Spring naar inhoud

- - - - -

Kitten

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Guest_Ellen29_*
Guest_Ellen29_*

#1 Geplaatst 27 november 2009 - 13:45

Hello iedereen,

Ik weet niet of men vraag hier past maar ik kan het maar proberen.

Wij zijn op zoek naar een mooi britje.. het kitten mag snel het nestje gaan verlaten.
Eventjes ons verhaal waarom het plots een tikkeltje sneller mag gaan.
Gisteren hebben we jammer genoeg moeten afscheid nemen van ons HTK Bob begin september heeft men ons gezegd dat Bob HCM heeft (geen zuivere HCM maar een variant ervan). Nieuwjaar halen was een droomscenario. Zoals we sinds september deden gingen we meermaals per week op bezoek bij de dierenarts voor een spuitje dat het vocht uit zen lichaam moest doen verdwijnen. De laatste week ging het plots veel minder met Bob en gisteren was zen toestand kritiek; We hebben dan na rijp overleg besloten Bob te laten inslapen.
We hebben sinds vorig jaar oktober een britje in huis en zijn op slag verliefd geworden op dit ras en hadden dus besloten van zodra Bobje ziek was om terug een Britje in huis te halen kort na nieuwjaar. Mits dat we Bob toch vroeger kwijt zijn dan voorzien zouden we zo snel mogelijk terug een 2de kat in huis willen halen.

Wie weet er een nestje? Alle raad is welkom.
Het enige dat voor ons belangrijk is is dat de ouders alle nodige testen hebben ondergaan en dat alles in orde is met het nieuwe kitten.
Inentingen, ontwormingen, stamboom.

Wie iets weet laat maar iets weten .. We hadden al een optie lopen voor een kitten dat de week van 10/01 het nestje mocht verlaten maar moest er nog iets anders uit de bus komen zouden we toch een kijkje willen gaan nemen in de Cattery. Zodanig dat ons Britje Mika niet zo lang hoeft alleen te blijven.

Alvast bedankt.

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#2 Geplaatst 27 november 2009 - 13:51

Kijk misschien al eventjes hier, er komen vast nog meer reacties. Succes met je zoektocht naar een mooi Britje.

Kittentijd

Bewerkt door Guschi, 27 november 2009 - 13:51.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#3 Geplaatst 27 november 2009 - 13:54

:hi:

http://www.kattensit...s-pag-12-a.html

Kijk hier ook nog maar eens.

Bewerkt door *mikkeke*, 27 november 2009 - 13:55.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 27 november 2009 - 14:09

Van harte :hi: op :kattensite:
:geluk: met je zoektocht naar een britje!!
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#5 Geplaatst 27 november 2009 - 14:37

*mikkeke* zei:

:hi:

http://www.kattensit...s-pag-12-a.html

Kijk hier ook nog maar eens.

Hé bedankt !!! Zeeeeer lief !! :heart:
Zoiest beantwoord ik niet liever zelf, komt nogal opdringerig over vind ik...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 27 november 2009 - 14:43

:geluk: :geluk: :geluk: Veel geluk op je zoektocht naar een britje. En ergens ook veel sterkte met jullie verlies van je schatje. :hug:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#7 Geplaatst 27 november 2009 - 14:47

Ellen als je interesse hebt, kom gerust geheel vrijblijvend eens op kittenbezoek. Als je toch liever een ander kleurtje hebt, kan ik je nog aan zeer goede adressen verder helpen. Laat maar horen indien geïnteresseert.
Het is zeer toevallig dat we twee britjes vrij hebben die onmiddelijk kunnen verhuizen. Dit is de allereerste keer dat we dat voorhebben, meestal zijn ze ruim op voorhand allemaal al gereserveerd. Maar ja, we hadden wel veel kittens ineens deze keer, dit was ook niet echt gepland...

Pas zeer goed op met onmiddelijk beschikbare kittens. De meeste catteryen hebben op 12 weken geen kittens meer beschikbaar. Als er toch over zijn, moet je wel weten waarom ??!! Vraag testen, garantie, chip, ....en ga op zoveel mogelijk plaatsen kijken (wel niet op éénzelfde dag wegens besmettingsrisico's ). Neem niet het eerste het beste wat vrij is !!

Heel veel succes, hopelijk vind je het nieuwe gezinslid van je dromen !!!!!
Nog veel sterkte met het verwerken van het overlijden van bobje. Ocharme... :rub: heel veel sterkte !!!!!!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 27 november 2009 - 14:50

veel succes met het vinden van een britje
ben ook verliefd geworden op het ras
en verwelkom mijn 2e eind dec :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 27 november 2009 - 14:51

:hi: en veel plezier op :kattensite:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#10 Geplaatst 27 november 2009 - 15:34

bij mij word pas rond 30 december kittens verwacht. zou pas in eind maar begin april wegmogen... dat is dus niet snel

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 27 november 2009 - 15:49

Veel succes met het vinden van een britje

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 27 november 2009 - 16:02

Sterkte met het verlies van Bob.

Succes met de zoektocht naar een Britje :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_Ellen29_*
Guest_Ellen29_*

#13 Geplaatst 27 november 2009 - 16:14

Bedankt allemaal voor de berichtjes.
Tja het doet nog heel erg veel pijn dat onze lieverd niet meer bij ons is.

Ik weet dat men oproep hier misschien niet echt gepast is en ik wil ook geen overhaaste beslissingen nemen maar we vinden het vooral belangrijk dat Mika niet te lang alleen hoeft te blijven. Tgeeft ons een leuker gevoel te weten dat ze niet helemaal alleen thuis is als we uit werken zijn.
Al zal het mij binnenkort ook weer kopzorgen bezorgen te weten dat ze aan elkaar moeten wennen.

@Feroesti we hebben deze week via mail al contact gehad met elkaar en zal terug via mail contact met u opnemen :twisted:

Nog eens bedankt allemaal!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 27 november 2009 - 16:25

:geluk: :geluk: :geluk: met je zoektocht en veel sterkte met het afscheid van Bob  :( :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#15 Geplaatst 29 november 2009 - 18:56

:geluk: :geluk: :geluk: