Spring naar inhoud

- - - - -

Muisjes aan krabpaal geen gevaar?

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#16 Geplaatst 27 november 2009 - 18:42

Hier hoef ik ze er niet af te halen, ze worden er vrij snel afgeknaagd.
Heb hier een knager die alles wat los en vastzit doorknaagd.
Tot zelfs pc kabels :(
Dus iets aan een touwtje, elastiekje oid, da's voor Cassie kinderspel en wordt weggeknaagd

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#17 Geplaatst 27 november 2009 - 19:44

jubikelcats zei:

Hier hoef ik ze er niet af te halen, ze worden er vrij snel afgeknaagd.
Heb hier een knager die alles wat los en vastzit doorknaagd.
Tot zelfs pc kabels :(
Dus iets aan een touwtje, elastiekje oid, da's voor Cassie kinderspel en wordt weggeknaagd

wel veilig, als ze het nou alleen bij de elastiekjes zou houden...... vervelend dat ze op de pckabeltjes kauwt!
Daar heb ik er hier twee van lopen :s eentje doet alleen op dunne kabeltjes kauwen. De ander kauwt ook op kabeltjes die wat dikker zijn. En dan heb je opeens een nieuw toetsenbord nodig...... :s Toevallig is kauwer nr 2 dochter van kauwer nr 1...... mmmmmm toeval?

Maar alle gekheid op een stokkie, ik ben sinds het voorval met Senin echt anti-speeltjes-aan-elastiekjes geworden. Alle speeltjes aan elastiekjes die bij krabpalen geleverd worden knip ik af. Elastiekjes gaan weg en de speeltjes krijgen ze los. Werkt ook heel goed :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#18 Geplaatst 27 november 2009 - 19:50

heb ze hier onlangs allemaal afgedaan
Amy hing met haar staart vast aan een rekkertje van ongeveer 5 cm :s
weet totaal niet hoe ze het gedaan heeft
gelukkig was ik thuis dat ik het direct had gezien
hier dus geen rekkertjes niet meer aan de krabpaal

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 27 november 2009 - 19:53

Ginger-en-Noortje zei:

Dat klinkt als een goed idee maar hoe bevestig ik daaraan een lusje?

Ik heb zo'n lusje in de pluche bekleding vastgenaaid bij de krabpaal in pluche. Scheurt de pluche, dan gooi ik de krabpaal weg (was toch een gekregen krabpaal). Bij de bananaleaf heb ik het speeltje er trouwens wel gewoon afgehaald, omdat je daar maar moeilijk zo'n lusje kunt aan bevestigen.

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#20 Geplaatst 27 november 2009 - 20:13

ginnie zei:

wel veilig, als ze het nou alleen bij de elastiekjes zou houden...... vervelend dat ze op de pckabeltjes kauwt!
Daar heb ik er hier twee van lopen :s eentje doet alleen op dunne kabeltjes kauwen. De ander kauwt ook op kabeltjes die wat dikker zijn. En dan heb je opeens een nieuw toetsenbord nodig...... :s Toevallig is kauwer nr 2 dochter van kauwer nr 1...... mmmmmm toeval?

Nee da's geen toeval meer, da's genetisch bepaald hihihi.
Cassie hier is echt de enige gestoordeling hier. Nina verwacht ik dat ze zoiets uithaald, maar ze is gewoon heel druk en vreet niet dat soort dingen uit :lachen:

Maar alle gekheid op een stokkie, ik ben sinds het voorval met Senin echt anti-speeltjes-aan-elastiekjes geworden. Alle speeltjes aan elastiekjes die bij krabpalen geleverd worden knip ik af. Elastiekjes gaan weg en de speeltjes krijgen ze los. Werkt ook heel goed :)

Ik kan dat ook wel goed begrijpen, want als je zoiets meemaak, dan heb je ook echt zoiets van nooit weer, wanneer ik mijn knagertje niet had gehad, had ik dat ook gedaan

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#21 Geplaatst 27 november 2009 - 20:15

Dit is hier nog nooit een probleem geweest en ze zorgen er wel zelf voor na een tijdje dat die balletjes of muizen eraf gaan. :)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#22 Geplaatst 27 november 2009 - 20:54

hier gaat alles eraf vooraleer ze er aankomen
er moest maar iets mislopen ....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 28 november 2009 - 14:25

Op hun kattenkamer heb ik speeltjes aan de plankjes bevestigd met een koordje, geen elastiekje, dit kan niet terug schieten als ze eraan trekken en is dus volgens mij niet gevaarlijk.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag