Spring naar inhoud

- - - - -

Dream come true?

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#16 Geplaatst 24 november 2009 - 18:12

Ik lees het en zie zo een scène uit een Amerikaanse film voor me, vooral nu rond de kerstperiode. Ik denk dat ik idd zo eens iets gezien heb in een film.
Het lijkt mij zalig, superzalig, ik word je trouwste klant!!
De vraag is : waar?
Centrum Mol zijn de huren waarschijnlijk hoog, bij jullie in Meerhout lijkt me dat niet zo aan te slaan. Balen zie ik dat wel zitten.
Amai, ik ga mee dromen met jou, ik krijg gewoon zin om dat mee te realiseren!

Bewerkt door Fairy, 24 november 2009 - 18:12.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#17 Geplaatst 24 november 2009 - 18:12

waar ? waar? ik kom af!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#18 Geplaatst 24 november 2009 - 18:13

doe dat maar in Antwerpen! Gegarandeerd dat ik daar elke week zit! :dance:

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#19 Geplaatst 24 november 2009 - 19:09

ja, klinkt echt gezellig! het concept van de winkel, hoe die eruit zou zien en de katten is idd uniek voor onze streken lijkt me zo :) als je kan moet je dat echt doen !

groetjes
f&c
mientje en fientje

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#20 Geplaatst 24 november 2009 - 19:17

Die winkel mag naar West Vlaanderen ook wel verhuizen hoor !!!
Lijkt me zalig ! :heart: :heart: :heart: :heart:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#21 Geplaatst 24 november 2009 - 19:35

Ik vind dit een heel tof idee maar zonder de poezels dan. (Bang dat ze weglopen )
Maar zou zo'n concept in ons land wel aanslaan? In Amerika zie je dat van die boekenwinkeltjes maar of het hier in België zou aanslaan???
Mss in een grote stad maar zekers niet op de buiten.  Veel mensen lezen liever lekker thuis op hun gemak.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#22 Geplaatst 24 november 2009 - 19:38

ja er is inderdaad het gevaar van smossing, je moet daar iets op vinden denk ik...

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 24 november 2009 - 19:47

mss een inkijkexemplaar en de rest in het magazijn? dan wordt er maar een boek ondergesmost.

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 24 november 2009 - 19:49

gezellig idee, zou ik zeker leuk vinden! maar of het haalbaar is in deze economie? Dan heb je wel een echt sterk marketingplan nodig vrees ik, om op te kunnen boksen tegen de concurrentie... :oops:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 24 november 2009 - 19:52

Ik vind het een fantastisch idee!! Misschien zou een kleine variatie erop beter zijn, kwestie van geen "ploteling verdwenen" boeken te hebben!

Je zou zeker een goed beveiligingssysteem moeten hebben.
Ik zou zeker al iedereen die boeken wil inkijken lid van de club laten worden. Wanneer ze dan met een boek willen gaan zitten, dan zouden ze de streepjescode en hun eigen code moeten inscannen!

Begin die winkel aub in Gent, ik word je eerste vaste klant!!!
--> ik lees graag boeken, en..................... ik eet graag taart bij een kopje koffie ;) :LOL:

oh ja, een voorlezer moet je al niet meer zoeken, ik doe dat énorm graag!!!

Bewerkt door Lut, 24 november 2009 - 19:54.
Reden van bewerken: iets vergeten

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#26 Geplaatst 25 november 2009 - 10:22

Super reacties. Locatie is in ieder geval superbelangrijk zoniet het belangrijkste. Over de poezels twijfel ik inderdaad ook een beetje want wat als buitengeraken en dat is alleen maar een kwestie van tijd. Misschien moet ik die maar weglaten. Of misschien moet ik geen boeken daar leggen maar kranten en tijdschriften. Dat gaat ook...

Fijn dat ik al voorlezers gevonden heb :LOL: alleen gent is een beetje ver weg voor mij. Het zou eerder Antwerpen zijn of misschien Mol maar ik twijfel aan Mol eigenlijk. Zou ideaal zijn Mol maar of daar iemand op af komt in Mol? Ik weet het niet.

En ik moet natuurlijk kunnen opboksen tegen de Standaard en Fnac en consoorten.

Ik wil graag mijn inkomsten hoofdzakelijk halen uit de boeken en een klein deeltje uit het eten en drinken.

Het clubidee is wel een goed idee, dan heb je meteen ook de gegevens van die mensen om bvb acties enzovoort naartoe te sturen.

Het geld vinden dat gaat het ergste zijn denk ik :( . Ik ga eens rijke mensen moeten zoeken.

Thanks voor de leuke reacties!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#27 Geplaatst 25 november 2009 - 10:25

Inderdaad het lijkt heel leuk en het concept is zeker super... maar je moet er ook van kunnen leven natuurlijk... :oops:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 25 november 2009 - 10:31

Of het haalbaar zou zijn, geen idee, maar het klinkt geweldig :LOL:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#29 Geplaatst 25 november 2009 - 10:37

Lijkt mij een gezellig idee.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#30 Geplaatst 25 november 2009 - 11:26

dat klinkt echt super en gezellig!! ik zou alvast 1 van je klanten worden! Allez, als het in Mol zou doorgaan he, in Antwerpen kom ik niet zo vaak :d