Spring naar inhoud

- - - - -

Kapot...

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 29 november 2009 - 15:44

:help:
De stroomkabel van mijn laptop lijkt kapot te zijn. Ik heb nog 30% batterij... net nu ik aan mijn schoolwerk wou beginnen. Maar daarna is het dus gedaan met lappie...

Zou ik zo'n nieuwe kabel kunnen bestellen in de winkel waar ze die laptop voor mij hebben besteld?
We zijn net op zoek gegaan naar de kabel van mijn zus haar oude laptop (zelfde merk, werkt ook bij mijn laptop) maar we vinden hem niet...

Kost dat veel zo'n nieuwe kabel?

Wat moet ik 's avonds dan doen zonder mijn lappie?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 29 november 2009 - 15:56

Ik denk wel dat je in de winkel waar je laptop vandaan komt een nieuwe kabel kan bestellen hoor, ik heb geen idee van de kostprijs.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 29 november 2009 - 18:12

Je kan dat bestellen, denk wel dat het niet zo goedkoop zal zijn.

Guest_belle_*
Guest_belle_*

#4 Geplaatst 29 november 2009 - 21:49

Heb een universele gekocht voor m'n laptop, andere was stukgebeten door mn poezel, 26euro.
Was stukken goedkoper dan een originele...

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 29 november 2009 - 21:50

belle zei:

Heb een universele gekocht voor m'n laptop, andere was stukgebeten door mn poezel, 26euro.
Was stukken goedkoper dan een originele...

dan moet je natuurlijk zien dat de aansluiting voor jouw type laptop erbij zit ;)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#6 Geplaatst 30 november 2009 - 08:12

Oei Nathalie! Hopelijk kan je een nieuwe kopen of vind je die van je zus terug!

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#7 Geplaatst 30 november 2009 - 08:42

Heb dat onlangs ook gehad. Had hem besteld in een computerwinkel, daar kostte hij 170 euro. Heb er drie maand op moeten wachten, en toen bleek dat hij nog de verkeerde besteld had ook. Was effe slikken! Heb de bestelling dan geannuleerd, en hem via internet besteld. Daar heb ik maar 70 euro betaald.
Best even rondsurfen dus...

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 30 november 2009 - 19:21

Libelle zei:

Heb dat onlangs ook gehad. Had hem besteld in een computerwinkel, daar kostte hij 170 euro. Heb er drie maand op moeten wachten, en toen bleek dat hij nog de verkeerde besteld had ook. Was effe slikken! Heb de bestelling dan geannuleerd, en hem via internet besteld. Daar heb ik maar 70 euro betaald.
Best even rondsurfen dus...

170 euro :trance:
Ja even rondsurfen dan maar!!
Bedankt voor de tip!

Ik hang nu volledig af van de goodwill van mijn zus :LOL: . Als ik braaf ben mag ik haar laptop gebruiken :) .

Guest_anneke_*
Guest_anneke_*

#9 Geplaatst 30 november 2009 - 21:55

Bij zo een universele(Trust) zitten wel zeker 10 verschillende adapters bij, daar moet er wel ene van passen hé. Bij mij hebben ze dat opgezocht en ineens de juiste erop geplaatst. Volgens mij is dit de gooedkoopste oplossing hoor.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#10 Geplaatst 30 november 2009 - 22:21

Mijn vader moest ook pas een nieuwe, die gaatjes die de katten er in bijten kunnen best gevaarlijk zijn blijkbaar. Dan begint die kabel uiteindelijk zo te piepen en uiteindelijk kwem er zelfs rook uit plots. Al een geluk dat we er bijwaren..

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 01 december 2009 - 19:33

MissKitty zei:

Mijn vader moest ook pas een nieuwe, die gaatjes die de katten er in bijten kunnen best gevaarlijk zijn blijkbaar. Dan begint die kabel uiteindelijk zo te piepen en uiteindelijk kwem er zelfs rook uit plots. Al een geluk dat we er bijwaren..

Oei, piepen deed die van mij ook... Maar de katten hebben er niet veel aan geknabbeld, een paar keer wel aan het dingetje dat in de laptop moet.
We hebben die van mijn zus nog altijd niet teruggevonden.
En net nu ik tegen maandag een belangrijk verslag over mijn stage af moet hebben, besluit mijn zus dat ze haar laptop niet aan mij kan uitlenen, want ze moet muziek kunnen horen terwijl ze studeert... :s
Heb haar laptop nu heel even, want ze zit in bad :x .

Maar ik ga eens rondsurfen (als ik mag natuurlijk) en ook eens kijken voor zo'n universele.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 12 december 2009 - 16:34

Ik zit nog altijd zonder laptop :( . Gelukkig kan ik die van mijn zus nog wel gebruiken.
Vorige week is ons mama naar de winkel gegaan voor een kabel. Ze heeft geen kabel meegekregen, want ze wilden de laptop naar HP terugsturen om te kijken wat er aan de hand was. Die man was al bezig dat de batterij kapot was enzo, maar dat is echt niet! Ik weet zo goed als zeker dat het de kabel is. Want op batterij werkte hij toen nog wel verder. Dusja... nu zit ik zonder laptop... Ik hoop dat ik hem tenminste heel terugkrijg en dat alles er nog opstaat enzo.

Guest_Duvessa_*
Guest_Duvessa_*

#13 Geplaatst 12 december 2009 - 18:26

Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, verschil, hier was het de hond :p
Heb zo'n een universele lader van Trust gekocht en die werkt super.
Je moet allen zien dat je het juiste aansluitstukje eraanzet. En dan nog de voltage aanpassen en je kan weer verder :d
Heb er geloof ik wel 90€ voor betaald :trance:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#14 Geplaatst 12 december 2009 - 18:30

Ga eens op E-Bay gaan kijken je weet maar nooit hé hopelijk kan je snel eentje vinden voor je afkick verschijnselen krijgt . ;)

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 12 december 2009 - 20:21

ramses zei:

Ga eens op E-Bay gaan kijken je weet maar nooit hé hopelijk kan je snel eentje vinden voor je afkick verschijnselen krijgt . ;)

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk:

Ja die heb ik al, de afkickverschijnselen ;) . Maar een kabel zoeken zal nu dus niet helpen, want de winkel heeft mijn hele laptop naar HP opgestuurd :( .
Nu kan ik alleen wachten en hopen dat ze snel zijn...