Spring naar inhoud

- - - - -

Dream come true?

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#31 Geplaatst 25 november 2009 - 13:04

Mol is beter (omdat ik er woon ;) ) maar hier is iets minder concurrentie. De Standaard heeft wel een vast publiek, maar die andere boekhandel is weg. De locatie is een ander paar mouwen, want op de Rozenberg schijnt niet alles te draaien en veel straten zijn er eigenlijk niet.
Als jonge ondernemer kan je tegenwoordig redelijk makkelijk een lening krijgen. Als je er écht voor zou willen gaan, neem contact op met Unizo, die leggen enorm veel uit.
Het voornaamste is geld voor de huur van je pand en verzekeringen en zo. Inrichten kan je zelf, dat hoeft niet veel te kosten, zeker niet gezien je concept, met spul van de kringwinkel kan je het best gezellig maken.
Een deel boeken reserveren om in te kijken ja, zoiets als bij de ECI, waar de boeken ingepakt blijven op eentje na.
Ik zou zeggen, laat het niet bij dromen, ga ervoor!
(Lommel is ook nog een locatie die in mij opkomt als zeer interessant, maar ja, de huren daar??)
Het fijnste zou zijn als je dat in je eigen woonhuis zou kunnen doen natuurlijk. Ik denk dan aan een beetje een ouder, knus huis.
Een kennis van mij gaat trouwens in Mol starten met een restaurantje in een oud huis.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#32 Geplaatst 25 november 2009 - 19:37

het lijk mij wel een leuk en haalbaar idee ,als je goede plannen heb idd ,en onder de prijs kunt blijven want je heb in deze tijd natuurlijk veel concurentie van het bestellen via internet van boeken hee..
Geplaatste afbeelding