Spring naar inhoud

- - - - -

Ook goeiemorgen, met pootjebaden!!

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1 Geplaatst 29 november 2009 - 09:51

Eergisteren had Elliot op het kussen van de honden geplast. Omdat we net gingen eten had ik het snel buiten gesmeten. Natuurlijk was het nat gisteren. Ik haalde de overtrek eraf en het kussen zelf propte ik even in de wasbak terwijl ik ging douchen. Toen ik uit de douche kwam, was het behoorlijk nat op de vloer, dus ik dacht dat het kussen gelekt had. Omdat ik naar school moest, gooide ik snel wat handdoeken op de vloer. Gisterenavond pas, stak ik al die handdoeken in de machine en legde nog een nieuwe handdoek op de grond met de bedoeling vandaag alles op te kuisen.
Kom ik dus vandaag beneden, staat de vloer wéér onder water. We zitten dus met een lek onder het bad.
En natuurlijk is manlief niet thuis dus ik stuur hem een SMS. Hij belt mij maar de verbinding viel telkens uit. Hij zei dat ik de hoofdkraan moest dichtdraaien, maar waar is die? Zegt hij dat het moeilijk is om dat van ver te zeggen, dat snap ik nu niet. De kelder heeft 4 muren, je weet dan toch tegen welke muur die kraan staat en of ze in de hoogte staat of tegen de grond?
Nu, ik heb ze dus gevonden, er was een handdoek rond gedrapeerd, tegen de vrieskou (nog van deze zomer veronderstel ik  :d Maar wat voor een kraan!! Nog zo'n model uit de jaren stillekes. Maar ze is toe. Helaas kan ik nu niet wassen natuurlijk. Pff, het is toch altijd wat!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 29 november 2009 - 11:00

Oei dat is wel pech hebben. Lek onder het bad .... hopelijk komt het snel in orde.  
Ik duim dat alles snel terug in orde is :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#3 Geplaatst 29 november 2009 - 11:22

O nee! erg!!! en zoon dingen gebeuren net in de winter wanneer je zo snakt naar warm water!Hopelijk komt die man van jou snel terug!

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 29 november 2009 - 13:03

dat is niet leuk

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#5 Geplaatst 29 november 2009 - 13:08

Als ik je kan helpen Fairy, laat maar weten he.
Mol is nie zo ver weg.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 29 november 2009 - 14:00

ai dat is minder....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 29 november 2009 - 16:01

Oei, dat is niet prettig, hopelijk krijg je snel een loodgieter te pakken :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#8 Geplaatst 29 november 2009 - 16:02

Mélina zei:

Als ik je kan helpen Fairy, laat maar weten he.
Mol is nie zo ver weg.

dankuwel, maar vanavond is manlief alweer thuis hoor.
Het vervelende is dat je zo gewend bent om volop water te hebben he. Even handen wassen -> o nee, kan niet.
Beestjes drinken geven -> o nee kan niet.
enz.
Ben nu de hele tijd weggeweest en ga zo dadelijk beneden dan maar water halen, kraan even open, daar water pakken en kraan terug dicht. LASTIG!!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 29 november 2009 - 18:05

Das wel vervelend!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 29 november 2009 - 18:10

Wat een elende zeg ,nu hopen dat het snel in orde is allemaal..
Geplaatste afbeelding