Spring naar inhoud

- - - - -

MSN, doen jullie dat nou ook? grrrr

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1 Geplaatst 25 november 2009 - 13:46

Het valt mij op dat er veel mensen zijn die op MSN steeds gewoon wég zijn.
Zo onbeleefd!! Aan de telefoon doe je dat toch ook niet?
Je PC kan uitvallen, maar dan log je terug in en zeg je dat, of je zegt dat de volgende keer.
Maar ik heb zo verschillende contacten die het telkens opnieuw klaarspelen van mij aan te spreken en dan na 5 minuten gewoon niet meer te antwoorden.
Als ik met iemand in gesprek ben op MSN, dan zeg ik dat ik ga plassen, douchen, eten, tv kijken, whatever, maar veel mensen vinden dat blijkbaar niet nodig, grr, zo ergerlijk.

En nee, het is niemand van KS :d

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 25 november 2009 - 13:47

Ik beken hierin toch ook schuld hoor. Ik sta altijd online, maar vaak op afwezig. Soms dooft het gesprek uit of is er al een tijdje niets gezegd. Of krijg je gewoon een ja antwoord op je vraag en dan durf ik ook even tussen het gesprek door naar het toilet gaan of terwijl eten maken, waardoor ik niet binnen de minuut antwoord en zo pas tien min. later iets zeg...
Meestal laat ik het de mensen wel weten, maar soms durf ik dat ook eens vergeten. Zeker als je niet echt in een druk gesprek bent, maar eerder een smiley of antwoord krijg waar je niet echt iets kan op terug zeggen.
Als ik serieus met iemand aan het praten ben, zeg ik wel wat ik zal doen.

Bewerkt door Mieke'tje, 25 november 2009 - 13:49.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 25 november 2009 - 13:49

Mieke zei:

Ik beken hierin toch ook schuld hoor. Ik sta altijd online, maar vaak op afwezig. Soms dooft het gesprek uit of is er al een tijdje niets gezegd. Of krijg je gewoon een ja antwoord op je vraag en dan durf ik ook even tussen het gesprek door naar het toilet gaan of terwijl eten maken, waardoor ik niet binnen de minuut antwoord en zo pas tien min. later iets zeg...

idd, en bij mij als ik even niks hoor of niet op de comp zit gaat dit vanzelf uit!
Als ik on sta sta ik vaak vr mensen op off
maar als ik iemand wil spreken zet ik op on maar gebeurd dit idd ,
zonder dat je er iets achter moet zoeken
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#4 Geplaatst 25 november 2009 - 14:06

ja, akkoord, maar als je iemand aanspreekt om vragen over iets te stellen en die persoon beantwoordt al jouw vragen, dan ga je toch niet ineens weg???

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 25 november 2009 - 14:07

Dat kan gebeuren en daarna kom je terug hangt van het moment af
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#6 Geplaatst 25 november 2009 - 15:37

heb ik ook vaak voor! Zo onbeleefd vind ik dat :gek:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 25 november 2009 - 15:58

Gebeurt me ook wel eens, maar is in ieder geval niet iets waar ik van wakker ga liggen. Kom daarenboven ook maar weinig op msn tegenwoordig.
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 25 november 2009 - 19:28

Ik zit vaak op msn,en ik ga niet zonder te zeggen weg ,ik vertel idd ik ga ff plassen,ik ga ff naar mij eten kijken enz.
En als iemand mij roept en ik ben bezig zeg ik ook ,ik geef je wel antwoord maar ik ben gelijk ff bezig hoor met mij foto's ,of ik zeg ik zit ook op de chat op ks dus ben niet zo snel dan met antwoorden.

Verder heb ik ook enkelen op mij msn die gewoon weg gaan,tja ik erger mij er maar niet meer aan ,ik raak er aan gewoon en het is dan maar zo.

Waar ik een hekel aan heb is dat je soms lang op een antwoord terug moet wachten als je met iemand in gesprek bent,dan ben ik het ook gauw zat en ga ik andere dingen doen,of zeg dat ik ga stoppen.

Ik zelf zeg altijd gelijk ,ik ben wel met nog meer op msn hoor dus soms ben ik niet zo snel ,en als ik een serieus geprek ga voeren dan zit ik 1 op 1 ,want wil ik mij aandacht er bij houden..

Zo dat was dan msn nieuws van Janet haha..
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#9 Geplaatst 25 november 2009 - 19:45

Tis daarom dat in zelden tot nooit op msn ben.
Pfff word daar zoooo moe van. Iedereen begint tegen je te kletsen om vervolgens weg te zijn..... als ze me moeten hebben dan mailen ze me maar en kan ik antwoord geven wanneer ik dat wil :x

Bewerkt door *mikkeke*, 25 november 2009 - 19:45.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 25 november 2009 - 19:58

Ik kom tegenwoordig nooit meer op MSN. Vroeger wel veel en dan zette ik me ook vaak op afwezig. MSN stond eigenlijk constant op de achtergrond aan, maar dat wou niet zeggen dat ik effectief achter de pc zat :)

Geplaatste afbeelding

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 25 november 2009 - 20:31

Ik sta altijd online maar meestal op afwezig of bezet ofzo. Als er iets dringend is (met de katjes vb.) dan lees ik dat later, maar ik heb dan ook niet veel vreemden op msn, de meeste mensen kan ik ook bellen of sms'en als dat nodig blijkt :)

Ik hou er ook niet van hoor: ben je een gesprek bezig en doe je een hele uitleg, waarna het antwoord een stomme smiley is :trance: dat vind ik dan echt tijdverspilling!
Maar dat is msn wel vaker hé...

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#12 Geplaatst 30 november 2009 - 06:20

Wij zitten weinig of nooit op msn :)

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#13 Geplaatst 30 november 2009 - 06:55

Msn is een grote ramp soms dus wij zitten daar bijna ook nooit meer op :trance: :trance: :trance: :trance:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 30 november 2009 - 10:38

Ik zit ook niet vaak op MSN, maar als ik er in gesprek ben met iemand, dan geef ik wel altijd aan dat ik weg ben. Ik vind het ook heel vervelend als je aangesproken wordt en ze zeggen dan amper iets, of het duurt telkens heel lang eer je respons krijgt O:) . Daarom sta ik bijna altijd offline.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag