zwart-witte die niemand wil hier... :( )!

De katjes lijken gezond, hoewel het rosje met langer haar iets minder weegt dan de andere 2 (hij eet wel héél goed!) en de DA zei dat ik me niet echt zorgen moest maken. Een goede voeding en hij is zo weer bijgefret! (ze krijgen royal canin babycat droge korrels en die vlootjes daarvan)
Hun stoelgang is normaal, maar weerom: diene rosse weet ni hoe hij zijn achterste moet afvegen (lol) de stoelgang is wat klei-achtig (heb je wel vaker in die overgangsfase van moedermelk naar vast) en hij ligt er volgens mij soms mee te spelen want hij hangt altijd onder :gek: gekke beest....daarom net is hij zo :love: mijn klein vies varkentje!

Iedereen die dat kopje ziet wil hem catnappen, dus mss moet ik nog even wachten met foto's hihi :x (enfin nee, ik wacht op mijn laptop want zo kan het toch niet meer!)

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#17 Geplaatst 29 november 2009 - 09:34

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
kben benieuwd!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#18 Geplaatst 29 november 2009 - 11:18

Hoe gaat het nu met de kleine prutskes??

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 08 december 2009 - 20:28

super de super de super :love: het zijn heel kittige kittens, speels (xtreem) en slaperig (als ik ze liever speels heb en omgekeerd)
Ze breken mijn kot af, vreten de oren van mijn hoofd (en bord soms) en vallen mijn voeten 'snachts aan :x super, niet? :LOL:

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#20 Geplaatst 09 december 2009 - 14:26

:thumb: :thumb: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 09 december 2009 - 15:39

:jump: :jump: :jump:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#22 Geplaatst 09 december 2009 - 16:52

ik wil op knuffelbezoek komen :jump: :jump: :dancer:

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#23 Geplaatst 09 december 2009 - 17:30

crazy_catlady zei:

ik wil op knuffelbezoek komen :jump: :jump: :dancer:

amai, zoveel km voor die poesjes, das erg lief van jou!!

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 09 december 2009 - 17:37

:love3:

Geplaatste afbeelding