Spring naar inhoud

- - - - -

partner???

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1 Geplaatst 24 november 2009 - 19:59

Ziet jullie partner de poezels even graag als jij zelf of zie je wel verschil?
En wie doet er het meest voor de poezels, of doen jullie even veel?

Ik denk dat mijn man de poesjes hier wel even graag ziet als ik alleen ik heb er natuurlijk veel meer tijd voor dan hij en daarom doe ik dus ook veel meer.
Ik merk wel dat als ik eens een weekje naar NL ga de poesjes de week nadien meer aan mijn man hangen als anders..... dat is ook maar een paar dagen hoor :x ik denk dat ze dan een beetje wraak op mij moeten nemen ofzo :)

Bewerkt door *mikkeke*, 24 november 2009 - 20:04.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 24 november 2009 - 20:01

mijn man was in het begin bang van mijn katten, maar nu ziet hij ze even graag als ik.

Guest_turbojeng_*
Guest_turbojeng_*

#3 Geplaatst 24 november 2009 - 20:02

ik zie mijn poezen ontzettend graag maar ik denk dat mijn vrouw ze nog grager ziet :)
maar toch kruipen ze alle 2 het liefst tegen mij aan

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#4 Geplaatst 24 november 2009 - 20:04

Het zijn eigenlijk op papier wel mijn katten, maar mijn vriend ziet ze ook heel graag hoor ;)

Ik ben vaker thuis, dus heb al wel eens meer tijd om met ze te knuffelen. De verzorging (kammen enz) neem ik ook op mij. Daarentegen mag ik zeker niet klagen want mijn vriend is degene die dagelijks de kattenbakken uitwast en ververst. Ik ben degene die overdag de tussentijdse schep-duty heeft ;) en zorgt dat het proper blijft rond de kattenbakken.

's Morgens zet hij het eten voor de katten klaar (staat meestal vroeger op als mij, zo rond 6 uur) en overdag en 's avonds geef ik ze eten.

Bewerkt door Smitten Kitten, 24 november 2009 - 20:05.

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 24 november 2009 - 20:05

Mijn vriend heeft mijn 2 poezen ook graag, maar het is wel een probleem om een huurappartement te vinden met hen (de meest mensen doen hier wel moeilijk over).  Als hij bij mij komt kan hij ze maar niet met rust laten, maar ik doe wel alles voor hen (wij wonen nog niet samen, maar zijn wel iets aan het zoeken).  Wat wel opvalt, is dat mijn poes rapper naar hem zal trekken en mijn kater zal eerder aan mij blijven hangen.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 24 november 2009 - 20:08

Mijn man ziet de poezels even graag als ik!! Als je weet dat hij vroeger geen katten kon luchten en steeds de kat van zijn zus uit haar mandje kieperde toen hij er binnen kwam....! Zijn zus gelooft nog altijd haar ogen niet wanneer ze hem met één van de poezels ziet knuffelen!!!
Hij is ontzetend blij wanneer ze bij hem op schoot springen en geniet van het "koekjes bakken" !! Maya is trouwens écht een papa's poesje!!
Wat het werk betreft, dat is iets minder...... :evil: ! De kattenbak legen en uitwassen?? Een poes heeft gebraakt?? Dat is allemaal voor mij!!!
Maar ik doe het allemaal met veel plezier hoor!!! Mijn poezels zijn mijn liefste schatjes!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 24 november 2009 - 20:10

Mijn man wou helemaal geen katten. Ik heb dan ook 20 jaar moeten wachten voor er hier eentje binnenkomt. En rara... wie is er nu stapelgek op? Juist ja, Mijn ventje :heart: .
Ik doe wel alles voor de katten: kattenbakken legen, uitkuisen (maar als het zand te zwaar weegt, komt hij het wel brengen en hij doet ook het vuile weg), eten geven, drinken geven. Maar als ik iets later thuis ben van het werk, geeft hij ze wel hun natvoer. Maar ik mag niet klagen want ik werk dan ook maar 1 week op 2 dus heb ik meer tijd.

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 24 november 2009 - 20:17

Steven was eerst zowat anti-poes. Maar nu dat we Anaïs hebben, is hij helemaal van dat idee afgestapt! Hij geeft toe dat het een schatje is hihi :) :loveshower: Maar over t algemeen ben ik wel meer met haar bezig :)  aan wie ze het meeste hangt, heb ik nog niet door eigenlijk :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#9 Geplaatst 24 november 2009 - 20:56

Wel het was eigenlijk mijn ventje die per sé een kat wou... hehe, nog niet wetende dat ik een opperpoezelmoeder zou worden :x Ik denk wel dat ik over het algemeen iets meer voor haar doe, alhoewel denk dat het bijna fifty-fifty zal zijn, al is de kattenbak meestal voor mij... Ik ben ervan overtuigd dat hij haar even graag ziet als mij, al zij hij wel vinden dat ik soms overdrijf :oops:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 24 november 2009 - 20:58

Mijn vriend kwam later hier wonen dan de katten maar hij is net zo gek op ze als ik. We verdelen de taken goed maar als er door een van twee is overgegeven op naast de bak een ongelukje gebeurd is, ruim ik t meestal op. Dat is niet omdat hij lui is maar hij gaat er bijna zelf bij overgeven... Ginger is zijn grote maatje, Noortje tolereert hem..

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 25 november 2009 - 12:37.
Reden van bewerken: Fotootje bij plakken :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#11 Geplaatst 24 november 2009 - 21:17

Hier een bewijsstuk van het heden... Waar ligt mijn poezeltje? Juist ja, bij mijne vent :LOL:

*jaloers*

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_2034.JPG

Bewerkt door lizke, 24 november 2009 - 21:21.

Guest_steph_*
Guest_steph_*

#12 Geplaatst 24 november 2009 - 21:22

mijn vriend is ook gek op ze maar ik denk ik nog iets meer, ik ben ook degene die er alles voor doet en ik heb net iets meer de neiging om ze te verwennen dan mijn vriend. hij vindt niet altijd alles nodig...

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 24 november 2009 - 21:38

Waar vind ik zo n partner :LOL: :LOL: :LOL:
Ik heb er nog gene tegengekomen
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 24 november 2009 - 21:43

Mijn man is net zo gek met de poezels als mij hier,ik verzorg ze wel maar mij man vult als het nodig is ook de kattenbrokjes enz,en kroelt er mee en speelt er mee :catattackball :catattackball

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Umbaba
Umbaba
  • 341 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 24 november 2009 - 22:18

We hadden elk onze eigen katten toen we mekaar tegen kwamen en die waren niet direct akkoord toen we gingen samenwonen.
Geplaatste afbeelding