Spring naar inhoud

- - - - -

smartphone

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 26 november 2009 - 21:20

heeft er hier iemand verstand van smartphones? ik wil misschien eentje kopen maar ik kan niet kiezen

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 26 november 2009 - 21:20

geen verstand van

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#3 Geplaatst 26 november 2009 - 21:21

Sorry, geen verstand van...'k zou zelfs niet echt weten hoe het eruit ziet..er zijn zoveel van die zaken op de markt..Iphone en Smartphone en..

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 26 november 2009 - 23:26

Ik kan je ook niet helpen.

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#5 Geplaatst 26 november 2009 - 23:41

Mijn broer heeft sinds 2 weken een HTC HD2, is echt een zeer goed merk en een zeer goed type!!! Hij had hem op voorhand besteld en is de dag na release van deze HTC thuisgeleverd. Ik heb mij ook al eens bezig gehouden met dat toestel en het is heel handig in gebruik en overzichtelijk. Mijn broer is er echt supertevreden over!!!! Kostte iets van een 560€ denk ik.

Bewerkt door Hobayni, 26 november 2009 - 23:41.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 27 november 2009 - 06:12

Wij kennen daar ook niks van :LOL:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 27 november 2009 - 10:22

Steven heeft een Iphone en is daar echt zeer tevreden over, het is wel duur, maar er zijn enorm veel applicaties voor. En een super goede Ipod zit erbij in hé :) moest ik niet studeren, zou ik het ook kopen, maar als student is dat gewoon té duur... :(

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 27 november 2009 - 10:28

Mijn ex had ook ne iphone en was daar heel content van, ook omdat de ipod er ook meteen inzit en ook een goed fototoestel als ik me niet vergis :)
Geplaatste afbeelding

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#9 Geplaatst 27 november 2009 - 10:29

Ik heb zelf al zo'n goed half jaar een HTC TOUCH DIAMOND II.
Echt een absolute aanrader met zowat alle applicaties die je maar
kan bedenken (een volledige Office-suite, GPS, 5MP camera, muziek, mobiel
internet met een heel handige browser,...). De bediening is super handig
en het systeem erg stabiel (heeft nog nooit vastgezeten en werkt echt vloeiend). Bovendien voelt het toestel ook heel duurzaam aan in tegenstelling tot veel andere smartphones die erg plastiekerig overkomen. Vind het zelf ook een voordeel dat je in tegenstelling tot de iphone kan werken met aparte geheugenkaarten waardoor je minder beperking hebt qua geheugen (voor bijvoorbeeld foto's of muziek, zeker naar de toekomst toe). Natuurlijk is het ook niet zo heel goedkoop (geloof wel dat ie nu iets in prijs is gedaald en nog zo'n 430 euro of zo kost). Vind zelf de HTC handiger dan de iphone, waar ik ook een tijdje mee gewerkt heb...

Bewerkt door quid_faciendum, 27 november 2009 - 10:30.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 27 november 2009 - 10:31

Jess zei:

Mijn ex had ook ne iphone en was daar heel content van, ook omdat de ipod er ook meteen inzit en ook een goed fototoestel als ik me niet vergis :)

Jaa inderdaad! en als je die Iphone dan regelmatige upgrade, komen er steeds nieuwe dingetjes bij. Kei spannend dus altijd van "ooh wat gaat er nu nog bijzijn? :LOL: " Ook die GPS is kei handig!!! en alle spelletjes die je erop kan zetten :)

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#11 Geplaatst 27 november 2009 - 10:35

By the way: een goed instapmodel zou de HTC TOUCH 2 kunnen zijn, die kost 'maar' een 300 euro: HTC Touch2 Gloss Silver NL - Smartphoneshop.be

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 27 november 2009 - 11:01

300 euro voor zo'n ding is helemaal niet veel natuurlijk, en johan heeft die touch 2 trouwens :d maar ik mag er niet aankomen want hij is als de dood dat ik per ongeluk zijn berichtjes lees... :catscratchhead (ik wil het niet weten, haha)

htc wordt blijkbaar vaak erg positief bevonden... kan iemand mij uitleggen waarom het juist een voordeel is als het OS Windows is? en dan nog een vraagje, wat is het best: een toetsenbord erbij of niet. ik denk dan aan iets als dit bvb

Bijgevoegde thumbnails

• 76616.jpg

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 27 november 2009 - 11:04

btw @quid_faciendum: ik vind de jouwe online al voor 369, ook nog betaalbaar he? :)