Spring naar inhoud

- - - - -

Vrijdag sterilisatie & castratie

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
39 reacties op dit onderwerp
krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#16 Geplaatst 27 november 2009 - 11:23

Pff dat ze maar snel terug zijn,ik loop steeds maar rond en verricht niks.Normaal moet ik Euzie vijf keer apart eten geven en zijn eten dan in kleine stukjes snijden en dan wil hij dat ik bij hem blijf staan en telkens het tijd is om te eten voor hem wil ik er aan beginnen :s nog een uur of 4...

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#17 Geplaatst 27 november 2009 - 11:43

Ocharme, we leven met je mee. Komt allemaal wel goed, en straks effe lekker extra verwennen!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 27 november 2009 - 11:45

:geluk: :geluk: :geluk: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#19 Geplaatst 27 november 2009 - 12:19

Ik ben hun "bedje" al aan het klaarmaken,hun groot plat kussen mandje,daar een grote fleece deken op en een warmtekussen :) .Hopelijk willen ze dan wat blijven liggen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 27 november 2009 - 12:56

komt goed ,
veel succes !
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 27 november 2009 - 12:59

Zijn lastige momenten voor de baasjes he :hug: . Je moest me gisterenavond zien toen ons Nelleke eindelijk ging plassen :dancer: :dancer: :dancer: . Plots viel alles van me af...
Veel sterkte he, nog even doorbijten en straks liggen ze allebei terug bij jou :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 27 november 2009 - 13:00

Nog een paar uurtjes dan zijn ze weer lekker bij je thuis :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#23 Geplaatst 27 november 2009 - 13:20

Joloka zei:

Zijn lastige momenten voor de baasjes he :hug: . Je moest me gisterenavond zien toen ons Nelleke eindelijk ging plassen :dancer: :dancer: :dancer: . Plots viel alles van me af...
Veel sterkte he, nog even doorbijten en straks liggen ze allebei terug bij jou :hug: :hug: :hug:

Ja heel lastig,ik ben bang dat ze de eerste dagen een hekel aan me gaan hebben nu.De eerste dag is zeker moeilijk hé,ze willen dan overal opkruipen en ze staan dan nog zo wankel...(en dat moet dan vreselijk pijn doen denk ik dan)Ik vind dat dan altijd niet verantwoord,een mens houden ze na een buikoperatie 7 dagen in het ziekenhuis en zo'n diertje krijg je na een paar uur en trek er uwe plan mee.Gelukkig hersteld een kat heel snel.Het is echt stressen!

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#24 Geplaatst 27 november 2009 - 13:50

ik dacht ook dat ze enorm veel pijn zouden hebben
maar mijn DA had medicatie gegeven die 3-4 dagen meeging, pijn hebben ze dus niet gehad

het is wel vervelend dat ze overal naartoe willen gaan terwijl ze nog zo wankel zijn

mijn kattin was vlugger op de been dan mijne kater, terwijl die langer onder narcose is geweest :)

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#25 Geplaatst 27 november 2009 - 14:19

Ik ben benieuwd voor straks hoe ze gaan zijn.Ik zal ook maar meteen pijnstilling vragen (of ze moeten het ook al gehad hebben,dat is wel ideaal zo voor een dag of 3-4).
Mijn kater maak ik me ook het meeste zorgen om.Dat is zo'n zorgenkindje,hij heeft IBD en het heeft me maanden gekost om hem zo goed te krijgen.Hij is daardoor ook mager en dat geeft de indruk dat hij veel fragieler is.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#26 Geplaatst 27 november 2009 - 14:26

Nog effe en je kan ze weer lekker knuffelen. :hug:

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#27 Geplaatst 27 november 2009 - 15:50

Ze zijn weer terug :LOL: ze zien er eigenlijk goed uit.Alles was ook goed gegaan.Na eerst wat rondgewaggeld te hebben ligt Euzie al te slapen in zijn bed,Juwanna wil nog niet.

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 27 november 2009 - 15:53

Tof om te horen dat alles goed verlopen is :thumb: .

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 27 november 2009 - 16:03

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 27 november 2009 - 17:36

Laat ze nu maar lekker uitslapen. Gisteren is Nelleke pas om 23u30 voor het eerst uit haar mandje gekropen om te plassen. En nu huppelt ze hier toch al vrolijk mee met de rest hoor, wel nog iets minder actief. Mocht ze vandaag pijn hebben, dan mocht ik de da bellen voor extra pijnstilling maar dat is hier dus echt niet nodig.
Ik hoop dat het bij jou ook zo vlot gaat :hug: . Geef ze straks maar een extra knuffel van mij :hug:

Geplaatste afbeelding