Spring naar inhoud

- - - - -

Het vallen van de bladeren...

• Log in om te reageren
41 reacties op dit onderwerp
Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#16 Geplaatst 29 november 2009 - 16:28

vind dat totaal niet leuk
k'heb dan zelf geen zin om iets te doen
alleen in de zetel luieren met mijn laptop en een warme chocomelk
dan is het wel zalig

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#17 Geplaatst 29 november 2009 - 17:35

Zal blij zijn als het zomer is!

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 29 november 2009 - 18:16

Ik heb er ook elk jaar last van, wordt dan makkelijk depressief .
Nu zeker nu het privé helemaal niet lekker gaat :(
Gelukkig heb ik de kindjes en katjes - kittens om mij aan vast te trekken, anders was ik in een zwaarder dal beland vermoed ik ...
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#19 Geplaatst 29 november 2009 - 18:57

Voor mij hoeft dat ook niet, die winterperiode. Is inderdaad zo triestig, in de zomer zit ik elke dag buiten op het terras, zo zou het altijd mogen zijn voor mij :)

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#20 Geplaatst 29 november 2009 - 19:07

Strikt genomen is die periode al voorbij.
Maar het is idd grijs en donker en lichttherapie kan helpen.
Een goede raad : neem een hond.
Ik had vroeger verschrikkelijk veel last van winterblues, had veel ruzie met mijn (nu ex-) man omdat hij vond dat ik mij niet moest aanstellen, want het weer, daar kan je niks aan veranderen, dus doe niet zo stom :(
Sinds ik mijn honden heb, geen winterblues meer, ik wandel zo goed als dagelijks mijn kilometers, zelfs als het regent vind ik het soms totaal niet erg.
Ik volg sinds vorig jaar avondschool en de eerste maanden, sep-jan, moest ik mij echt buitenslepen, elk excuus was goed om niet te moeten gaan.
Nu hebben we alleen nog maar de maandagavond les, de woensdag is verplaatst naar zaterdagochtend, awel, ik sta nog liever om 8u op dan 's avonds nog buiten te moeten.
Onlangs was ik na een wandeling boodschappen gaan doen en het was 17u en donker, ik had het gevoel of ik 's nachts aan het shoppen was, heel raar.
Ik ben ook een echt zomermens, vind het helemaal niet erg om dan om 4u op te staan om de zonsopgang mee te maken.
Winter, het hoeft voor mij niet zo, maar dankzij mijn honden heb ik er mee leren leven.

(en das nu precies een promotiepraatje van Vitaya, vind je nie? :LOL: )

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 29 november 2009 - 19:35

ik word van dat weer ook somber, en nu zeker dat ik niets kan en mag doen :( de dagen duren verschrikkelijk lang ! geef mij maar lekker warm weer ;)
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#22 Geplaatst 29 november 2009 - 19:42

de herfst is mijn favo periode :love3: :love3:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#23 Geplaatst 29 november 2009 - 20:08

ooohhh hou op over dit rotweer :( . Ik kan daar ook echt niet tegen helaas.
Denk dat ik binnenkort maar weer eens op de zonnebank ga misschien dat dat helpt

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#24 Geplaatst 29 november 2009 - 20:23

Vind het een heerlijke periode.
vroeg donker, kaarsjes aan, kleine lichtjes, kerstperiode.
Nee heb er absoluut geen problemen mee.
De zomer, zeker als het zo warm is, die mag van mij heel snel overgaan.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#25 Geplaatst 29 november 2009 - 20:24

Ik trouwens altijd gezegt dat ik eens zou emigreren....... maarre dat was niet de bedoeling dat ik naar net zo'n koud en nat land zou gaan als NL..... wie weet dat ik ook nog eens verder af zak :LOL:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 30 november 2009 - 13:09

Geef mij ook maar zon,
heb precies niks van energie,
moet mijzelf dwingen om iets te doen

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#27 Geplaatst 30 november 2009 - 13:11

Ik ben rapper moe, heb echt ook mijn slaap nodig terwijl ik dat tijdens de zomer helemaal niet heb.
Ik wil terug zoooooooooooooooooooooon!!!!! :(

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#28 Geplaatst 30 november 2009 - 13:21

Goh, ik vind dit ook wel een leuke periode, zo met de feestdagen in het vooruitzicht... Lekker gezellig thuis met kaarsjes, dekentje, man en kat aan voeten :LOL: Maar ik geef toe, eenmaal de feestdagen voorbij zijn vind ik er niks meer aan en mag het van mij snel april-mei zijn!

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#29 Geplaatst 30 november 2009 - 13:26

Wel, ik ben eigenlijk "blij" om in dit topic te lezen dat ik niet de enige ben.
Niet dat ik het fijn vind dat jullie je ook zo lusteloos voelen hoor. :) Maar dan weet ik tenminste dat het niet aan mij alleen ligt. ;) 'k Was me daarstraks nog aan het afvragen waarom ik me weer zo "blergh" voelde vandaag.

Pfff ik zit dan ook nog eens met de verbouwingsstress, en als single is dat volgens mij dubbel zo zwaar. Want je moet alle (moeilijke) beslissingen zelf nemen, en dat gaat op den duur echt doorwegen.
En zeker tijdens die donkere avonden ben je dan toch liever gezellig met zijn tweetjes.

Maar kom, genoeg zelfmedelijden! :p :LOL:
We maken er het beste van! En inderdaad: de kerstperiode vind ik wel altijd heel gezellig. Dat het maar snel ècht winter is, dan is die najaarsblues al stukken beter!

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#30 Geplaatst 30 november 2009 - 13:32

Ik heb er ook last van, gewoon geen zin om iets te doen, zowat ambetantig rondlopen.