Spring naar inhoud

- - - - -

oogoperatie,hij lijkt zo gelukkig

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 04 december 2009 - 21:12

tiny zei:

Balto is precies zo dankbaar dat zijn oogjes gedaan zijn (en wij maar denken,ventje wat doen wij u aan)
al is het maar van gisteren geopereerd, het lijkt of hij gelukkiger is nu hij terug goed ziet

Is heel goed mogelijk he. Geniet er maar van :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 04 december 2009 - 21:31

geweldig
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Dré_*
Guest_Dré_*

#33 Geplaatst 04 december 2009 - 21:44

Poezen kunnen best heel duidelijk hun dankbaarheid laten zien ... hoe zou je zelf zijn als je beter ziet na een ingreep ... poezels zijn ook slim dus 1 en 1 is voor hen ook 2 ... LOL ... laat hem maar extra genieten en verwen en knuffel maar veel :duim: :catrollover :catrollover :catrollover

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#34 Geplaatst 04 december 2009 - 22:53

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#35 Geplaatst 04 december 2009 - 23:39

Dré zei:

Poezen kunnen best heel duidelijk hun dankbaarheid laten zien ... hoe zou je zelf zijn als je beter ziet na een ingreep ... poezels zijn ook slim dus 1 en 1 is voor hen ook 2 ... LOL ... laat hem maar extra genieten en verwen en knuffel maar veel :duim: :catrollover :catrollover :catrollover

Bij mijn kat is 1 blikje lekkers + 1 blikje lekkers = echt geen 3 blikjes lekkers alsjebliiiiiieft? Ma soit ;)

In ieder geval veel beterschap voor de lieverd!