Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstman, ik wil graag...

• Log in om te reageren
67 reacties op dit onderwerp
Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#61 Geplaatst 27 november 2009 - 10:27

veerlevs zei:

Ik zou dolgraag een main coon onder de kerstboom vinden, maar zal niet lukken vrees ik want eerst moeten de verbouwing van onze wasplaats gedaan zijn en dat zal niet lukken voor de grote zomervakantie :cry: :(

wij hebben onszelf een maine coon ventje cadeau gedaan voor ons eindejaar :love3: is pas geboren ,18 november , dus dat word nog effe wachten , :cry: , maar we mogen hem wel eens bezoeken voor kerst :d

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#62 Geplaatst 27 november 2009 - 14:43

Kerstman, lieve kerstman,

Kan je Mélina een ontspannen zieltje en een beetje vertrouwen in ons schenken?

Dank je!

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 27 november 2009 - 15:36

WhiteWitch zei:

Het nieuwe raam waar we al een 1, 5 jaar op wachten en dan wil ik nog graag een lief voor m'n dochter :x

hoe oud is je dochter ? wij hebben hier nog een zoon :lachen: :lachen: :lachen:

en aan de kerstman zou ik graag een nieuwe nek vragen :LOL:

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#64 Geplaatst 27 november 2009 - 16:15

ik wil een waterkoker voor op kot! die van het kot zelf ziet er niet zo euhm... geweldig :p
verder, kleren uit de large, of geld om ze zelf te kopen :p

maar het belangrijkste van al wil ik dat men lieve Nacho (fret met bijniertumoren) het goed blijft stellen en dat het inplantaat dat hij krijgt gaat werken, en natuurlijk gewoon dat al men lieve schatjes weer een jaartje gezond en gelukkig door het leven gaan.
Spullen zijn spullen, maar kunnen me niet troosten moest er iets met men dieren gebeuren!

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#65 Geplaatst 30 november 2009 - 08:18

€ 900 voor een nieuwe camera. De onze stond in het midden op de livingtafel (waar hij altijd staat). En onze Pixel wou eens iets nieuw proberen :evil: Sinds de litter robots er zijn vindt zij het blijkbaar nodig om in mandjes e.d. te plassen (ook al heeft ze nog een gewone kattenbak ook, dat interesseert haar niet). Deze keer was een mandje niet goed genoeg om op te plassen. Het was blijkbaar nodig om bovenop de tafel te plassen. Niet zomaar op de tafel, maar recht bovenop de camera! Camera kapot dus! :evil: En alle filmpjes zijn we dan ook kwijt. Die waren wel eens op de PC gezet, maar Andy's harde schijf was overlaatst kapot en ondertussen hadden we ze niet meer opnieuw op de PC gezet....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 30 november 2009 - 10:36

Pixel zei:

€ 900 voor een nieuwe camera. De onze stond in het midden op de livingtafel (waar hij altijd staat). En onze Pixel wou eens iets nieuw proberen :evil: Sinds de litter robots er zijn vindt zij het blijkbaar nodig om in mandjes e.d. te plassen (ook al heeft ze nog een gewone kattenbak ook, dat interesseert haar niet). Deze keer was een mandje niet goed genoeg om op te plassen. Het was blijkbaar nodig om bovenop de tafel te plassen. Niet zomaar op de tafel, maar recht bovenop de camera! Camera kapot dus! :evil: En alle filmpjes zijn we dan ook kwijt. Die waren wel eens op de PC gezet, maar Andy's harde schijf was overlaatst kapot en ondertussen hadden we ze niet meer opnieuw op de PC gezet....

Oei, dat is niet zo leuk :onzeker:

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#67 Geplaatst 30 november 2009 - 19:35

Ten eerste wil ik voor heel mijn gezin een goede gezondheid want dat vindt ik nog altijd het voornaamste.
Maar als ik een geschenk mag kiezen zou ik graag een nieuwe elektrische tandenborstel willen, tafelservies, oorbellen,....
Kan nog wel effe doorgaan... :oops:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 30 november 2009 - 20:33

Oooh als ik dat hier lees ben ik opgelucht :LOL: ik dacht echt dat ik de enige volwassen was dat een wii wilt hahaha
voor de rest staat op mijn lijstje:
nieuwe dekbedovertrek-set
een flairabo ( :LOL: ja ik vind dat leuk om te lezen, pure ontspanning!)
een tapijt voor in de living  (nogal duur hé? :( )
nieuwe parfum (Idôle van Armani :hart: :hart: )

tot hier mijn lijstje :LOL: