Spring naar inhoud

- - - - -

Onverwachte nieuwe aanwinst

• Log in om te reageren
70 reacties op dit onderwerp
Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#61 Geplaatst 25 november 2009 - 18:20

Hij is echt prachtig!!!!!!!! :love: :love4: :love: :love4: :love: Ongelooflijk dat zo een prachtkat alleen buiten zat!!! :o Geef hem maar alle liefde die je hebt, hij verdiend het! :thumb:

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#62 Geplaatst 25 november 2009 - 18:54

Onvoorstelbaar goed !!!! Het is precies of hij is hier al jaren. Geen problemen met de andere katten, ze snuffelen regelmatig en lang aan hem en hij ondergaat het gewoon gelaten....daarstraks sloeg Inca even en hij sloeg met een slap pootje terug. Hij passeert ook heel dicht tegen de anderen of dat hij ze al heel goed kent en er wordt niet echt op gereageerd. Hij slaapt nog veel, maar speelt af en toe ook wel. Heel raar, ik hoop dat hij na castratie niet gaat veranderen, denk dat het een heeeeel zacht venteke is..... :hart: :hart: :hart:

Marieke zei:

Wat goed dat hij bij jou terechtkan!! Gelukkig heeft hij jou gevonden! Ik smelt als ik zijn foto's zie, (lijkt op m'n eerste 2 katjes, ik denk wel dat die htk's waren). Super!
Hoe gaat het nu met hem?

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#63 Geplaatst 25 november 2009 - 18:56

Ik heb een foto aan het zoeken geweest van Charly....maar ik vind er geen....kan dit ? :(

Pietje zei:

lijkt me inderdaad een maine coon , lijkt als 2 druppels water op onze Charly ,
super dat hij bij jou mag blijven ,

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#64 Geplaatst 25 november 2009 - 21:54

Wat geweldig dat zo een knappe kerel zo een lieve poezenmoeder op zijn weg gevonden heeft.Veel succes met hem :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#65 Geplaatst 26 november 2009 - 00:00

poezenmoeder zei:

Ik heb een foto aan het zoeken geweest van Charly....maar ik vind er geen....kan dit ? :(

er staat 1 foto van charly op ons album , anders ga eens zien op onze site , daar staan er heel wat , ga wel op de franse versie , de nederlandse kant is mijn job en is niet echt in orde :oops:
www.lacavernedeslynx.be

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 26 november 2009 - 18:54

Wat een geluk dat deze jongen een goed huisje gevonden heeft voor het echte winterweer ! Veel plezier samen.

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 26 november 2009 - 20:39

Wat een prachtige jongen zeg :heart: , fijn dat hij bij jou een gouden mandje heeft gevonden!!!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#68 Geplaatst 26 november 2009 - 21:01

Hij is zeer mooi! Gelukkig dat hij jou is tegengekomen!

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#69 Geplaatst 29 november 2009 - 21:11

:heart: :heart:

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#70 Geplaatst 30 november 2009 - 14:15

Zijn er nog fototjes :pray: :oops: ?  

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 30 november 2009 - 14:24

Wat fijn, ocharme maanden op de dool, arme beestje, gelukkig ligt hij nu warm met een welgevuld buikje !
Geplaatste afbeelding