Spring naar inhoud

- - - - -

grrrr kapper

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#16 Geplaatst 28 november 2009 - 15:44

Lut zei:

:goofy: :scared: Amaai, is't zo ne "beenhouwer"???
De tandarts, dat is nu eens waar ik het minst liefst naartoe ga :(

Je gaat naar de tandarts met een gaatje en dat wordt gevuld, je betaalt daar voor en je trekt terug van de ziekenkas, je hebt geen pijn meer en je ziet er beter uit.

Je gaat naar de kapper en ze knippen een gigantisch stuk van je haar, je betaalt daar voor, trekt niks terug, je hebt pijn aan je hartje en je ziet er verschrikkelijk uit.

Mijn keuze is snel gemaakt :d

Nee serieus, ik heb totaal geen probleem om naar de tandarts te gaan en we hebben kinderen op dezelfde school dus altijd roddelen over onze zonen. :LOL:

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#17 Geplaatst 28 november 2009 - 17:05

ik ga graag naar de kapper, maar wel maar naar 1 bepaalde persoon. Ik ken haar al van tijdens het middelbaar, en zij is echt de enige die mijn haar knipt zoals ik het wil.
Toen ik verhuisde heb ik een paar andere kappers uitgeprobeerd, kwam bijna elke keer in tranen thuis, en nu rij ik nog liever een half uur naar mijn favo kapster dan hier achter de hoek te gaan.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#18 Geplaatst 28 november 2009 - 18:15

Ik HAAT kappers ook, ze knippen er altijd veel te veel af. Sinds enkele jaren knip ik mijn haren zelf, het kost me niets en ik vind het beter gedaan. Kleuren doe ik ook zelf.
Soms doet de moeder van mijn vriend het is (ze is ook kapper) maar euhm... om eerlijk te zijn, ik heb het liever zelf in de hand dus doe ik het gewoon zelf.
Minder geld- en tijd verspilling :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#19 Geplaatst 28 november 2009 - 18:22

Je kan het mss herwassen en zelf in model brengen, ik ken er veel die dat doen hoor. Ik zelf ga maar 1 soms 2 keer per jaar naar de kapper, en dan om het te laten in laagjes knippen. Meestal vraag je 1 cm eraf doen en dan doen ze er zeker 4cm af. :evil:
Nu vraag ik de puntjes en dan heb ik die 1 à 2 cm die ik wou geknipt hebben. :thumb:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 28 november 2009 - 19:55

Nu tandarts sla ik liever over,ik heb geen hekel aan de kapper hoor,maar wel mij eigen kapper geen vreemde..
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#21 Geplaatst 28 november 2009 - 20:16

Ik ga dus nog altijd in NL naar de kapper omdat ik het hier in Leuven gewoon niet kan vinden.
Ik heb krullen van mezelf en ze knippen dat dus gewoon nooit goed.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 28 november 2009 - 20:54

Ik ga al verschillende jaren naar dezelfde kapster en van mij mag ze met mijn haar doen wat zij wilt. Steeds zorgt ze ervoor dat ik een gemakkelijk en toch trendy kapsel heb. Vorig jaar was ze eens maanden ziek en heb ik gevloekt :cry: . De kappers waar ik bij ging, deden ook niet wat ik vroeg :oops: .

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 28 november 2009 - 21:31

ik heb eens 1 jaar lang met mijn haar in een staart moeten lopen omdat het volledig mismeesterd was. sindsdien ben ik daar wat minder avontuurlijk in geworden...

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 29 november 2009 - 01:13

Ik ben dol op de kapper!!!!
Geplaatste afbeelding

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#25 Geplaatst 29 november 2009 - 10:16

ik ga ook niet graag naar de kapper, vooral dat naar jezelf moeten zitten staren in die spiegel is ambetant :) . Heb ook al een paar ongelukjes meegemaakt bij de kapper vooral als het om kleuring ging, laat ik dus nooit meer doen, doe ik liever zelf. Verder ga ik maar 2 keer op een jaar naar de kapper ergens in de lente en ergens in oktober, de rest van het jaar hou ik het zelf bij en men haar is nooit gesplitst ( heb lang haar) Ik zou snel een andere kapper zoeken als het op niets trekt volgens jou wil niet zeggen dat anderen het niet goed vinden he !!! :)

groetjes
f&c
mientje en fientje

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#26 Geplaatst 29 november 2009 - 10:55

hier komt een kapster aan huis (ook voor mijn ma, pa en broer) maar die moet niet aan mijn haar komen hoor... heb haar paar keer een nieuwe 'kans' gegeven omdat het vlug vlug moest gebeuren, maar keer op keer 'verknipt' ze het :(
heb 1x gevraagd om het te föhnen... ik had het haar van een pop :o het stond bol en zat vol met haarlak.. nooit meer!

nu ga ik naar een kapster een paar 100m verder, ze kost me misschien wel wat meer
want als ik naar de kapper ga, laat ik alles doen... wassen, knippen en soms ook verven en met mijn verjaardag laat ik ze daarna nog opsteken (dit ga ik wel niet allemaal meer doen, want heb zo eens 2u-3u bij de kapper gezeten O:) )

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#27 Geplaatst 29 november 2009 - 13:24

Ik zou elke dag naar de kapper willen gaan maar heb dan ook een hele goeie. Ik ga bij De Corbie in de Corbiestraat in Mol. Echt hele goeie kappers, altijd zonder afspraak, nooit veel wachten, altijd trendy kapsel, leggen goe uit hoe je het nadien kunt herconstrueren. Zijn een klein beetje duur maar je haar is dan ook de kapstok van je lichaam.
I LOVE THEM

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 01 december 2009 - 14:21

ik heb het gewassen maar nu is het NOG erger :( snif

normaal is dat een goeie kapper hoor... haiti's hairgarden. maar vorige keer was het door sofie geknipt en deze keer had ik geoffrey. hij leek ook niet echt geïnteresseerd ook niet. hij vroeg heel weinig, babbelde niet met mij (wel met collega's), heeft eigenlijk totaal niets gezegd over mijn kapsel stylen of zo... vorige keer was ik daar heel content. jill zou ook goed moeten zijn. mr ik kreeg dus den geoffrey. BLEH.

ooit had ik ook een "schoonmoeder" die mijn haar knipte... waar is den tijd... lien haar haar trok ook op nie veel, maar die krijgt da wel gefikst door te wassen. als die thuis komt zit die haar haar altijd helemaal in de krul en vol gel :s al kan ik me niet herinneren dat ze haar dat vorige keer gelapt hebben. we hebben gewoon pech gehad denk k...

tis stom dak moet gaan werken anders zou ik nie meer buitenkomen tot het wa aangegroeid was :d (kvind t echt verschrikkelijk).

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#29 Geplaatst 01 december 2009 - 14:23

*mikkeke* zei:

Ik ga dus nog altijd in NL naar de kapper omdat ik het hier in Leuven gewoon niet kan vinden.
Ik heb krullen van mezelf en ze knippen dat dus gewoon nooit goed.

LOL :lachen:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 01 december 2009 - 14:30

Ik ga ongeveer om de 3 maand omdat het echt wel nodig is, ik zou zelfs nog meer moeten gaan, want mijn puntjes zijn altijd direct kapot. Ik ga gewoon naar daar, zeg dat ze gewoon hetgene mag afknippen wat nodig is, niet meer, niet minder en brushen moeten ze niet doen. Dat is de dag nadien toch terug om zeep, om daar dan 10 euro extra voor te gaan geven, no thanks.
24 euro voor gewoon wat op te knippen lijkt mij meer dan genoeg.

Bewerkt door Spanishke, 01 december 2009 - 14:31.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: