Spring naar inhoud

- - - - -

Een gecastereerde kater wil die nog steeds....

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 28 november 2009 - 20:11

Romeo van ons is gecastereerd al een jaar of zo ,maar hij wilde vanmorgen toch op Mara springen,mara wilde niet ,maar hij beet mara echt in haar nek zo van hier blijven ik wil je,is dat normaal gedrag voor een kater die gecastereerd is??
Geplaatste afbeelding

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#2 Geplaatst 28 november 2009 - 21:10

of het normaal is weet ik niet
maar onze fernando is nu 2 maanden geleden geholpen en die doet het ook alleen ik heb geen vrouwtjes lopen hij doet het op sylvester

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 28 november 2009 - 21:15

Atilla doet dat ook soms bij ons Babet en dan kruipt zij onder de kast :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 28 november 2009 - 21:20

onze jongens doen het niet maar wij hebben natuurlijk geen katinnen in huis.

Guest_denis20_*
Guest_denis20_*

#5 Geplaatst 28 november 2009 - 22:50

ik had dat hier ook vroeger voor maar dan onze hond die probeerde
het ook met de katten denk eigelijk dat het normaal is hoor

het heel gevoel zijn ze niet kwijd

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#6 Geplaatst 28 november 2009 - 22:58

Sloeberke en Sil hebben dit nooit gedaan maar het komt precies wel regelmatig voor

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 29 november 2009 - 01:48

Ons doet dat ook wel eens met Lil, maar das om te spelen!
Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 29 november 2009 - 14:19

Onze Biggles is twee jaar geleden gecastreerd en heeft recent nog een krolse poes proberen te dekken en onze Jack is 9 jaar geleden gecastreerd en die heeft recent nog een poes gedekt! Ja, het kan dus!
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 29 november 2009 - 14:34

Mijn katers doen het ook op elkaar. ;)
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 29 november 2009 - 15:20

Indy is gecastreerd nog voor hij ooit dekneigingen heeft gehad, en toch probeert hij af en toe op Pixel te springen. Maar nadat zij hem dan een pataat rond zijn oren heeft gegeven, is het wel weer voor een hele tijd gedaan. :x

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 29 november 2009 - 16:06

Finn probeert dat hier ook nog af en toe hoor.

Geplaatste afbeelding

Guest_Cindy_*
Guest_Cindy_*

#12 Geplaatst 30 november 2009 - 20:26

Hier doet de oudste kater het ook, maar dan wel op mijn benen of armen! En ja hoor, hij probeert ook te bijten. Nochtans is hij gecastreerd toen hij een 1/2 jaar was en nog geen verschijnselen vertoonde. Ik kan het hem niet afleren. De jongste kater gaat er dan voor zitten en zit hem dan aan te kijken met een blik van "dude, wat doe jij nu allemaal ?" en kletst de oudste dan ook af en toe als hij zijn ritje weer aan het doen is.

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#13 Geplaatst 30 november 2009 - 20:30

Onze kater heeft geen dekneigingen! zou niet moeten proberen ook denk ik bij ons Kitty! dat zou vonken geven!! :ha :ha hij is wel gecastreerd voor hij voortplantingsbehoeften kreeg!!!

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 30 november 2009 - 20:41

Onze Chopin is ook sinds kort "onschadelijk" gemaakt, maar hij is het nog niet helemaal.  Ik kreeg hem terug mee naar huis met de boodschap dat hij nog een 6-tal weken lang kleine Chopintjes kan verwekken...  maar of gecastreerde katers dit gedrag op langere termijn blijven vertonen... :catnoknow  Vraag me dit eens opnieuw binnen een jaar of zo, tegen die tijd zullen we al veel weten wat dit betreft.

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#15 Geplaatst 30 november 2009 - 20:55

Ja hoor ook gecastreerde katers doen "het".
Wanneer een poes krols is en ze mag geen open kater, dan doet mijn castraat dienst.
Poeslief is sneller van de krolsheid af ;)
Als poeslief wel gedekt moet worden, dan mag de castraat niks, die wordt dan even opgesloten, want castraatkater ruikt iets sneller dat poeslief krols is, makkelijk, kan hij gelijk naar boven.
Is poes duidelijk krols, dan mag de open kater zijn ding doen. 1 dag later gaat ze naar benee. Is ze duidelijk van de krolsheid af, dan mag castraat naar benee, is geen probleem meer dan.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!