Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenkamer: KLAAR! [P3]

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 28 november 2009 - 08:20

Leuk zeg, je poezels gaan hier zeker heel blij mee zijn.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 28 november 2009 - 09:39

Ziet er een goed begin uit Eline :thumb:

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#33 Geplaatst 28 november 2009 - 11:37

Leuk gedaan maar een klein woordje van advies. Ik ben er niet zeker van dat dat cd trapje het gewicht van je katten gaat houden.Als ik jullie was dan verstevigde ik die trap ook door daar zo van die kleine plankendragers onder te schroeven zoals die die je onder de planken hebt. Ik vrees dat je anders de trap met de kat eens op de grond zult vinden en dat is toch niet de bedoeling denk ik.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#34 Geplaatst 28 november 2009 - 11:41

WhiteWitch zei:

Leuk gedaan maar een klein woordje van advies. Ik ben er niet zeker van dat dat cd trapje het gewicht van je katten gaat houden.Als ik jullie was dan verstevigde ik die trap ook door daar zo van die kleine plankendragers onder te schroeven zoals die die je onder de planken hebt. Ik vrees dat je anders de trap met de kat eens op de grond zult vinden en dat is toch niet de bedoeling denk ik.

Het kan 30kg dragen dat rekje, en we gaan het zelf nog verstevigen met hier en daar extra vast te zetten. Ik ben er al eens serieus  aan gaan hangen en het beweegt niet dat ding!!!  Toch bedanktvoor het advies. :)

Gisterenavond hebben we ze even op de kamer gelaten. Heb ze het trapje even moeten voordoen en toen roefelde ze er al over alsof het niets was. Nino was ook niet weg te slagen van het linkse bovenste plankje :LOL:
Als mijne wederhelft sebiet uit zijn bed komt zullen we de laatste twee eens ophangen. Dan bureau opruimen en al wat speelgoed naar boven. Ik ben precies even enthousiast als de katten gisteren, misschien wel erger :ha

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#35 Geplaatst 28 november 2009 - 13:34

hier is de zolder nu voor da katten, vooral als de hond wild is kunnen ze daar naartoe vluchten, ze zijn er ook echt graag...er staan mandjes, een krabpaal, planken, kattenbakken en tis lekker warm , want de deur staat hier open, heb er ook al aan zitten denken om zo'n katteneuikje te instaleren

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 29 november 2009 - 01:51

ziet er al goed uit!!!!
Geplaatste afbeelding

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#37 Geplaatst 29 november 2009 - 13:33

De kattenkamer is in orde!!! :dancer: :dancer: :dancer:
Gisteren hebben we de laatste twee plankjes opgehangen. De jongens vinden het echt FANTASTISCH. En mijn bureau en bureaustoel zijn ook twee leuke plekjes om te liggen. En aan het raam hebben ze een geweldig uitzicht over alle tuinen van de buren en kunnen ze de vogels en katten goed in het oog houden O:)
We hebben de deur nu op een kier staan en Hobbs ligt ondertussen al terug op de krabpaal in de living, Hayko komt wisselend naar beneden en gaat dan terug naar boven en Nino die heeft het veel te veel naar zijn zin boven, die zit te genieten van zijn vogelperspectief-uitzicht :ha
Wanneer mijn studies zijn afgerond over twee jaar gaan ze nog meer plaats hebben in de kamer want dan verdwijnt de bureau.

Wij hebben een nieuw tv-meubel gekocht en hebben dan maar besloten het oude mee in de kamer te zetten aangezien ze er hier beneden ook heel graag in lagen.
Geplaatste afbeelding

Hobbs vond het uitzicht van op het hoogste plankje wel tof.
Geplaatste afbeelding

Hayko wou ook nog wel eens naar boven gaan maar moest rekening houden met onze Hobbs die al boven was. En jawel, ze kunnen elkaar passeren op het cd-rekje :thumb:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

In afwachting van pluche-bekleding hebben we maar even een ligmatje erop gelegd!
Geplaatste afbeelding

Nino is niet weg te slagen van the-window-with-a-view!!!
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

De bureau vinden ze nog steeds geweldig, was in ons appartement ook al :)
Geplaatste afbeelding

En Hayko vind de gang ook goed om zijn zeehondhouding te kunnen uitoefenen!
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Hobayni, 29 november 2009 - 13:38.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#38 Geplaatst 29 november 2009 - 13:38

dat ziet er geweldig uit hé!!
haha, diene laatste foto,lijkt wel onze mayro!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 29 november 2009 - 13:41

Mooie foto's en wat een luxe kamer voor je katten zeg.  Ziet er super leuk uit.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 29 november 2009 - 13:43

schitterend!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#41 Geplaatst 29 november 2009 - 14:02

Hier kruipen ze spontaan zelf op hun kamertje! Heb zo'n beetje als jij ook overal plankjes tegen de muur en onder het raam hebben we een tafel staan.Dat is de favoriete plaats. Uit het raam kijken. In de zomer en bij goede dagen kan het de hele dag open staan want we hebben een speciale gaas in het raam geplaatst wat ze niet kapot krijgen. Je ziet nu al dat het kamertje een echt succes gaat worden.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#42 Geplaatst 29 november 2009 - 14:39

amai dat ziet er goed uit. Happy poezels.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#43 Geplaatst 29 november 2009 - 14:50

Superleuk gedaan! :thumb: Dat wordt ongetwijfeld een succes!

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 29 november 2009 - 15:00

Heel leuk gedaan, de poezels zullen super blij zijn :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 29 november 2009 - 16:34

:dance: :dance: :dance: , leuke foto's  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag