dierenvilla.nl
#1 Geplaatst 24 november 2009 - 20:07
Dierenvilla .nl heeft mijn probleem opgelost met de 3 kattenluiken die ik niet toegestuurd kreeg van de Belgische winkel.
We hebben dat onderling geregeld.
Ze vroegen ook om het volgende op het forum te zetten op het antwoord op mijn vraag:
Wat betreft te doen nog vindt ik dat u zeker een aangetekende brief aan zijn adres dient te sturen met sommatie voor terugbetaling.
Daarbij heeft hij aangegeven iedereen terug te betalen, dus wellicht gaat dat alsnog gebeuren.
Ik besef dat onze naam ten onrechte een slechte naam heeft in Belgie.
Wat ik zeer zou waarderen dat u op het forum duidelijke maakt dat Dierenvilla Belgie voortaan door Dierenvilla Nederland gerund wordt en dat wij zeer correct leveren ( Nu al ca 14.000 pakketten per jaar en veel acties in de nieuwsbrief)
Dagelijks (Muv Zondag) zijn wij perfect telefonisch en per e-mail bereikbaar , zoals u ook merkt aan de snelheid van reageren.
We hebben nu ook gratis verzending voor alle Belgische klanten.
#2 Geplaatst 24 november 2009 - 20:57

Groetjes. Ina

#3 Geplaatst 24 november 2009 - 21:46
#5 Geplaatst 25 november 2009 - 14:28

#7 Geplaatst 25 november 2009 - 15:55

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#8 Geplaatst 26 november 2009 - 12:42
gelukkig had ik niets op voorhand moeten betalen alleen heb ik nodeloos lang moeten wachten.
ik ben toen uiteindelijk ook naar Nederland gereden en bleek dat alles wat die man mij had wijsgemaakt in België de grootste leugens waren.
Ik ben toen in Nederland ook heel correct behandeld geweest en ik ben heel blij dat zij nu ook in België leveren.
Ik zal dan ook heel binnenkort een grote krabton bestellen
#9 Geplaatst 01 december 2009 - 19:08
PeggyJ zei:

Vandaag zijn de hangmandjes keurig geleverd

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#10 Geplaatst 01 december 2009 - 19:58
Zéér stevige kwaliteit en de poezen hebben er sinds maandag veel plezier van.
Perfecte service van dierenvilla .nl

#11 Geplaatst 02 december 2009 - 12:15
PeggyJ zei:

En ze hangen inmiddels ook al bij aan de krabpaal

#12 Geplaatst 02 december 2009 - 12:21