Spring naar inhoud

- - - - -

Muisjes aan krabpaal geen gevaar?

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 26 november 2009 - 22:22

Sinds vandaag heb ik een andere krabpaal hier staan, mijn zus kocht een nieuwe en de andere was nog erg mooi dus die staat nu hier. Noortje is helemaal idolaat van het muisje dat eraan hangt aan een elastiekje. Ik maak mij een beetje zorgen, zou dat geen gevcaar opleveren? Kunnen ze zich daaraan verhangen?

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#2 Geplaatst 26 november 2009 - 22:25

Ja.
Is hier een keer bijna gebeurd en mijn man razend op mij omdat ik dat niet had kunnen voorzien.

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 26 november 2009 - 22:26

heeft hier toch heel lang gestaan, nooit een probleem geweest.
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 26 november 2009 - 22:28

Fairy zei:

Ja.
Is hier een keer bijna gebeurd en mijn man razend op mij omdat ik dat niet had kunnen voorzien.

He bah, ik haal die er straks af dan. Ik durf dat niet aan hoor!

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#5 Geplaatst 26 november 2009 - 22:29

Bij ons hing het er na 5min al af, Milo had het al opgelost :d

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 26 november 2009 - 23:40

Bij mij hangt er ook vanalles aan en nog nooit problemen ondervonden.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 27 november 2009 - 01:25

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad,en heb al heel men leven katten.Maargoed,het kan altijd denk ik (waar een wil is,is een weg :-p ) De ene kat is al wat gekker dan een ander.Sinds ik Aiko heb,zijn de muizen snel bevrijd van het elastiekje,en vind ik de stukken overal :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#8 Geplaatst 27 november 2009 - 06:09

Wij halen da er ook meestal af.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#9 Geplaatst 27 november 2009 - 08:48

Ik heb zo'n klein krabpaaltje en daar hingen/hangen 4 balletjes aan, ze vinden dat heerlijk, maar die elastieken rekken na een tijd uit en soms draait dat helemaal rond een pootje ook. Dus als dat rond de nek van poesie komt...
Momenteel zijn ze zo versleten dat ze zullen breken.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 27 november 2009 - 09:05

Ik haal die speeltjes eraf als ik niet thuis ben en als ik er wel ben, dan hang ik ze er terug aan. Je kunt dat heel simpel doen door een lusje aan de krabpaal te bevestigen en aan de speeltjes zo'n slotje te hangen van een sleutelhanger. Dan hebben ze er toch nog plezier aan, maar hoef je je geen zorgen te maken als je geen toezicht kunt houden. ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Feniks_*
Guest_Feniks_*

#11 Geplaatst 27 november 2009 - 09:58

Bij ons hebben die er niet lang aangehangen :LOL:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 27 november 2009 - 14:14

Ik heb het eraf geknipt. Ik las op internet nog topics over katten die er met t pootje of staartje aan verstrikt raakten en dat vind ik eng.

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 27 november 2009 - 14:15.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 27 november 2009 - 14:16

Karolientje zei:

Ik haal die speeltjes eraf als ik niet thuis ben en als ik er wel ben, dan hang ik ze er terug aan. Je kunt dat heel simpel doen door een lusje aan de krabpaal te bevestigen en aan de speeltjes zo'n slotje te hangen van een sleutelhanger. Dan hebben ze er toch nog plezier aan, maar hoef je je geen zorgen te maken als je geen toezicht kunt houden. ;)

Dat klinkt als een goed idee maar hoe bevestig ik daaraan een lusje?

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#14 Geplaatst 27 november 2009 - 17:53

Ik haal die muisjes aan elastiekjes (alle speeltjes aan de krabpaal eigenlijk) er altijd af. Toen we Senin net hadden is hij bijna gestikt omdat dat rot elastiek om zijn nek ging zitten. Gewoon spelen ermee en opeens zat het om zijn nek!

Marc en ik waren allebei thuis en keken regelmatig naar de twee die we net hadden om ze in de gaten te houden. Maar het ging allemaal supersnel! Het is dat hij 'rare' geluidjes maakte dat we zo snel alweer keken (binnen een minuut) en zagen dat hij bezig was te stikken.

Ik moet er niet aan denken wat er zou zijn gebeurd als we niet thuis waren op dat moment...... brrrrrrrrrr

Nee hoor, ik raad iedereen die het maar horen wil om die ondingen eraf te halen. Het kan 100 keer goed gaan, maar die ene keer dat het misgaat wil ik niet op mijn geweten hebben!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 27 november 2009 - 18:38

Zie, ik dacht t wel! Ik vond het wel sneu voor Noortje om hem eraf te halen want ze vond het helemaal geweldig, maar inderdaad, ik wil dat niet op mijn geweten hebben!