Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenkamer: KLAAR! [P3]

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 27 november 2009 - 07:43

Wat leuk zeg, ben benieuwd naar de foto's als ze af is.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 27 november 2009 - 08:31

Superleuk dat je een kattenkamer gaat inrichten! Wij willen er later ook eentje inrichten als we een huisje gevonden hebben. Dan hebben ze echt hun eigen kamer waar ze gewoon rustig hun gangetje kunnen gaan en waar ze zich echt in kunnen uitleven. Heerlijk toch! :)
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 27 november 2009 - 09:03

Ben ook benieuwd naar de komende kattenkamer :) Altijd plezant om ideetjes op te doen ;)

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 27 november 2009 - 10:31

't Ja hier staat helaas altijd alles open ondanks het feit dat we oa een katteluik hebben tussen de berging/garage/kelder en de gang. Hun kattekamer staat gewoon altijd open tenzij we een kat voor één of andere reden apart moeten zetten. Ik zou ook geen oplossing weten.M'n man wil ook geen gaten in muren of deuren maar anderzijds wel klagen dat de koude van de gang binnen komt.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#20 Geplaatst 27 november 2009 - 10:35

de katten kamer van onze katten is ook boven

deze kamer word inderdaad gebruikt door me katten
meestal zijn ze benden maar hun kattenbakken staan op de kattenkamer

ook hier was het probleem er hoe moeten ze naar boven want de deur naar de gang is in de winter altijd dicht
we hebben uit eindelijk toch gekozen voor een kattenluik
zodat onze deur dich kan blijven in de winter de de kuo uit de kamer blijft

alleen s'nachts liggen ze alle 4 op de kattenkamer en ja dan is de deur dicht

voor de rest is de deur altijd open ook als we weg zijn

gisteren kreeg ik de opmerking het is geen kattenkamer meer maar een katten huis hij is dan ook vol van benden tot aan het plafon

alleen als ik ga stofzuigen zie je er 2 katten meteen naar de kattenkamer rennen

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 27 november 2009 - 12:00

Hier staan ook gewoon alle deuren open O:) . Als het echt te koud is maken we het haardvuur bij aan, en dan is het zo weer warm in huis. Ik kan zoiezo geen luikje in de deur maken omdat onze woonkamer en de hall gescheiden zijn door een glazen deur, die dus altijd open staat.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#22 Geplaatst 27 november 2009 - 12:11

Wij hebben  deur in de hal wel een kattenluikje gemaakt naar het buro en washok want als dat altijd open stond kwam er wel heel veel kou door. Liever een luikje dan een gat in de muur :) .
hier sjeesen ze dus ook echt heel het huis door maar door het luikje gaan is toch wel het leukste volgens mij :x

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#23 Geplaatst 27 november 2009 - 12:26

Bedankt voor de tips ivm de deur!!! De kamer is al leeg gemaakt, dat is dus al gelukt, heb gewoon alles naar de logeerkamer verhuisd (het probleem verplaatsen dus) :ha
Gisterenavond heb ik mijn bezigheid gehad om de steunen mooi op de plankjes te bevestigen. Met dat correct afmeten enzo kroop er meer tijd in dan gewild.
Ik zou eigenlijk alleen nog opzoek willen gaan naar zo de pelzen stofjes van op een krabpaal. Iemand die een winkel in het Antwerpse kent?

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 27 november 2009 - 12:46

In Mechelen is er ne stoffenwinkel, de naam ontsnapt me even, daar verkopen ze dat. Ik heb er ook het stof gehaald voor fleecekes van te maken en ze hadden ook zo mals stof.
Denk in elke grote stoffenwinkel dat ze dat wel hebben hoor.
Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 27 november 2009 - 13:53

Bij ons miauwen ze wanneer ze binnen willen komen.  Dat kennen ze snel hoor.

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#26 Geplaatst 27 november 2009 - 18:27

De eerste twee ligplanken hangen op, het ene grote (120x40cm) en al 1 van de drie kleintjes (80x30cm). Heb het in mijn eentje opgehangen, mijn vriend wou aan de telefoon niet geloven dat dat direct gelukt was :ha En het trapje hangt ook op! Aan de rechtse muur komen de twee andere plankjes. Aan die muur komt dan ook hun kleine krabpaal te staan zodat ze vlot op de grote plank geraken. Die grote plank is echt groot, dat wou ik want das een goed plekje op onze eigen hoogte om te spelen en te knuffelen enzo ;)
Hieronder de eerste foto's van het resultaat van men werk vandaag, niet letten op al de rommel die er nog staat want mijn bureau moet nog dringend uitgemest worden O:)
Op de grote foto zie je het groot de kamer is, ruimte genoeg denk ik, plus dan nog eens de benedenverdiep. Het zijn rotverwende beesten hier :p :LOL:
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 27 november 2009 - 19:01

:LOL: :LOL: , ziet er al heel leuk uit :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 27 november 2009 - 19:06

een mooie kamer, dat komt goed met die kattenkamer! :thumb:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 27 november 2009 - 19:20

super!!!

ik wil dat ooooooook :LOL:
maar eerst moet den trap nr de zolder doorgetrokken worden en de zolder afgemaakt worden

Jou poezels zullen genieten!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#30 Geplaatst 27 november 2009 - 19:21

Tof zo'n kattenkamer, maar moest ik dat hier maken voor heb dan zouden ze er toch nooit zitten, want waar wij zitten zijn de poezels, en ze opsluiten in zo'n kattenkamer is om zot te worden dan krabben ze de deur gewoon stuk. Dus blijft de deur van de gang naar de keuken op een kier en kunnen ze gewoon door het hele huis. Wij verwarmen toch de gang en alle kamers boven mee dus van kou is er geen sprake. (kamers zijn verwarmd omdat de kids veel op hun kamer zitten om op hun pc te zitten of om te leren) :thumb: