Spring naar inhoud

- - - - -

Het vallen van de bladeren...

• Log in om te reageren
41 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 29 november 2009 - 14:06

Het is weer de periode van het vallen van de bladeren, heeft er hier nog iemand daar zo een last van? Ik heb sommige dagen gewoon geen zin om uit bed te komen, het werkt precies echt op mijn gemoed in!
De poezels zijn ook veel minder actief dan normaal nu het zo donker is, ze slapen ook veel meer....

Nog ks'kes en poezeltjes die dit ondervinden??
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#2 Geplaatst 29 november 2009 - 14:07

ik ben vermoeider en kan me nergens toe zetten, studeren gaat moeilijker als anders en de poezels slapen NOG meer als anders

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 29 november 2009 - 14:07

mijn lichaam voelt ervan , meer pijn als anders ,
Poezels even actief als anders :x
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_rietje_*
Guest_rietje_*

#4 Geplaatst 29 november 2009 - 14:24

Ja ik heb hier ook wel last van hoor,zulk somber weer.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 29 november 2009 - 14:31

Oh hiervan heb ik ook last. Woensdag had ik precies het gevoel dat ik al slapend naar het werk was gereden. Ik raakte maar niet wakker. Maar tegen de middag was het precies beter.

Tegenwoordig heb ik ook niet veel zin om de huishoudelijke taakjes te doen maar ja dat moet want anders wordt het hier nogal een boel.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 29 november 2009 - 14:31

Ik heb er ook last van, ik geraak soms bijna niet meer vooruit :)
Chanel vind het wel leuk want zij volgt de bladeren en probeert ze te pakken :d

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 29 november 2009 - 14:31

last heb ik er zelf niet veel van, behalve dat ik ni zo graag meer buitenkom omdat het meer regentdan wat anders
De poezels, die slapen hier idd ook veel meer!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#8 Geplaatst 29 november 2009 - 14:53

Ik heb daar heel veel last van, heel de donkere en koude periode van november tot ongeveer maart. Ben heel gevoelig hiervoor, wordt rap down, 1jaar heb ik er ook echt een zware depressie van gehad, andere jaren altijd op het randje van een depressie. Niet leuk :onzeker: Maar dat zit in de familie bij ons. Ik kan dan echt niets doen, als ik dan eens niet weg moet (zoals afgelopen weekend) dan zit een heel weekend in pyama. Kan nergens aan beginnen en maak niets af! Gelukkig gaat mijn vriend dan alle boodschappen doen.

Guest_Kattenhuis_*
Guest_Kattenhuis_*

#9 Geplaatst 29 november 2009 - 15:02

Eindeloze grijze en natte dagen. Gelukkig niet zo koud. Ik wil zon...., ik heb ook het gevoel dat ik op zonne-energie loop.

De poezels slapen hier niet meer, ze eten naar mijn idee wel meer.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 29 november 2009 - 15:08

Ik vindt dat een triestige periode zo vroeg donker ,regen ,wind , je wordt daar zo ambetant van en heb momenteel voor niets goesting.Ik ga volgend weekend mijn kerstboom zetten denk ik voor wat sfeer en gezelligheid in huis.
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 29 november 2009 - 15:13

Ik heb vooral last van het "ik-wil-niet-naar-buiten-syndroom" met dit weer... Als ik kon, zou ik nu gewoon echt hele dagen binnen blijven, in de zetel liggen en lezen/films kijken. :roll:

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#12 Geplaatst 29 november 2009 - 15:29

Karolientje zei:

Ik heb vooral last van het "ik-wil-niet-naar-buiten-syndroom" met dit weer... Als ik kon, zou ik nu gewoon echt hele dagen binnen blijven, in de zetel liggen en lezen/films kijken. :roll:

...en op kattensite zitten :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 29 november 2009 - 15:42

sneeuwwitje zei:

...en op kattensite zitten :)

inderdaad! :)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 29 november 2009 - 15:58

Poezen slapen hier ook veel meer. Zelf heb ik er ook last van dit jaar, maar andere jaren niet zo, dus weet niet of het wel echt aan de periode van het jaar ligt.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 29 november 2009 - 16:19

Ik vind het wel gezellig zo, maar alleen zo lang ik lekker binnen kan zitten en lezen, tv kijken, KS'en. Iets nuttigs doen is nu extra moeilijk. Te lang moet het toch niet duren...

Het is jammer genoeg ook de tijd van het jaar voor verkoudheden, keelontstekingen en pijn in spieren en gewrichten.